Τοποθέτηση ετικέτας: 

  • Αυτό το θέμα έχει 4 απαντήσεις, 4 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 3 έτη, 6 μήνες πριν από τον χρήστη catmeow.
Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 1 έως 5 (από 5 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #82344

    Ανώνυμος
    Ανενεργός

    Μετά από συζήτηση με την everyone should be a feminist αποφασίσαμε να ανοίξουμε ένα θέμα για τις καταλήξεις που γίνονται σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Ποια είναι η γνώμη σας πάνω στο θέμα; Συμφωνείται με τους λόγους των καταλήψεων (νομίζω παρόμοιοι είναι οι περισσότεροι); Το σχολείο σας κάνει κατάληψη;

    Περιμένουμε τις εμπειρίες σας!

    #82431

    iamaweirdo
    Συμμετέχων

    Ωραίο και επίκαιρο θέμα οι καταλήψεις.. Εγώ φοιτώ σε σχολείο της επαρχίας με λίγα παιδιά και ευρύχωρες αίθουσες με επαρκή αερισμό, οπότε όπως καταλαβαίνετε ανήκω στους τυχερούς της υπόθεσης. Τώρα, σε αρκετά σχολεία των αστικών κέντρων το πρόβλημα είναι μεγάλο, καθώς οι μαθητές (που συνήθως υπερβαίνουν τους 20 ) στοιβάζονται σε στενόχωρες αίθουσες με ανεπαρκή αερισμό, κάθονται δυο – δυο στα θρανία με την ελπίδα ότι η μάσκα θα μπορέσει να αποτρέψει την εξάπλωση του ιού. Σε γενικές γραμμές, θεωρώ ότι οι καταλήψεις δεν γίνονται για πλάκα, όμως έχω αρκετές ενστάσεις όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο πολλοί μαθητές εκφράζουν την αγανάκτησή τους για όλη αυτήν την κατάσταση. Κατά τη γνώμη μου, οι φθορές στο σχολικό εξοπλισμό και στα κτίρια, τα μεθύσια, οι μολότοφ, τα βεγγαλικά, οι ελεύθερες πτώσεις από βεράντες και στέγες, μόνο ωριμότητα και διάθεση για την επίλυση των προβλημάτων της σχολικής κοινότητας δεν δείχνουν…δεν θα αναφερθώ καν στα πάμπολλα (κατά τη γνώμη μου πάντα) σχολεία που διοργανώνουν κατάληψη μόνο και μόνο, επειδή θέλουν να ακολουθήσουν το ρεύμα των ημερών και τους ιντριγκάρει το όλο vibe της κατάληψης. Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι δεν υπάρχει λόγος κατά τη διάρκεια της κατάληψης να στερούμε από τους ίδιους μας τους εαυτούς κάποιες από τις ελάχιστες ανέσεις που μας παρέχει το κράτος, διαλύοντας το σύμπαν και φυσικά η κατάληψη πρέπει να πραγματοποιείται όταν υπάρχουν σοβαρά λειτουργικά προβλήματα, που επηρεάζουν άμεσα την εκπαιδευτική διαδικασία. Όλοι υποφέρουμε από τις παθογένεις του δημόσιου σχολείου και είναι κρίμα να το επιβαρύνουμε με επιπλέον προβλήματα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι θα πρέπει να δεχόμαστε αγόγγυστα την καταπάτηση των εκπαιδευτικών μας δικαιωμάτων!

