in

Δεν είμαι ανεύθυνη, αλλά η ανθρωπιά και η ευγένεια πρέπει να υπερβαίνουν τη μικροβιοφοβία

Η αδερφή μου διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού 4ου σταδίου πριν 3 χρόνια και κάθε φορά που την επισκεπτόμαστε μάς κοιτάνε με μισό μάτι μην τους μεταφέρουμε τίποτα.

Η αδερφή μου διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού 4ου σταδίου πριν 3 χρόνια και κάθε φορά που την επισκεπτόμαστε μάς κοιτάνε με μισό μάτι μην τους μεταφέρουμε τίποτα. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γεια σας, είμαι εκπαιδευτικός, 40 ετών, παντρεμένη με 2 μικρά παιδάκια.

Σα χαρακτήρας είμαι αρκετά εύθικτη, με υψηλό δείκτη αξιοπρέπειας, κι αυτός είναι ο λόγος που, αν και στις επαγγελματικές μου σχέσεις κρατώ τις ισορροπίες, κι όλοι με χαρακτηρίζουν ήρεμη και υπομονετική, στις προσωπικές μου σχέσεις εκρήγνυμαι συχνά, όταν βλέπω ότι δεν υπάρχει αρμόζουσα συμπεριφορά. Αυτό με φέρνει συχνά σε αντιπαράθεση και με τον άντρα μου, με τα πεθερικά μου (έχω ξεσπάσει κάποιες φορές, αλλά γενικά συγκρατούμαι) και με τους γονείς μου.

Το μόνο άτομο με το οποίο δεν έχω ποτέ καμία σύγκρουση (εσωτερική ή εξωτερική), είναι η μικρή μου αδερφή, ένας υπέροχος χαρακτήρας, και αγαπημένο παιδί των γονιών μου λόγω της συγκαταβατικότητάς της.

Η αδερφή μου διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού 4ου σταδίου πριν 3 χρόνια, 3 μέρες μόλις μετά τη γέννηση των δίδυμων παιδιών της. Το αντιμετωπίζει με απαράμιλλη δύναμη και καρτερικότητα. Μένει στο πατρικό μας, μαζί με τα παιδιά και τους γονείς μας, που έχουν επωμιστεί και τα διαδικαστικά της θεραπείας της και της ανατροφής των εγγονιών.

Εγώ με τα παιδιά μου μένω περίπου 1 ώρα με το αυτοκίνητο, στο σπίτι του άντρα μου.

Η μητέρα μου έχει σταματήσει να επισκέπτεται το σπίτι μου εδώ και 5 χρόνια, λόγω παρεξηγήσεων με πεθερικά κλπ, ο πατέρας μου ερχόταν, αλλά λόγω των υποχρεώσεων ξέκοψε κι αυτός.

Όλα αυτά τα χρόνια κρατάμε καλή επικοινωνία, με στηρίζουν ηθικά και οικονομικά.

Αφότου οι γονείς μου ξέκοψαν, φρόντιζα εγώ, όταν έμαθα να οδηγώ, να τους επισκέπτομαι.

Αν δεν “μετακόμιζα” εγώ, ακόμη και με μωρό 40 ημερών, η μαμά μου δε θα είχε γνωρίσει το μικρό της εγγόνι, αφού δεν είχε σκοπό να ξανάρθει, ακόμη και χωρίς το πρόβλημα της αδερφής μου.

Τα τελευταία 3 χρόνια όμως νιώθω εκδιωγμένη από το ίδιο μου το σπίτι. Λόγω ανοσοκαταστολής της αδερφής μου, έχουν όλοι πάθει μια μικροβιοφοβία που δεν περιγράφεται. Έχω μικρά παιδιά, και όλο και κάτι έχουν, μια στο τόσο που προγραμματίζουμε να πάμε. Πέρα από το ότι ακούω σχόλια του τύπου ότι είμαι ανεύθυνη και δε νοιάζομαι, ακόμα και για έναν ανεπαίσθητο βήχα του μικρού, έχει τύχει να διώξουν τον πεθερό μου και τον άντρα μου για να μην μπουν μέσα, να μου κλείσει η πεθερά της αδερφής μου την πόρτα κατάμουτρα, να αρνούνται να με δεχτούν επειδή είχα πάει σε μια εκδήλωση, και χωρίς σύμπτωμα φοβούνταν ότι κάτι κόλλησα, να μας έχουν με τα παιδιά σε καραντίνα σε άλλο σπίτι μέχρι να βγουν αρνητικά τα τεστ κλπ.

