in ,

Χωρίς να δώσω κάποιο δικαίωμα, απλώς είπα κάτι για την προσωπική μου ζωή

Μπερδεύτηκε με κάτι που δεν έχει καμία σχέση και έτσι μπερδεύει και εμένα αυτή η συμπεριφορά γιατί μου φαίνεται περίεργο

Καλησπέρα , είμαι 6 χρόνια σε σχέση και μετά από πολλές δυσκολίες και από πολλά φρένα από μεριάς του αγοριού μου είπαμε να μείνουμε μαζί . Όλα τα χρόνια εγώ ήμουν αυτή που έδινα περισσότερο στην σχέση ,είναι πολύ κλειστός άνθρωπος αλλά και τις περισσότερες φορές με έκανε να νιώθω ότι απλά αδιαφορεί Εγώ ήμουν […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

father in law1

Καλησπέρα , είμαι 6 χρόνια σε σχέση και μετά από πολλές δυσκολίες και από πολλά φρένα από μεριάς του αγοριού μου είπαμε να μείνουμε μαζί . Όλα τα χρόνια εγώ ήμουν αυτή που έδινα περισσότερο στην σχέση ,είναι πολύ κλειστός άνθρωπος αλλά και τις περισσότερες φορές με έκανε να νιώθω ότι απλά αδιαφορεί

Εγώ ήμουν ανέκαθεν έτοιμη να κάνω τα πάντα μαζί του και τώρα που είναι και αυτός έτοιμος νομίζω μου έχει τελειώσει
Μου έχει βγει τόσο στρες και άγχος και το νιώθω σε όλο μου το σώμα
Δεν ξέρω τι να κάνω ,είμαι μπερδεμένη
Άραγε όντως μου έχει τελειώσει ;,

Μέσα σε όλα αυτά επειδή περνάω πολλές ώρες με τον εργοδότη μου ,με είδε που ήμουν χάλια και εγώ τα είπα χαρτί και καλαμάρι όλα .Ολα καλά μέχρι εκεί
Αυτός δεν ξέρω αλλά του έκατσε αλλιώς στο μυαλό και ξαφνικά το γύρισε στο πιο ερωτικο μαζί μου. Μου είπε ότι μπορεί και να την είχε πατήσει μαζί μου. Και ότι αν θέλω μετά την δουλειά μπορούμε να πούμε ότι έχουμε και άλλη δουλειά και να πάμε βόλτα.
Τα προβλήματα είναι απλά είναι παντρεμένος ,με παιδιά και είναι και 20 χρόνια μεγαλύτερος

Από την μέρα που του το πα μοιάζει μπερδεμένος και εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί μπερδεύτηκε με κάτι που δεν έχει καμία σχέση και έτσι μπερδεύει και εμένα αυτή η συμπεριφορά γιατί μου φαίνεται περίεργο. Και εγώ δεν έδωσα κάποιο τέτοιο δικαίωμα απλά ένιωσα οικεία και είπα κάτι για την δική μου προσωπική ζωή

ΑΠΟ ΤΗΝ – Χρυσα

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

113 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Lioness
Lioness
10 μήνες πριν

Είναι γιατί πατριαρχία βρε Αυτός δε καταλαβεότι του ανοίχτηκες επειδή ίσως ένιωσες οικεια όπως με έναν φίλο,τον μπαμπά σου ή με ένα θείο βρε. Έχει την ιδέα για τον εαυτό του ότι επειδή είναι εργοδότης σου , μεγαλύτερος, ίσως επιτυχημένος είναι κελεπουρι . Ειδικά για τις μικρότερες. Είπε μέσα του ότι του ανοίχτηκες για να κάνετε σχέση. Πιστεύει ότι οι γυναίκες όταν μοιράζονται προβληματισμούς μαζί τους γίνονται ευάλωτες για να φλερτάρουν . Και κάπου εκεί το έκαψε όταν δεν είδε ερωτική ανταποκριση. Μα πως είναι δυνατόν? Ένα πολύ σημαντικό μάθημα που μου είχε δώσει μια καθηγήτρια στη σχολή είναι να… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από Lioness
Cookie
Cookie
10 μήνες πριν

Και πένθος να είχες και να είχε πεθάνει κάποιος δικός σου (χτύπα ξύλο) πάλι θα στην έπεφτε. Διότι είναι ηλίθιος ο εργοδότης σου και το λέω πολύ επιεικώς. Έτσι κάνουν κάποιοι. Άντε μετά να έχεις καλή γνώμη για τους άντρες. Έχω εξουσία; Μου ανοίχτηκε; Είναι σε ευάλωτη θέση; Ευκαιρία να τη πηδήξω τη γκόμενα. Πόσο σιχαμερός.

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από Cookie
Ace in the Hole
Ace in the Hole
10 μήνες πριν

Χρύσα μου, το πρώτο σκέλος για τη σχέση το είχα νιώσει και εγώ κάποτε. Και εγώ κυνήγαγα έτσι κάποιον και όταν έγινε πιο «σοβαρό». Ένιωσα ότι μου τελείωσε. Σκεφτόμουν ότι έκανα τόση φασαρία για αυτό; Ε μάλλον δεν το ήθελα τόσο πολύ ή δεν ήταν τόσο ωραίο όσο το περίμενα και ξενέρωσα. Φυσιολογικό είναι, συμβαίνει. Όσο για το δεύτερο… Θα σου πω τα λόγια ενός φίλου που είχα στην παρέα. Έβγαινε με μια κοπέλα που είχε χωρίσει πρόσφατα. Ξέρεις τι έλεγε για αυτήν; Ότι είναι συναισθηματικά φορτισμένη και αυτό την καθιστά εύκολη λεία. Εσύ έκανες το ίδιο λάθος, να του… Διαβάστε περισσότερα »

Καπετάνισσα Μαριγώ
Καπετάνισσα Μαριγώ
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Ace in the Hole

Για το κομμάτι της κοινής σας ιστορίας, θα έλεγα ότι λειτουργεί κυρίως μια ανασφάλεια σε αυτές τις περιπτώσεις, του τύπου “θέλω να τον κάνω να με θέλει και να ενδιαφερθεί για να επιβεβαιωθώ, όχι επειδή πραγματικά τον θέλω κι εγώ”. Οπότε, όταν το άλλο μέλος “ενδίδει”, ο πραγματικός στόχος έχει επιτευχθεί και έτσι νιώθουμε ότι μας τελείωσε, ενώ δεν υπήρχε ενδεχομένως ποτέ κάτι εκεί (ή τέλος πάντων, είχε τελειώσει καιρό). Θέλει εμπειρία και δουλειά με τον εγωισμό μας για να προλαβαίνουμε τέτοιες καταστάσεις.