Μια στο τόσο τους επισκεπτόμαστε, αλλά κάθε φορά μάς κοιτάνε με μισό μάτι μην τους μεταφέρουμε τίποτα.

Εγώ υπακούω σε όλα αυτά, γιατί το πρόβλημα της αδερφής μου δεν χωρεί αμφισβήτησης.
Περιττό όμως να σας πω ότι ως τώρα τον κορονοιό τον έχει μεταδώσει ο πατέρας μου και ο σύζυγός της στην αδερφή μου, όχι εγώ.

Όμως, στα γενέθλιά της έγινε κάτι κατά τη γνώμη μου άκρως υποκριτικό, που με εξόργισε, κι είπα να μην ξαναπατήσω. Ο μικρός μου είχε ένα σπυράκι, που δεν ήξερα τι ήταν, αλλά είχα τόσο μεγάλη επιθυμία να επισκεφτώ την αδερφή μου, που το αγνόησα. Τελικά ήταν σταφυλόκοκος και τεθήκαμε σε καραντίνα. Εξέφρασα όμως την επιθυμία, να παραστούμε στο κόψιμο της τούρτας, στην ταράτσα, στα 5 μέτρα μακριά. Τελικά έκοψαν μόνοι τους την τούρτα και μας έφεραν 1 κομμάτι πάνω. Θίχτηκα, πώς να το κάνουμε, κι έγινε καυγάς. Εγώ οργάνωσα πάλι όλη τη μετακόμιση, με 2 μικρά παιδάκια, για να περάσω ένα πεντάλεπτο με την αδερφή μου, κι αυτοί δε με άφησαν ούτε να τη δω από μακριά.

Αφού τα βρόντηξα κι έφυγα, την ίδια μέρα βρεθήκαμε τυχαία σε γειτονική παιδική χαρά με την αδερφή μου και τα παιδάκια μας, κι έπαιξαν για λίγο μαζί με προσοχή.

Πώς σας φαίνεται όλο αυτό; Είναι υπερβολική η αντίδρασή μου; Οι γονείς μου μού πρόσδωσαν πάλι σκληρούς χαρακτηρισμούς για τη συμπεριφορά μου, αλλά βρε παιδιά, δε θα χάσω τις στιγμές αυτές για τον σταφυλόκοκο. Κρίμα δεν είναι; Δεν είμαι ανεύθυνη, αλλά η ανθρωπιά και η ευγένεια πρέπει να υπερβαίνουν τη μικροβιοφοβία.

Εσείς τι λέτε; Τι να κάνω στο εξής;

ΑΠΟ ΤΗΝ – Ελεάννα

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

93 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
3🐣🐣🐣
3🐣🐣🐣
1 χρόνος πριν

Συνδεθηκα μετα απο απειρο καιρο μονο και μονο για να σχολιασω πως ο σταφυλοκοκκος ειναι ακρως επικινδυνος και μεταδοτικος και ηταν ανευθυνο εκ μερους σου, ναι! Εκνευριστηκα με το ολο γραμμα σου. Λυπαμαι που στο λεω, αλλα δεν φαινεται να εχεις ενσυναισθηση και να καταλαβαινεις τι ακριβως περνανε οι γονεις σου που ειδανε το παιδι τους σε αυτη την κατασταση με την παλιοαρρωστια. Σε ολο το κειμενο γραφεις ποσο εκρηκτικη εισαι, πως εχεις τσακωθει με ολους. Δεν ειναι μικροβιοφοβια. Περασα σταφυλοκοκκο και ειμαι υγιης ενηλικας. Ξερεις ποση αντιβιωση χρειαστηκα; Κολλησα ανθεκτικο στελεχος και επι ενα 6μηνο επινα χαπια και σιροπια… Διαβάστε περισσότερα »

TokioHotelLover02
TokioHotelLover02
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  3🐣🐣🐣

Αξιοπρέπεια δεν είναι, εγωισμός σε όλο του το μεγαλείο είναι

Jennaki
Jennaki
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  TokioHotelLover02

Ακριβως, το γραμμα μου εβγαλε ενα τεραστιο εγωισμο “δεν ηθελα να χασω το παρτυ κι αγνοησα το σπυρακι”. Η γραφουσα εχει πολλα θεματα να λυσει κι ενα απο αυτα ειναι οτι στις πλατες της ανοσοκατεσταλμενης αδερφης της κανει παιχνιδακια εξουσιας με τους γονεις της.

Mauve
Mauve
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Jennaki

Σε μένα πάλι έβγαλε θλίψη, ντυμένη με εγωισμό και θυμό, με την μητέρα της κυρίως. Σίγουρα χρειάζεται να το συζητήσει με ειδικό καθώς πληρώνεται ακόμη και τώρα που η υγεία της αδελφής της θα πρέπει να είναι η προτεραιότητα όλης της οικογένειας.
Ένα σπυράκι σε παιδάκι το ψάχνουμε όταν πρόκειται να επισκεφθούμε άνθρωπο με εύθραυστο ανοσοποιητκό. Και είχαμε.πολλά κρούσματα στσφυλόκοκκου στα σχολεία τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι αστείο.

Roto_bla
Roto_bla
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Mauve

Είναι και εκπαιδευτικός λέει, οπότε σίγουρα γνωρίζει από σταφυλόκοκκο. Τι είναι ένα βηχαλάκι, τι είναι είναι ένα σπυράκι μωρέ σιγά. Το πολύ πολύ να πεθάνει η αδερφή μου, δεν θα χάσω εγώ τις στιγμές για αυτή τη λεπτομέρεια.

Valrhona
Valrhona
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  3🐣🐣🐣

Το να ανταγωνιζεσαι άρρωστους ανθρώπους ειναι μεγάλη γαϊδουριά για να μην πω τιποτα χειροτερο!

JustMe
JustMe
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  3🐣🐣🐣

Κι εγώ συνδέθηκα μετά από πολύ καιρό, για να πω στη γραφουσα λιτά και περιεκτικά, οντας ανοσοκατασταλμενη: ντροπή σου.-

Ace in the Hole
Ace in the Hole
1 χρόνος πριν

Ως νοσηλεύτρια, θα σου έλεγα ότι καταλαβαίνω περισσότερο τους γονείς σου. Ο σταφυλόκοκκος είναι πολύ επικίνδυνος για ένα ανοσοκατεσταλμένο ασθενή. Για να μπεις σε δωμάτιο τέτοιου ασθενή χρειάζεσαι προστατευτικά μέτρα (γάντια, μάσκες, ποδονάρια και πόδια).

Καταλαβαίνω ότι θέλεις να δεις από κοντά την αδερφή σου, αλλά δεν τίθεται θέμα φοβίας, η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή.

Ace in the Hole
Ace in the Hole
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ace in the Hole

Επίσης, ως νοσηλεύτρια θα κάνω ένα παράπονο: μην έρχεστε να βλέπετε τους συγγενείς σας σε κλινικές, ενώ υπάρχει το παραμικρό σύμπτωμα. Έλεος, σκεφτείτε αυτούς τους ανθρώπους που παλεύουν να γίνουν καλά. Είναι απαίσιο να κατρακυλάει η υγεία τους ξανά, επειδή δεν προσέχουμε .

Μη τα βάζετε με μένα ή τους συναδέλφους όταν σας τα εξηγούμε αυτά. Ζητήστε να τους μιλήσετε με βίντεο κλίση, για να τους δώσετε δύναμη και κουράγιο.

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από Ace in the Hole
CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Ace in the Hole

Ας πω μια σχετική/άσχετη προσωπική ιστορία για να γίνουμε όλοι έξαλλοι. Πριν κανά χρόνο σπάει η γιαγιά μου το ισχίο της (τι πιο σύνηθες να συμβει) και είναι σε ένα δημόσιο νοσοκομείο περιμένοντας να εγχειρηστεί. Μας λένε λοιπόν ότι για να πας στο επισκεπτήριο θέλει τεστ κόβιντ. Πάω κ εγώ η καημένη κουνιστή λυγιστή με τη μάνα μου σε κεντρικό φαρμακείο της θεσσαλονίκης να κάνω τεστ και να το περάσει στο σύστημα. Του λέω κιόλας ότι το θέλω για να πάω επισκεπτήριο σε νοσοκομείο. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ μου λέει: “Θα σας το περάσω ως αρνητικό και είστε… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Όμορφα. Ας αναλογιστούμε τώρα και ποσα θετικά τεστ πέρασαν στο σύστημα ως αρνητικά προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο πελάτης.