Ace in the Hole
Ace in the Hole
10 μήνες πριν

Εγώ προσωπικά τότε ήμουν 19, οπότε δεν είχα τίποτα από τα δύο.
Πάντως θα έλεγα πως κατά το ήμισυ ισχύει αυτό που είπες. Είναι μεγάλη ιστορία και θα βγει εκτός θέματος.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν

Ειλικρινά με εξοργίζει το πως οι μεγαλύτεροι ως επι το πλείστον *****ες κοροϊδεύουν πιτσιρίκες και τους πουλάνε έρωτα και προστασία και ιπτάμενους δίσκους.
Κορίτσι μου ειλικρινά σε ποιο ροζ πλανήτη ζεις ; Σε εκμεταλλεύεται ξεκάθαρα για την ικανοποίηση του πουλιού του.
Κάθισες και είπες τα εσώψυχα σου σε παντρεμένο 20 χρόνια μεγαλύτερο και εργοδότη ; Δηλαδή θα μου πέσει το μαλλί αυγουστιάτικα.
Σύνελθε και μείνε μακριά του , θα χάσεις και την δουλειά στο τέλος.

Chachacha
Chachacha
10 μήνες πριν

Χρύσα, μυρίστηκε ότι είσαι ευάλωτη, καθόλου δεν μπερδεύτηκε https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CF%8D%CF%80%CE%B1%CF%82

galini17
galini17
10 μήνες πριν

“Τα προβλήματα είναι απλά είναι παντρεμένος ,με παιδιά και είναι και 20 χρόνια μεγαλύτερος” Τι με σκοτώνεις έτσι πρωινιατικα, ειρωνικά το λες αυτό το “απλά” η το εννοείς; Αν έβαζες ένα κόμμα πριν η μετά θα καταλάβαινα καλύτερα τι θέλεις να πεις. Όπως και να’χει, το θέμα με τον σύντροφο δεν έχει καμία σχέση με το θέμα του εργοδότη. Με τον σύντροφο αν σου τελείωσε (δικαιολογημένα αν είναι τόσο ξενερωτος όπως περιγράφεις), ασ’τον και προχώρα παρακάτω. Όσο για τον εργοδότη, αναρωτιέσαι πραγματικά τι έπαθε; Είδε ο λύκος ένα αρνάκι παραπονεμένο που του είπε τον καημό του, και προσφέρθηκε να το… Διαβάστε περισσότερα »

Phaedra
Phaedra
10 μήνες πριν

για τον επισημο:εχεις ξενέρωσει και είναι λογικό..όταν το τραβάει μόνο ο ένας,ερχεται η κούραση και η ξενερα.Δεν ξέρω πόσο καλό θα ήταν να συγκατοικήσετε.Δοκιμασε το και αν δε βγει, γεια σας.

για τον εργοδότη:κλασσικος μαλακαρος που βρήκε ευκαιρία να χωθεί..και μάλιστα ξετσίπωτος αφού είσαι σε θέση ευάλωτη.
Άρχισε να ψάχνεσαι για νέα δουλειά και όταν σε ρωτήσει για τον επίσημο θα πεις ψεματα-πρωτη φορά που προτείνω ψεμα-πως τα έχετε βρει.

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν

κοιτα δεν είναι και τόσο παράλογο. οι εξομολογήσεις δημιουργούν έδαφος για πεσίματα, επίσης πολλοί παντρεμένοι την πέφτουν και τριγύρω. το ζήτημα δεν είναι γιατί σου την έπεσε. όσο η θέση του. έχω κάνει αρκετές φορές σεξ με εργοδότες (κάποιοι από αυτούς παντρεμένοι, κάποιοι είχαν παιδιά). ωστόσο όλες αυτές τις φορές εγω ήμουν αυτή που τους την είχε πέσει. όσες φορές μου την έχει πέσει εργοδότης, δεν σκέφτομαι μα γιατί αφού δεν έδωσα δικαίωμα, μα γιατί αφού είναι παντρεμένος τι ψάχνεται, μα πώς ξενοπηδάνε κτλ. αυτά τα ερωτήματα είναι αποπροσανατολιστικά. Κι εγώ την πεφτω χωρίς να μου δώσουν απαραίτητα δικαιώματα οι… Διαβάστε περισσότερα »

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

Με ξεπερνάει η αδιαφορία σας για το ότι οι χαζοί και δειλοί αυτοί άντρες είναι δεσμευμένοι και έχουν και παιδιά. Η καλοπέραση μας πάνω απ όλα , δε βαριέσαι βρε αδερφέ. Πάνω απ όλα η πάρτη μας 🤢
Σταματήστε να κανονικοποιείτε την έλλειψη ήθους και επίσης σταματήστε να γυρνάτε όλα γύρω από εσάς .. εγωκεντρική άποψη και ενοχλητική κυρίως ως προς την ασέβεια για τους άλλους.

dreammaker
dreammaker
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

τους χαζους και δειλους αντρες γιατι τους επιλεγετε και καταληγουν με παιδια ;

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  dreammaker

Ούτε χαζοί είναι, ούτε δειλοί.
Έναν επιθετικό προσδιορισμό έδωσε η σχολιάστρια για να μην πει τίποτα χειρότερο.
( Εσύ τώρα θέλεις να πεις ότι ηθελημένα επιλέγονται τέτοιοι για να είναι του χεριού μας.
Ωραία, το είπες.
Τα εξυπνοπούλια είναι ελεύθερα κι άτεκνα. Εντάξει τώρα; )

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Κουτοπόνηροι και δειλοί σχεδόν όλοι Lucid! Είπε να υπερασπιστεί τους λίγους ο dreammaker… απ ότι φαίνεται εδώ μόνο στα dreams αντέχουμε την αλήθεια …

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  dreammaker

Σε έναν κόσμο που συχνά μπερδεύει την ατομική ελευθερία με την κοινωνική ανευθυνότητα το να περνάνε το μήνυμα ότι “όλα επιτρέπονται αν με βολεύει” είναι επικίνδυνο. Δεν είναι θέμα πουριτανισμού. Είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης ,μεταξύ γυναικών και γενικά ανθρώπων. δεν είναι όλα σχετικά! Υπάρχουν πράγματα που, όσο κι αν ντυθούν με “ελεύθερο πνεύμα” ή “προσωπική απόλαυση”, παραμένουν ζητήματα σεβασμού, ευθύνης και ενσυναίσθησης. Η διάκριση ανάμεσα στο “κάνω ό,τι θέλω” και στο “είμαι ελεύθερος με συνείδηση” είναι κρίσιμη. Δεν είναι το ίδιο να διεκδικείς την προσωπική σου ευχαρίστηση, με το να την κάνεις αυτοσκοπό και να αδιαφορείς για το αν αυτή… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Δικαιωματισμό προβάλλουν.
Δε μπορούμε να κάνουμε κάτι για τους άλλους.
Από τη μια, γνώση και πληροφόρηση είναι ώστε να γνωρίζουμε ποιοί μας περιβάλλουν και να είμαστε υποψιασμένοι και προετοιμασμένοι.
Υπάρχει κι αυτή η πλευρά της κοινωνίας.
Έπρεπε να την μάθουμε; Τη μάθαμε.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Αγαπητή φυσικά και μπορούμε… να τους ξυπνάμε ενώ κοιμούνται … Ζούμε σε μια εποχή υπερβολικού ναρκισσισμού, όπου ο άλλος δεν είναι πρόσωπο, αλλά αντανάκλαση της ανάγκης μας.

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

δεν είναι ακριβως αδιαφορία, αλλά μιας που ξεκαθαρίζεις ότι σε ξεπερνάει θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω. δεν είναι αδιαφορία προς τα ήθη, είναι άρνησή τους. δεν γίνομαι ‘ανήθικη’ για να σου μπω στο μάτι, όπως υποθέτω ότι κι εσύ δεν γίνεσαι ‘ηθική’ για να μπεις στο δικό μου. ακολουθώ την ηθική που με βολεύει, όπως ακριβώς κάνεις κι εσύ.  τα δράματα αρχίζουν όταν οι ηθικές μας δεν συντονίζονται με τις ιδεολογίες μας: όταν δηλ άλλα θέλουμε και άλλα νιώθουμε ότι πρέπει να θέλουμε. το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να συνεργάζονται τα πρέπει και τα θέλω μου (τα δικά μου… Διαβάστε περισσότερα »

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

Δεν θεωρείτε υποχρέωση σας να σεβαστείτε όρκους μονογαμίας που δεν έχετε δώσει η ίδια ; Χαχα μάλιστα! Και γω πιστεύω πως η μονογαμία είναι κατασκευή της κοινωνίας και δεν υφίσταται παρ όλα αυτά δεν θα κοιμηθώ με τον παντρεμένο δειλό και χαζό που βολεύεται με γυναίκες σαν εσάς ! Δεν θα κάνω την χάρη σε αυτούς ! Αυτοί εκεί ποντάρουν ! Στ ότι υπάρχουν άντρες και γυναίκες που δεν νοιάζονται για τον σύντροφο ή την σύντροφο που κοιμάται με ανοιχτά τα μάτια .. Απορώ που ενδιαφέρεστε για την καταπίεση των γυναικών ενώ η ίδια τους την φέρνετε πισώπλατα προφανώς .… Διαβάστε περισσότερα »

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Καταρχην να σου πω ότι από όλους τους χαζούς, δειλούς παντρεμενους που πέρασαν ανάμεσα από τα πόδια μου, κανεις τους δεν έφερε στο κρεβάτι μου τη χαζομάρα και τη δειλία του (αν και το δεύτερο δε θα με χάλαγε). Άλλα πράγματα μου έφεραν.  Επίσης!  Δεν πηδάω ό-π-ο-ι-ο-ν παντρεμένο θέλει να ξενοπηδήξει. Δεν είμαι επαγγελματίας αντροχωρίστρα. Το κριτήριό μου για το ποιους πηδάω το ρυθμίζω σύμφωνα με το ποιος γουστάρω να μπαίνει μέσα μου, και όχι σύμφωνα με την οικογενειακή του κατάσταση. Το δεύτερο είναι μάλλον το δικό σου κριτήριο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι καθολικό. Επειδή εσύ για να… Διαβάστε περισσότερα »

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

Πάλι γύρω από εσένα όλο το γυρνάς. Και ναρκισσιστική διαταραχή μου μυρίζει εδώ παρ όλα αυτά για τελευταία φορά. Δεν έχει να κάνει με το ποιους πηδάς εσύ ! Έχει να κάνει με το ότι πηδιούνται τα feelings γυναικών που τρώνε το κέρατο! Το ότι κάποιες σε ήξεραν και είχες καλές σχέσεις δεν σημαίνει πως όλες συμβιβάζονται και είναι οκ με το να παίρνουν ψίχουλα. Άσε λίγο στην άκρη τον εαυτό σου και την πάρτη σου και την παύλα σου και την ηδονή και την απόλαυση σου ! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ! Αυτούς που έχουν άγνοια ! Μιας και… Διαβάστε περισσότερα »

Absurde
Absurde
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Αν η pretty ειναι μια ανήθικη,ο παντρεμένος γιατί ανταποκρίνεται και δεν διαφυλάσσει τον υπέροχο γάμο του; Η επίσημη σύζυγος πόσο σίγουροι είμαστε ότι δεν κάνει το ίδιο ή απλά μαζοχίζεται ηθικά;

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Absurde

Οπότε; να τους αθωώσουμε όλους; να ξεμπερδεύουμε;

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Absurde

Εδώ δες επιμονή στο ξέπλυμα !
Αγάπη μου μιλάμε για όσες και όσους είναι πιστοί μέσα στην σχέση και επενδύουν σε αυτήν και πρέπει να υποστούν τις τάβλες των ταβλεμένων δίποδων που δεν μπορούν να ελέγξουν το παράφορο πάθος και ιστορίες για αγρίους..

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Κάποιος που είναι πραγματικά πιστός στη σχέση του και το κάνει οικειοθελώς και όχι γιατί του επιβάλλεται απο τα Χρηστά ήθη δεν κινδυνεύει απο καμία καύλα (ταυλα, έλεος, λες και είμαστε στο δημοτικό) κανενός αλλού ατόμου.

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Τί θα πει πραγματικά πιστός;
Άνθρωποι είμαστε, όχι άγιοι.
Δεν ωφελεί η μετατόπιση ευθυνών.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Πραγματικά πιστός θα πει πραγματικό πιστός. Που είναι γιατί αυτό θέλει, για όσο το θέλει, μόνο και μόνο επειδή ο ίδιος το θέλει, οχι επειδη το έχει επιβληθεί. Μετατόπιση ευθυνών κάνει όποιος θεωρεί πως για την απιστία κάποιου ευθύνεται ο καταραμένος όφις.

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Λες ότι δεν κινδυνεύει από καμία καύλα.
Κι όμως, καύλα είναι αυτή.
Και τσούπ…του τελειώνει το πιστός,αλλά βολεύεται κι αυτός να έχει το ένα ποδάρι εδώ, το άλλο εκεί.
Τώρα ποιός φταίει; η κακιά στιγμή…το ολόγιομο φεγγάρι, ο όφις…ψάξε και πες μου.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Αμα καλή μου καυλώσει τόσο ωστε να μην μπορεί να παραμείνει πιστός σημαίνει πως δεν θελει να παραμεινει πιστός απο τη στιγμή που η καυλα του είναι ανωτερη της πίστης του. End of story.