Aktinidio
Aktinidio
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Βρε εδώ πηγαίναν οι νοσηλευτές με κόβιντ μέσα στα γηροκομεία και ξεκάναν τους γέρους σαν τις μύγες. Ατομα τώρα που υποτίθεται φροντίζουν και υποτίθεται οτι καταλαβαίνουν πως μεταδίδονται οι ιοι. Άμα είναι ο άνθρωπος ανεύθυνος αλίμονο σε αυτόν που θα βρεθεί στον δρόμο του..

Mary Rho
Mary Rho
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  CookieMonster

Καθόλου άσχετη ιστορία. Έχω κι εγώ τέτοιο παράδειγμα. Δυστυχώς η ανευθυνότητα σπάει κόκαλα (και παίρνει ζωές)

daria
daria
1 χρόνος πριν

Σου έχω νέα. Δεν είσαι το κέντρο του σύμπαντος.

Jennaki
Jennaki
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  daria

Ακριβως!!!

Erica92
Erica92
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  daria

Έλα μου ντε, όλη η επιστολή ένα τεράστιο “εγω”. Γράφουσα διάβασε πάλι το γράμμα σου και πρόσεξε ότι σε όλα τα σημεία λες αυτό που ήθελες να κάνεις “Εσυ” φορεμένο σε ένα μανδύα νοιαξοιματος. Όσο για το αίσθημα αξιοπρέπειας που αναφέρεις οτι σε διακατεχει, μου θυμίζει κάτι γελοιους τύπους/τύπισσες που είναι κακεντρεχείς και αγενείς φορώντας ψεύτικα τον μανδύα της “ειλικρινιας”. Δηλαδή λέω ότι χοντράδα θέλω αλλά εσύ μη θιχτείς γιατί είμαι απλά πολύ ειλικρινής! Το να κάνεις καυγά (ενώ ο γιος σου έχει σταφυλοκκο) και να χαλάσεις τα γενέθλια της άρρωστης αδερφής σου με ξεπερνά πραγματικά. Ό,τι πιο αγενές και… Διαβάστε περισσότερα »

CookieMonster
CookieMonster
1 χρόνος πριν

Πάντως από ανοσιολογικής πλευρά (ένας ψυχίατρος να έχει άλλη γνώμη), δεν τίθεται θέμα ανοσοκαταστολής και “μικροβιοφοβίας που δεν περιγράφεται”. Που τραβάς της γραμμή στο τι είναι “λογικό” όταν ένας άνθρωπος μπορεί να χάσει τι ζωή του εξαιτίας της ανάσας κάποιου, ενος βρώμικου χεριού, ή ενός σπυρακίου;
Εσύ μπορεί να χάνεις μερικές στιγμές για το σταφυλόκοκο του γιού σου αλλά μία στραβή και η αδερφή σου θα χάσει ΟΛΕΣ της τις στιγμές!

evula
evula
1 χρόνος πριν

Θα συμφωνήσω με τους γονείς σου. Δε φτάνει που αγωνιούν μήπως οι ίδιοι της κολλήσουν κάτι πρέπει να εξηγούν και σε σένα μια ενήλικη με δύο παιδιά τι θα έπρεπε από μόνη σου να κάνεις. Δεν πας με υποψία σταφυλόκοκκου, κάνεις πρώτα τεστ κοβιντ και μετά πας, αποφεύγεις εκδηλώσεις πριν τους επισκεφτείς. Συγνώμη αλλά είσαι ανεύθυνη προς την αδερφή σου και την βαριά κατάσταση της συγκρίνοντας το με την μία ώρα οδήγηση που κάνεις τη θυσία να πραγματοποιήσεις. Αν ήμουν οι γονείς σου δεν θα σε ξαναδεχομουν.