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από daria
whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Τι διαβάζουμε θεέ μου ! Πόσο δεν ξέρετε τους άντρες.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Είμαι άθεη αγάπη . Δεν έχω ανάγκη την αυταπάτη σε αντίθεση με την πλειοψηφία και εδώ.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Αγάπη εγώ αναρωτιέμαι απο που ξεφύτρωσες (και) εσύ.

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Εχεις σηκώσει έναν ηθικό πανικό για το κακό παραδειγμα (εμένα). Αν δε θες το “μου κουνας το δαχτυλο”, νομίζω ότι θα πρέπει να δεχτείς ότι “με δείχνεις με το δαχτυλο” (για να προστατεύσεις εκείνα τα νεα κορίτσια από το κακό παράδειγμα μη τυχόν και τα παρασύρω στην ακολασία μου). Επίσης δεν κατάλαβα από πού κι ως πού μιλάς εξ ονοματος όλων των γυναικών, εξαιρώντας εννοείται εμένα και το σιναφι μου. Προσωπικά, ως γυναίκα δε συμφωνώ σ αυτή τη διάσπαση, τη θεωρώ χαράμισμα δυνάμεων.  Όπως και να χει. Αυτό που με ενδιαφέρει να κανονικοποιήσω (η νορμαλοποίηση που λες) δεν είναι τα ξενοπηδήματα,… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από A pretty mess
whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

Αρχικά μισώ τις δεσμεύσεις, τις συμβάσεις , τον γάμο και όλα αυτά τα παραμύθια της χαλιμάς. Πρέπει να είσαι ηλίθιος για να πιστεύεις πως σου ανήκει κάποιος και θεωρώ χυδαίο όσους το κάνουν. Παρ όλα αυτά μιλάμε για το γαμ***** μοτίβο το basic όπου δύο άνθρωποι συμπορεύονται μαζί με γνώμονα την αγάπη και την ανάπτυξη. Δεν μιλάω για σχέσεις τριαδικές ή ανοιχτές κλπ κλπ Σταματήστε να τα βασίζετε όλα πάνω σας . Breaking news : ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. Δεν μιλάω για τον μλκα τον Γιάννη που απατάει την Μαρία και η ανασφαλής Μαρία τον Γιάννη. Δεν ασχολούμαι με… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από whattheduck
A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Εννοείται ότι δε γυρίζουν όλα γύρω μου. Μεγάλο μέρος των σχολίων σου ωστόσο γυρίζει. Απαντησα και σε αυτά. Επίσης, απαντώντας σου προσωπικά, σε προστάτευσα να ξέρεις. Θα μπορούσα αρκετά εύκολα να απαντήσω σαν να είχες γενικεύσει και να σου βάλω απέναντι καμια δεκαπενταριά γυναίκες που θα είχες τσουβαλιάσει. Προτίμησα να κρατήσω τη μπάλα χαμηλά, και να σου απαντήσω σαν να κατηγορούσες μόνο εμένα, και όχι το μισό γυναικείο φύλο. Αν το θελεις ωστόσο be my guest. Ορίστε. Κατηγόρησέ τες όλες τις άπιστες, όχι μόνο αυτή τη μία την καμία.  Την αλληλεγγύη σου/σας χωρίς να με έχετε σε υπόληψη δεν τη… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

Κρατείστε τις προστασίες για τον εαυτό σας.

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

αυτό ήταν χτύπημα κάτω από τη ζώνη, ελπίζω όμως ότι δεν έγινε επίτηδες

???
???
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Μεταξύ μας όμως, δεν προστατεύεις την σύζυγο/σύντροφο με το να μην πας με τον σύντροφό της. Την προστατεύεις με το να την ενημερώσεις ότι ο σύντροφός της είχε/έχει την πρόθεση να κάνει σεξ με κάποια άλλη. Κάτι τέτοιο προϋποθέτει όμως ότι γνωρίζεις θετικά ότι δεν έχουν κάποια συμφωνία/ανοιχτή σχέση. Κατ’εμέ η Pretty mess, μην κρύβοντας τις ερωτικές σχέσεις της με δεσμευμένους από τις συντρόφους τους (όπως έχει συχνά επισημάνει στα σχόλιά της) κάνει την καλύτερη δουλειά για να προστατέψει τις άλλες γυναίκες. υ.γ. Προσωπικά όντας σε μονογαμική σχέση δεν θα ήθελα μια γυναίκα να μην πάει με το σύντροφό μου.… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από ???
Cookie
Cookie
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  ???

Εγω με τον παντρεμένο που τραβιομουν 3-4 μήνες και τον χρησιμοποιούσα επειδή είχε ένα πουλί τέρας, μια φορά που ήρθε η γυναίκα του στο καφέ να χαιρετήσει ένιωσα άβολα με το βλέμμα της. Με κοίταξε σαν να γνώριζε. Μετά από λίγο καιρό έφυγα κι από το μαγαζί κι από τη ζωή του. Ο συγκεκριμένος ήταν καθ’ έξιν άρρωστος με την απιστία, δε μπορούσε αλλιώς. Εγώ δεν σκεφτόμουν τη γυναίκα του όταν το κάναμε, αλλά σκεφτόμουν που θα πάει αυτή η βαλίτσα κι ότι εξαρχής δεν έπρεπε να εμπλακώ σε αυτήν την κατάσταση. Μιαν άλλη φορά, ένας που είχε πολλά χρόνια… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από Cookie
Cookie
Cookie
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

Pretty mess εγώ έχω λυπηθεί τον εαυτό μου πολλάκις. Έχω λυπηθεί επίσης ανθρώπους αγενείς, σκληρούς, καθ’εξιν άπιστους, με στερεότυπα που δεν τους εξελίσσουν και μόνο τους ταλαιπωρούν. Η λύπη μου έχει διαβαθμίσεις. Εσύ πρόσθεσες στα γραφόμενα σου ένα ‘για’ και ένα ‘ευτυχώς’ που εμμέσως μην σου άμεσα, βγάζει μια ανωτερότητα από σένα προς εμένα. Δεν τα ακούω, δεν τα βλέπω. Τα παιχνίδια με τις λέξεις για τον αποπροσανατολισμό, πάντα με κούραζαν και με εκνεύριζαν. Η δική σου περίπτωση ειναι μια άλλη. Πως όταν ζητάνε από έναν θανατοποινίτη να πει ποιο θα ήθελε να ειναι το τελευταίο του γεύμα; Κάπως έτσι.… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από Cookie
A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Cookie

κουκιε συγνωμη κατέβασα το σχόλιο γιατί είχε πληροφοριες που παίζει να χανόταν η ανωνυμία. 