Valrhona
Valrhona
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  evula

Ανθρωποι τοσο εγωκεντρικοι ετοιμοι να κατασπαραξουν όποιον βρισκεται γυρω τους, με κάνουν να αναρωτιεμαι αν τελικα αξιζει τον κόπο γινεις γονιος.
Αντε τωρα να εχεις στρωσει με τοσες δυσκολίες την ζωή σου, μόνο για να σου την χαλάσει ενας τοσο εγωκεντρικος ανθρωπος που σου έτυχε για παιδι. 😢

BabyDoll
BabyDoll
1 χρόνος πριν

Ελεάννα εδώ δεν μιλάμε για μικροβιοφοβία αλλά για πραγματικό φόβο. Και όχι δεν θα ρισκάρει εκείνη την υγεία της για να κόψετε μαζί την τούρτα γενεθλιών της και να την δεις 5 λεπτά. Ο σταφυλλόκοκος μπορεί να αποβεί μοιραίος για εκείνη. Μου κάνει εντύπωση που ούσα εκπαιδευτικος και μητέρα δύο μικρών παιδιών δεν ξέρεις πόσο μεταδοτικές είναι οι παιδικές ασθένειες. Αν θες να δεις την αδερφή σου κάντο σε εξωτερικό χώρο με προφυλάξεις, αν θεωρείς μετακόμιση το να οδηγείς μια ώρα με τα παιδιά μην τα παίρνεις μαζί σου. Καντε βιντεοκλήσεις οταν τα παιδιά σου είναι άρρωστα. Θα χάσεις αυτές… Διαβάστε περισσότερα »

mongrel
mongrel
1 χρόνος πριν

Νομίζω ότι όλοι σας πρέπει να ακούτε ακριβώς τις οδηγίες των γιατρών, χωρίς υπερβολικές αντιδράσεις και παρεξηγήσεις. Επίσης, με τις ευκολίες που μας παρέχει η τεχνολογία, μπορείτε να έχει η μία παρουσία στη ζωή της άλλης, να περνάτε και η τη μέρα μαζί, αν θέλετε. Δεν χρειάζεται να βρίσκεστε στον ίδιο χώρο. Το ότι ο σύζυγος της και ο πατέρας της της μετέφεραν κορωνοϊό δεν σημαίνει ότι “δικαιούσαι” κι εσύ να της κολλήσεις κάτι!

calamity jane
calamity jane
1 χρόνος πριν

Πάνω από την ευγένεια και την ανθρωπιά είναι η ζωή της αδερφής σου, κάτι που φαίνεται πως δεν το λαμβάνεις υπόψη. Λες ότι το κατανοείς όμως στην πραγματικότητα η στάση σου δείχνει το αντίθετο. Εγώ που δεν είμαι ανοσοκατεσταλμένη αν κάποιος έχει σταφυλόκοκκο εννοείται πως δεν θα έρθει σπίτι μου! Με αυτά που διάβασα σκέφτηκα πως δυστυχώς έχουμε γίνει όλοι τόσο εγωκεντρικοί. Αφού ρωτάς λοιπόν θα σου πω πως, κατά την γνώμη μου, η αντίδραση σου είναι υπερβολική! Δεν θες να χάσεις τις στιγμές αυτές για τον σταφυλόκοκκο αλλά μπορεί να χάσεις την αδερφή σου από τον σταφυλόκοκκο. υγ: ”Το… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από calamity jane
TokioHotelLover02
TokioHotelLover02
1 χρόνος πριν

Οφείλω να ομολογήσω ότι μόλις διάβασα τον τίτλο του άρθρου το μυαλό μου πήγε σε τυχόν υποχόνδριους μικροβιοφοβικούς που απολυμαίνουν τα πάντα για το τίποτα στην κυριολεξία (πχ Κατακουζήνα). Αλλά όταν το διάβασα ολόκληρο αναθεώρησα τελείως. Δεν μπορείς να περιμένεις ευγένειες τη στιγμή που η αδελφή σου κινδυνεύει από το οποιοδήποτε μικρόβιο λόγω της ανοσοκαταστολής της. Το σπυράκι του παιδιού γιατί το αγνόησες; Γιατί δεν το έλαβες υπ’ όψιν σου; Λες επίσης ότι κάθε φορά που προγραμμάτιζες να δεις την αδελφή σου όλο και κάτι είχαν τα παιδιά σου αλλά παρόλα αυτά πήγαινες. Συγνώμη που σου το λέω αλλά και… Διαβάστε περισσότερα »

TokioHotelLover02
TokioHotelLover02
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  TokioHotelLover02

Επίσης, γιατί δεν έχει κάνει ακόμα το εμβόλιο το παιδί σου;

Έλενα Βοσνάκη
Editor
Έλενα Βοσνάκη
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  TokioHotelLover02

Πετάγομαι: δεν υπάρχει εμβόλιο.
Γι’αυτό θέλει τεράστια προσοχή.

TokioHotelLover02
TokioHotelLover02
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Έλενα Βοσνάκη

ευχαριστώ

Sourealistria
Sourealistria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  TokioHotelLover02

ποιο εμβόλιο? δεν υπάρχουν εμβόλια για όλα. Εμενα ο γιος μου κόλλησε σταφυλοκοκκο μικρός και τρέχαμε μήνες μέχρι να απαλλαγεί

TokioHotelLover02
TokioHotelLover02
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Sourealistria

Παναγία μου και μη χειρότερα 😱😱😱😱
Περαστικά του

Aktinidio
Aktinidio
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  TokioHotelLover02

Όπως γράφει σου φαίνεται για άτομο που έλαβε σοβαρα τον Covid? Εγώ την κόβω από αυτούς που λέγανε μια γριπούλα είναι μωρέ δεν θα χάσουμε τώρα τις ελευθερίες μας, και μόλις βρισκανε ευκαιρία κατεβάζαν την μάσκα και όποιον πάρει ο χαρος.

Valrhona
Valrhona
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Aktinidio

Ποια μάσκα κατέβαζε;
ΑΝ φοραγε, στοιχημα κάτω απο τη μυτη.

Roto_bla
Roto_bla
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Aktinidio

Τα γνωστά ψέκια. Δεν θέλω να θυμάμαι τι τραβήξαμε όταν κόλλησε ευάλωτο άτομο στην οικογένεια κοβιντ και τι θα είχε συμβεί αν δεν ήταν εμβολιασμένο. Ακόμα προσέχουμε μην του το μεταδώσουμε και εξοργίζομαι με όλη την περιγραφή της. Δεν έχω νευριάσει με άλλη ανάρτηση ποτέ τόσο.

twin_peaks_resident
twin_peaks_resident
1 χρόνος πριν

Ρε παιδιά αν καταλάβει κανείς ποια είναι τα εύρη του “υψηλού δείκτη αξιοπρέπειας” και αν μπορώ να κάνω ένα τεστ σαν αυτά της μένσα για να δω πού κυμαίνομαι, ας με διαφωτίσει. Επίσης κάποιος καλοθελητής να μου ξεμπλέξει το μπέρδεμα με τα 100 σπίτια και τα πεθερικά. ***Ειλικρινά όταν στέλνετε κάτι μάθετε να φιλτράρετε. Τόσες άχρηστες λεπτομέρειες και εισαγωγές, ενώ το γράμμα μπορούσε να αναφέρει μόνο την αρρώστια της αδερφής και την παράγραφο με τα γενέθλια. ***Πήγες λέει σε μια εκδήλωση και φοβούνταν χωρίς σύμπτωμα ότι κάτι κόλλησες. Και θες να τους βγάλουμε και υποχόνδριους. Για την περίοδο επώασης και… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 1 χρόνος πριν από twin_peaks_resident
daria
daria
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  twin_peaks_resident

Ελά το ‘χω το τεστ. Αν δεν καταπατας την αξιοπρέπεια σου επειδή η καρκινοπαθής αδερφή σου κυνδυνεύει απο ένα σπυρί τότε την έχεις υψηλή (την αξιοπρέπεια).

twin_peaks_resident
twin_peaks_resident
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  daria

Αχαχαχαχα κλαίω

Aktinidio
Aktinidio
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  twin_peaks_resident

Αφού συγκρατήθηκε και αντι για υψηλό δείκτη αξιοπρέπειας δεν είπε οτι έχει υψηλό δείκτη νοημοσύνης σε αντίθεση με τους άλλους τους βλάκες τους μικροβιοφοβικούς, πάλι καλά να λέμε.

twin_peaks_resident
twin_peaks_resident
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Aktinidio

😉