καμιά ανωτερότητα. αναδιατυπώνω το σημείο που θίγεις: ευχαριστώ τον εαυτό μου που με κάνει να περνάω καλά (όχι που είναι καλύτερος από τους άλλους, καμία σχέση). ήθελα απλώς να παίξω μια ανάποδη οπτική. ανάποδη, όχι καλύτερη. 

για το στερεότυπο-σμν-απιστία. εφόσον δεν λαμβάνονται προφυλάξεις, εννοείται ανεβαίνουν οι πιθανότητες. το στερεοτυπο είναι να θεωρούμε ότι όσοι απιστούν δεν λαμβάνουν προφυλαξεις 

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

Όλοι οι άνθρωποι έχουν εγωισμό.
Και καμιά φορά ο δικός μας μπορεί να συγκρουστεί με των άλλων.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Ξανά εξηγώ όσο μπορώ γιατί νορμαλοποιούνται καταστάσεις αδιαφορίας και έλλειψης σεβασμού προς τις άλλες γυναίκες και διαβάζουν την στήλη και πιτσιρίκες.
Τα like σε παραπάνω σχόλια εύχομαι να είναι από άντρες γιατί ξεβολεύονται όσο είμαστε ξύπνιες …συγνώμη αν έθιξα ψευδαισθήσεις και εγωισμούς αλλά η αλήθεια πάντα πονάει !

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Σε έναν κόσμο που συχνά μπερδεύει την ατομική ελευθερία με την κοινωνική ανευθυνότητα το να περνάνε το μήνυμα ότι “όλα επιτρέπονται αν με βολεύει” είναι επικίνδυνο. Δεν είναι θέμα πουριτανισμού. Είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης ,μεταξύ γυναικών και γενικά ανθρώπων. δεν είναι όλα σχετικά! Υπάρχουν πράγματα που, όσο κι αν ντυθούν με “ελεύθερο πνεύμα” ή “προσωπική απόλαυση”, παραμένουν ζητήματα σεβασμού, ευθύνης και ενσυναίσθησης. Η διάκριση ανάμεσα στο “κάνω ό,τι θέλω” και στο “είμαι ελεύθερος με συνείδηση” είναι κρίσιμη. Δεν είναι το ίδιο να διεκδικείς την προσωπική σου ευχαρίστηση, με το να την κάνεις αυτοσκοπό και να αδιαφορείς για το αν αυτή… Διαβάστε περισσότερα »

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Είπα να μη συμμετάσχω στη κουβέντα αυτή τη φορά ,αλλά δεν αντέχω γαργαληθηκα να απαντήσω σε αυτό μόνο. Δεν είμαι άνδρας , αλλά πάτησα λαικ στο σχόλιο της pretty mess ,αν και συνήθως ξεχνάω να πατήσω λαϊκ. Και το πάτησα γιατί ως παντρεμένη γυναίκα θα ήθελα για ερωμένη του άντρα μου κάποια με τη νοοτροπία της. Κάποια που έκανε σεξ μαζί του ΜΟΝΟ γιατί της άρεσε και του άρεσε χωρίς κάτι άλλο από πισω. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα με στεναχώρουσε η απιστία του. Αν ήταν κάποια σαν τη πριτι θα μπορούσαμε να τρώμε όλοι μαζί τις Κυριακές. Και δε… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από Lioness
lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Θέλετε να έχετε τον έλεγχο.
Ξέρετε όλοι το θέλουν αλλά δε γίνεται.
Κάνετε μία παραδοχή, θεωρείτε τα options Α, Β, Γ, Δ ανεξάρτητα μεταξύ τους.
Όμως μπορεί να συμβαίνει το Α και το Γ ταυτόχρονα, το ίδιο όλοι οι δυνατοί συνδυασμοί.
Μακάρι να συνομωτούσε το σύμπαν ώστε να είχαμε επιλογή σχετικά με το ρού των πραγμάτων.
Όταν έχουμε πυξίδα μόνο την επιθυμία θα μπούμε και σε ξένα χωράφια.
Είμαστε πολιτισμένοι όμως.

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Δε θέλω να έχω τον έλεγχο κάνεις λαθος. Δε με έχουν απατήσει και να το έχω μάθει , ούτε έχω τέτοια ανησυχία . Δεν έχω ρωτήσει, δεν έχω κάνει αποκλειστικές σχέσεις μονογαμικές όπως τις έχεις στο μυαλό σου, δεν έχω υποσχεθεί σε κανέναν μονογαμία, πάντα ήμουν ξεκάθαρη ότι δεν είμαι πλάσμα μονογαμικό, και όλες μου οι σχέσεις ήταν ελεύθερες . Ακόμα και ο γάμος μου ελεύθερος είναι. Οποτε θέλει μπορεί να κάνει σεξ ή σχέση με οποία θέλει. Και όποτε θέλω μπορώ να κάνω σεξ με όποιον θέλω. Τη μόνη υποχρέωση που έχουμε υποσχεθεί είναι ότι αν προκύψει κάτι τέτοιο… Διαβάστε περισσότερα »

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Όλα αυτά που περιγράφεις είναι σενάρια που μπορείς να φανταστείς για να νοιώσεις προετοιμασμένη.
Αλλά υπάρχουν κι άλλα τόσα.
Είναι ότι θέλουμε να γνωρίζουμε το κακό και πότε θα μας βρει…γιατί το ξαφνικό έχει ένταση.
Προετοιμάζοντας το έδαφος, ίσως μας βρει από αλλού.
( αυτή την υποχρέωση, που λες, μπορεί να την αθετήσει κάποιος…
την υπόσχεση )

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Όπως με όλες τις υποσχέσεις υποθέτω. Αλλά το να φοβάσαι ότι θα αθετησουν μια υπόσχεση που έδωσαν δε σε προφυλάσσει. Σου στερεί . Αν την αθετησουν για πες μου ..τι κακό θα συμβεί? Γιατί εγώ δε μπορώ να βρω κάποιο. Θα γίνουν άσχημα τα ωραία χρόνια που πέρασες ή δε θα μπορεις να ζήσεις άλλα τόσα ωραία χρόνια ?
Αν δεν έχεις ζήσει ωραία χρόνια …ναι μπορώ να τη καταλάβω αυτή τη ματαίωση.

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Ξέρεις τί κακό θα συμβεί;
Ότι δε θα ξέρεις, ότι θα ζεις στην άγνοια, ότι δε θα έχεις τον έλεγχο.
( Η υποχρέωση ήταν να πείτε την αλήθεια… )
( Γνωρίζοντας τους μηχανισμούς της απιστίας, θα ξέρετε ότι βασίζεται στο κρυφό, στο ψέμα, στην εξαπάτηση.
Όσο και να γνωρίζουμε τους μηχανισμούς, για να είμαστε προετοιμασμένοι, ο καθένας έχει τους δικούς του και είναι δύσκολο να προβλέψουμε )
( Η ανάγκη, πρόληψη, αυτοχαρακτηρισμού είναι ακριβώς αυτό. Έλεγχος των καταστάσεων, να τις προλάβουμε πριν μας προλάβουν. Πονάει λιγότερο )

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Μα δε μου λες όμως το χειροπιαστό κακο που θα πάθω . Το ότι δε ξέρω και είμαι στην άγνοια δε είναι κακό παρά μόνο για όποιον θέλει να ξέρει και να έχει τον έλεγχο. Κάτι που όπως σου είπα δε με καίει. Η υπόσχεση για ειλικρίνεια ειναι περισσότερο τυπική για να μη χαλάσουμε την εικόνα που έχουμε ο ενας για τον άλλο . Επί της ουσίας ούτε η ειλικρίνεια του μου χρειάζεται. Αυτός χρειάζεται το να είναι ειλικρινής για να είναι σίγουρος ότι θα συνεχίσει η σχέση μαζί μου να υπάρχει ,έστω και με άλλη μορφη ( πχ φιλική… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Είναι δύσκολο για πολλούς ανθρώπους να αναγνωρίσουν οτι δεν σκέφτονται όλοι όπως οι ίδιοι. Ψάχνουν να βρουν που αυτό καταρρέει, φοβούμενοι μην “καταρρεύσει” ο δικός τους κόσμος.

lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Καθόλου όμως.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  lucid dream

Κι όμως. Ειδικά η δική σου σχολιαστική πορεία εδω μέσα αυτό αποδεικνύει.

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από daria
lucid dream
lucid dream
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Εκπαιδεύομαι, σιγά σιγά.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Ε, ναι.

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

εισαι μερελο

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

μέσα (για την ωρα) 

(μερελό με έλεγε η γιαγια μου που ηταν από χωριο, τι ακριβώς σημαίνει δεν ξέρω, το συνόδευε πάντως μαζι με το αλαφροϊσκιωτο, δεν ξέρω αν βοηθαει) 

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  A pretty mess

(πέφτοντας μάλλον σε κάποια παγίδα) 

… κάτι συζητούσαμε για την απορία και την ευθύνη και η αλήθεια είναι ότι με είχες στριμώξει, οπότε επιστρατευσα ένα κόντεξτ που είχα εύκαιρο για να ανταπεξέλθω όπως όπως. Επίσης ήθελα να δω πώς θα τον αποδομήσεις.
(Πού να φανταστώ ότι θα τον αποδομούσες μια βδομάδα μετά και εσωκλείοντας αυτή την αποδόμηση μέσα σε επιτελεστικό ερώτημα που τον περιλαμβάνει) 

*παρεπιπτόντως σ ευχαριστώ που έκατσες να απαντάς για εκείνα τα σκουπίδια, εγω δεν είχα το κουράγιο/ την όρεξη να το κάνω (παρότι εμενα αφορούσαν) 

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

»Αναμφισβήτητα αρχίσαμε να το ανεχόμαστε. Και η ανοχή, πολλαπλασιάζει τα ζώα στη δημόσια ζωή, τα ισχυροποιεί και τα βοηθά να συνθέσουν με ακρίβεια τη μορφή του τέρατος που προΐσταται, ελέγχει και μας κυβερνά. Η μορφή του τέρατος είναι αποκρουστική. Όταν όμως το πρόσωπο του τέρατος πάψει να μας τρομάζει, τότε πρέπει να φοβόμαστε… γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουμε αρχίσει να του μοιάζουμε.»

Ο πάντα επίκαιρος Μάνος Χατζιδάκις.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Αν και σίγουρα δεν το είπε για την απιστία, ποιος ακριβώς ορίζει ποιο είναι το τέρας;

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Η πλειοψηφία μάλλον. Αυτό κι αν είναι τρομακτικό. Αν η πλειοψηφία γίνει μειοψηφία δε θα μπορεί να καθορίζει το τέρας.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

«Φοβάμαι μήπως χαθεί η ιδεολογία στη Γη και ότι γίναμε ανθρωπάκια που θα θέλαμε να καλοπεράσουμε.»
 
 
Μελίνα Μερκούρη

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Δεν είμαι σίγουρη ότι το είπε για τις ερωμένες η Μελίνα. Ξέρεις τι έχεις πάθει τώρα εσύ. Έχεις μια άποψη και οποιαδήποτε φράση έχει ειπωθεί από τον οποιοδήποτε, μπορεί να κολλήσει στην άποψη. Αυτό που σου έγραψε και η Έλενα. Εγώ πάλι σου λέω ότι ως παντρεμένη δε θεωρώ ανθρωπάκι την ερωμένη του άνδρα μου. Άρα εξαιρούμαι από τη γενίκευση που κάνεις. Και ξέρω παααρα πολλές που έχουμε την ίδια άποψη . Οπότε υπάρχει μια μεγάλη μερίδα εν δυνάμει κερατωνενων που δεν ανήκουμε στις γυναίκες της άποψης σου. Αυτό σου λέει η pretty mess. Ότι το τσουβσλιασμα και η γενίκευση… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από Lioness
whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Προφανώς ο Μάνος και η Μελίνα δεν τα είπαν για τις απιστίες. ΗΜΑΡΤΟΝ παιδιά. Μην πυροβολείτε άλλο τον πιανίστα. Τα αφήνω μπας και μπορέσει κανείς να πιάσει τι λέω. Επίσης Lioness αυτά είναι τα δικά σου πιστεύω επειδή θες να έχεις ερωμένες κοκ Το ότι βολεύεται μεγάλο μέρος του πληθυσμού έτσι για να πει ότι έχει οικογένεια και παιδιά αλλά να τρώει και έξω δεν μπορεί να φορεθεί σε εμένα πχ. Η κάθεμια όπως την βρίσκει εννοείται, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ. Κακώς το αναλύω τόσο γιατί δεν βλέπω φως στο τούνελ. Αλλά έστω και μια μικρότερη να πιάσει κάτι… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Η Μελίνα ειδικά αποκλείεται να το είπε αυτό για τις ερωμένες.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

«Να φοβάσαι τον όχλο που χειροκροτεί. Όχι εκείνον που αμφισβητεί.»
Νικηφόρος Βρεττάκος

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι που θα πληρώνουν για τα σπασμένα της ασυγκράτητης τάβλας ;
Ανάθεμα την τάβλα που μπορεί να προκαλέσει ένας δειλός ή μια δειλή που ψάχνεται .

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι δεν πληρώνουν τα σπασμένα. Πληρώνονται αδρά για τις υπηρεσίες τους.
*Καύλα λέγεται. ΚΑΥΛΑ. Όχι ταύλα. Ταύλα είναι η επίπεδη επιφάνεια. Γιατί φοβάσαι τις λέξεις; Λέξεις είναι.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

love triangles εν αγνοία τους φυσικά, side chick, breadcrumbs etc ακούνε οι ψ daria μου.
Και συγνώμη αλλά μου κάνει μπαναλ η λέξη αυτή σε δημόσιο χώρο.
Δεν φοβάμαι τις λέξεις, είναι θέμα αισθητικής.
Εδώ επικρατεί φόβος της αλήθειας, λες να με πειράζουν οι λέξεις;
Είμαι πολύ αθυρόστομη γενικά.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

α) Μπανάλ και παιδικό και αστείο τύπου Σεφερλή που παράλληλα δηλώνει πουριτανισμό είναι αλλάζεις λίγο τη λέξη για να μην κοκκινήσουμε. Εαν είναι θεμα αισθητικής και κομψότητας υπαρχουν τόσες άλλες λέξεις-εκφράσεις με το ιδιο νόημα χωρίς να δείχνουν εσωτερικευμένη ντροπή και κακή αισθηση του χιούμορ όπως: Σεξουαλική επιθυμία, Αισθησιασμός, Πόθος, Ερωτική ένταση. Το “ταύλα” εΙναι απλά κακόγουστο. β) Σίγουρα ακουνε και αυτά οι ψυχολόγοι, και; Φύγαμε απο το επιχείρημα οτι δεν στηρίζουμε τις αλες γυναίκες (εαν είμαστε 3 πρόσωπα) και περασαμε στο οτι με την πραξη αυτή δεν στηρίζουμε τους ψυχολόγους; *Αδυνατώ να καταλάβω τον συλλογισμό σου, με κάποια άλλη… Διαβάστε περισσότερα »

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Δεν έχω την υποβόσκουσα ανάγκη κυριαρχίας μέσω του λόγου Daria. Και σιγά μην χρησιμοποιήσω σεξουαλική επιθυμία, Αισθησιασμός, Πόθος, Ερωτική ένταση για τις ξεπέτες και την αλλαγή ρουτίνας όσων δεν στάθηκαν ικανοί να παραμείνουν πιστοί. Για ταύλα πρόκειται. Φτηνά σκηνικά όπως και το χιούμορ του Σεφερλή. Αυτή η λέξη αρμόζει σε αυτές τις περιστάσεις. Ποιες να μην κοκκινήσουν ; αυτές που πλασάρουν την απιστία ως προστασία ; ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ Ψ Daria μου. Έγραψα: Οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι που θα πληρώνουν ( OI KEΡΑΤΩΜΕΝΟΙ ) – τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται ,σορρυ- για τα σπασμένα της ασυγκράτητης τάβλας ;… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Είναι τρομερά εντυπωσιακά τα επιχειρήματα σου κάτα τις απιστίας. Δηλαδή στο δίνω, μπορεί να μην κρίνεις σωστά τις πηγές σου, αλλα έχεις έμπνευση.
*θα επιμείνω γαι το ταύλα καθώς πραγματικά μου χαλάει την αισθητική μου. Ειδικά εαν θελεις να τονίσεις το φθηνό του πράγματως, μην το κανεις παιδικό. Αληθεια.

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από daria
whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Το παιδικό δεν είναι ποτέ φτηνό Daria μου 🙂

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Είδες πως έρχεσαι στα λόγια μου; Χρησιμοποιήσεις ένα «παιδικό» λογοπαίγνιο για να χαρακτηρίσεις κάτι που εσύ σύμφωνα με τα γραφόμενα σου θεωρείς φτηνό.  

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Μαρία γυναίκες είμαστε εδώ και σε γυναίκες απευθύνομαι.
Δεν ξέρω γιατί πρέπει να γράφω τα αυτονόητα. Σκέψου λίγο πριν γράψεις.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Σωκράτης «Η πιο μεγάλη προδοσία είναι να είσαι άδικος απέναντι σε αυτόν που σου εμπιστεύτηκε την ψυχή του.» Πλάτων «Αυτός που λέει ψέματα στην αγάπη, λέει ψέματα πρώτα στην ψυχή του.» Friedrich Nietzsche «Δεν πληγωνόμαστε τόσο από την προδοσία, όσο από το ότι δεν το περιμέναμε από εκείνον που την έκανε.» Jean-Paul Sartre «Η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ευθύνη απέναντι στον άλλον.» Albert Camus «Μην περνάς χρόνο με κάποιον που σε προδίδει στη σιωπή του.» Leο Tolstoy «Η προδοσία μέσα στην αγάπη είναι το βαθύτερο είδος ψεύδους ,γιατί μιμείται την αλήθεια καλύτερα από κάθε άλλο.» Kahlil… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Πλάκα εχει αυτό το παιχνίδι. Λοιπόν, Πλάτωνας: Προσέγγιζε τον έρωτα ιδεαλιστικά, δεν υπάρχει καμία ενδειξη οτι ειχε σαρκικές´ επαφές, ερωτική σχέση/δέσμευση Σωκράτης: Αν και παντρεμένος με την Ξανθίππη, παρουσιάζεται σταθερά να απέχει απο σαρκικές σχέσεις Νίτσε: Δεν ειχε ποτέ μια ολοκληρωμένη σταθερή σχέση οπότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν θα απιστούσε Σατρ-Μποβουάρ: Είχαν ανοιχτή σχέση/γάμο και παράλληλες σχέσεις και οι δυό τους. Καμύ: Είχε εξωσυζυγικές σχέσεις, έχει εκδοθεί και η αλληλογραφία που αντάλλαζε με μια απο τις ερωμένες του. Τολστόι: Ήταν άπιστος στα πρώτα χρόνια του γάμου του, στη συνέχεια στράφηκε σε μια πιο χριστιανική ζωή. Γκιμπράν: Μάλλον ήταν ασέξουαλ,… Διαβάστε περισσότερα »

Lioness
Lioness
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Καθόλου χαζοί δεν ήταν. Μια χαρά απόφθεγματα είναι. Το τρίτο πρόσωπο δεν εμπλέκουν όμως πουθενά.. Το τρίτο πρόσωπο που μπήκε με δόλο να διαλύσει το ζευγάρι είναι προϊόν πατριαρχικό. ” Δε φταίω αγάπη μου , μου έδειξε λίγο ζιζι και άντρας είμαι καυλωσα” Ε όχι . Φεμινισμός δεν είναι να προστατέψω το αγόρι να μην απατήσει και να μη προδώσει. Από εκεί και πέρα αν εσύ έχεις συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής παρτενέρ είναι απόλυτα σεβαστά. Δε σημαίνει ότι πρέπει να έχω τα ίδια. Ο Σωκράτης επίσης κατηγορήθηκε και ήπιε το κώνειο για διαφθορά των νέων. Κάτι που έχει χρησιμοποιηθεί ως κατηγορία… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Lioness

Κανένα απόφθεγμα από αυτά που αναφέρει δεν είναι πραγματικά αυθεντικό απόσπασμα των δημιουργών του.
Άντε ίσως του Νίτσε είναι πιο κοντά σε απόφθεγμα του- δεν είναι αυτούσιο όμως. Τα υπόλοιπα είναι “εμπνευσμένα” απλά απο εκείνους και το έργο τους. Κυκλοφορουν πολλα τετοια παραπλανητικά fake quotes.

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από daria
daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Ουτε και τα υπόλοιπα που αναφέρει, με εξαίρεση του Χατζιδάκι, το οποίο είναι και το μόνο για το οποίο υπάρχει τεκμηρίωση οτι είναι δικά του λόγια.

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από daria
whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Δεν έκατσα να κάνω copy paste από τα βιβλία. Αλλά πιστεύεις η Καζαρές με Καμύ συγκρίνονται με την πλειοψηφία των κεράτων που πέφτουν ; Κλαίω αλήθεια. Αν ήταν ο γκόμενος να είχε τον εγκέφαλο του Καμύ και τον έρωτα που είχε για την Καζαρές χαλάλι. Εδώ μιλάμε για λιγούρια ασυγκράτητα που πολλές φορές κλείνουν σπίτια για το τίποτα.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Όχι, δεν εκανες copy paste τα βιβλία, προτίμησες να κανεις copy paste fake quotes απο το διαδίκτυο για να αποδείξεις τι ακριβώς; Δεν αρκεί η προσωπική σου άποψη για την απιστία που χρειάζεται την ενίσχυση σοφών ατόμων; Και πραγματικότητα να ήταν αυτές οι φράσεις γιατί καποιος να πιστεί για κατι επειδή το είπε ο Καμύ; Χρειάζεται η επίκληση στην αυθεντία; Γιατί εμενα αυτές οι παραθέσεις (ακόμη και πραγματικές να ήταν) μου κανουν λίγο αστείες, και δεν μπορώ να συζητήσω σοβαρά. *εχουν και οι κατώτερα πνευματικοί άνθρωποι δικαίωμα στην απιστία, δεν είναι προνόμοιο της ελίτ. **H Καζαρές μπορεί να υπάρξει τρίτο… Διαβάστε περισσότερα »

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  daria

Προνόμιο η απιστία ; OK.

daria
daria
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Ομολογώ πως ήταν ατυχής λέξη. Δικαίωμα θα έλεγα καλύτερα. Αλλά όχι οτι εχει και τόσο σημασία καθώς πάσχεις στην κατανόηση των κειμένων. Τώρα να με συγχωρείς αλλά θα το λήξω εδώ, το σχολιαστικό σου ύφος μου θυμίζει έντονα μια άλλη σχολιάστρια και βαριέμαι την επανάληψη.
Sans rancune.

A pretty mess
A pretty mess
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

το πρόβλημά σου δεν είναι η απιστία, είναι τα πηδήματα όταν αυτά ξεπερνούν τη δική σου διανόηση. απλώς τα λες όλα τάβλα και τα σκοτώνεις πριν προλάβουν να γεννηθούν μέσα στο κεφάλι σου. θέλεις να σου πω τι κάναμε με τον τελευταίο τύπο που διαβάζαμε μαζί καμύ; μιας που θέτεις και ζητήματα εκμετάλλευσης των γυναικών από τους έκφυλους που καυλώνουν με χαζές.  λοιπον (++trigger warning): ο τύπος αυτός μου είχε ζητήσει -έως επιβάλλει- να αφήσω άλλον να με γαμήσει μπροστά του (εγω γούσταρα σαν τρελή εννοείται). αυτό που γούσταρε εκείνη την ώρα ήταν ότι μου έλεγχε (διανοητικά κυρίως) τον οργασμό:… Διαβάστε περισσότερα »

Τελευταία επεξεργασία 10 μήνες πριν από A pretty mess
whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  whattheduck

Στο βιβλίο «Η ψυχή της γυναίκας» ,ο Aldo Carotenuto εστιάζει στις συνέπειες της προδοσίας και της διάλυσης των σχέσεων, οι οποίες προκαλούν βαθιά ψυχικά τραύματα. Η προδοσία βιώνεται ως υπαρξιακή απειλή, καθώς ο άνθρωπος είναι από τη φύση του συνδεδεμένος με την ανάγκη του «ανήκειν» και της αποδοχής από τον Άλλο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη γυναικεία εμπειρία, που συχνά συνοδεύεται από υποτίμηση και παραγνώριση της συμβολής της στη ζωή του άνδρα και στην κοινωνία γενικότερα. Η αγάπη και η αμοιβαία επιλογή δίνουν νόημα στη ζωή, ενώ η απώλειά τους οδηγεί σε ψυχικό πόνο, κατάθλιψη και σωματικά συμπτώματα. Παρά τον φόβο… Διαβάστε περισσότερα »

Silvi
Silvi
10 μήνες πριν

Η φαντασία οργιάζει και βολεύει φυσικά τα παντρεμένα παλικάρια να τρυπώνουν σε ρωγμές με την πεποίθηση οτι θα φάνε κανένα κοκαλάκι.
Είναι εργοδότης σας, κακώς μπλέξατε τα επαγγελματικά με τα προσωπικά σας.
Βρεθήκατε σε ευάλωτη στιγμή και εκμυστηρευτήκατε τους προβληματισμούς σας.
Τωρα μένει να το κλείσετε όμορφα και ωραία,λέγοντας οτι παρερμήνευσε τις σκέψεις σας εκτός και αν σας κολακεψε το ενδιαφέρον και διστάζετε να βάλετε όρια.

Το φινάλε δικό σας.

Dogmother
Dogmother
10 μήνες πριν

Να του πεις ότι τον βλέπεις σαν πατέρα και ήθελες μια πατρική συμβουλή. Έλεος με τον κάθε καραγκιόζη.

whattheduck
whattheduck
10 μήνες πριν
Απάντηση σε  Dogmother

Θεάρα είσαι!