    #82403

    Ανώνυμος
    Ανενεργός

    Το δικό μας σχολείο κάνει εδώ και δύο μέρες κατάληψη. Τα αιτήματα μας είναι απολύτως λογικά. Το σχολείο μας μοιράζεται προαύλιο με ένα ακόμη γυμνάσιο, δεν τηρείται καμία απόσταση, πολλοί καθηγητές έχουν τις μάσκες τους κάτω από την μύτη, οι τάξεις είναι πολύ μικρές, τα αντισηπτικά έχουν τελειώσει και δεν έχουν ανανεωθεί. Γενικά, έχουμε τα μαύρα μας τα χάλια. Οι καθηγητές κατηγορούν τα παιδιά και απειλούν να φέρουν τον εισαγγελέα. Σήμερα έμαθα κάτι που συνέβη στην χτεσινή κατάληψη και εξοργίστηκα. Ήταν δύο παιδιά και συζηταγανε στα αλβανικά για την κατάληψη. Έρχεται τότε μια καθηγήτρια και τους είπε: “Εδώ είναι Ελλάδα. Δεν έχετε καμία θέση εδώ. Να μιλάτε ελληνικά”. Μόλις το μάθαμε σήμερα, μια κοπέλα βγήκε μπροστά και μίλησε στους μαθητές για το θέμα. Μετά η καθηγήτρια πήρε αυτά τα παιδιά μαζί με την κοπέλα και τους είπε ( άκυρο. Τους φώναξε) πως το παρεξήγησαν και απλώς νόμιζε πως την έβριζαν. Αυτή η κοπέλα (που πήγε 6 το πρωί και έκλεισε το σχολείο, και καλά έκανε) έχει πάρει ήδη 3ημερη αποβολή. Δεν έχουν αποδείξεις πως ξεκίνησε αυτή την κατάληψη, απλώς κακοφανηκε στους καθηγητές που μίλησε για την ρατσιστική συμπεριφορά της καθηγήτριας. Λογικά θα το κλείσουμε και αύριο το σχολείο. Επίσης, σήμερα που μίλαγα με ένα παιδί, μου είπε πως πέρσι επειδή ήξερε να μιλάει αλβανικά, τον έγραψαν στο ποινολογιο. Κάπου εκεί φουντωσα και άρχισα να λέω αν θα μπορούσα(με) να κάνουμε κάτι. Να κάνουμε ανώνυμη καταγγελία ή οτιδήποτε. (Θέλω να ξεκαθαρίσω πως όλοι ξέρουμε ότι οι καταλήψεις είναι παράνομες, αλλά οι φωνές μας δεν εισακουγονται με κανένα τρόπο. Να φανταστείτε, κάποια παιδιά πήγαν στην δευτεροβάθμια και έκαναν παράπονα. Τη συζήτηση τους την ξεκίνησαν λέγοντας: “εμείς ΘΈΛΟΥΜΕ τις μάσκες” και συνέχισαν, παραθετωντας τα παράπονα τους. Μετά από λίγο βγήκαν δηλώσεις από άτομα της δευτεροβάθμιας που είπαν πως τα παιδιά, τους είπαν πως δεν θέλουν τις μάσκες. Άντε να βγάλεις άκρη. Ααα και κάτι άλλο. Οι ειδήσεις κακολογουν τους μαθητές και παρουσιάζουν μόνο την αρνητική τους πλευρά. Γι αυτό και έχω πάψει να βλέπω ειδήσεις σχετικές με τις καταλήψεις)

    #82491

    Ανώνυμος
    Ανενεργός

    Και σήμερα είχαμε κατάληψη και έγινε το έλα να δεις. Ειμασταν απέξω από το σχολείο, το οποίο ήταν κλειδωμένο. Οι καθηγητές είχαν μαζευτεί σε μια ακρουλα και μιλάγανε. Σε κάποια φάση, ακούω ένα παιδί να φωνάζει: “Μπήκαν μέσα!”. Οι καθηγητές είχαν μπει από την δίπλα είσοδο, που δεν χρησιμοποιείται ποτέ και η οποία είχε αλυσίδα. Από ότι φαίνεται την κόψανε με κόφτη. Μπήκαν και κάποιοι καθηγητές έμειναν απ’έξω και φώναζαν να μπουν μέσα τα παιδιά, αλλιώς έχει απουσία. Το πρωτακια μπήκαν (αν και τα περισσότερα είχαν ήδη φύγει). Από την δευτέρα δεν μπήκαν πολλοί και από την τρίτη μπήκαν δύο τρία άτομα. Τα παιδιά που ξεκίνησαν την κατάληψη, φώναζαν να μην μπουν αν μπορούν τα παιδιά, γιατί οι καθηγητές τους είπαν πως αν μπει έστω και ένα παιδί θα τους διώξουν για πάντα από το σχολείο. Λογικά, αυτά τα κορίτσια έχουν φύγει ήδη από το σχολείο. Μετά που δεν έμπαιναν παιδιά, βγήκαν έξω οι καθηγητές και έλεγαν πως θα πάρουν τηλ τους γονείς μας και θα βάλουν αποβολές. Πάλι δεν μπήκε κάποιος άλλος. Εγώ πήρα τηλέφωνο τον μπαμπά μου και του είπα πως ίσως τον πάρουν από το σχολείο και πως δεν θα μπω και πως τα αιτήματα είναι δίκαια. Είπε οκ και το κλείσαμε. Ήμουν σίγουρη (και βγήκα σωστή) πως θα πάρει τηλέφωνο την μαμά μου και μετά όταν γυρίσω σπίτι, θα μπω τιμωρία. Βλέπεται, η μαμά μου είναι κατά των καταλήψεων, δεν έχει σημασία που οι συνθήκες στο σχολείο είναι άθλιες. Οι καθηγητές τραβαγαν με το ζόρι κάποια παιδιά για να μπουν μέσα (κυρίως πρωτακια που είναι πιο ψαρωμενα). Δηλαδή χρησιμοποίησαν την βία σε μαθητές. Μετά συνέβη κάτι άλλο ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ. Ο καθηγητής των αγγλικών (ναι, ο γνωστός) πήγε σε μια μαθήτρια που είχε ξεκινήσει την κατάληψη και της λέει: “Είσαι άχρηστη. Δεν θα καταφέρεις τίποτα στην ζωή σου.” Η κοπέλα έμεινε να τον κοιτάει σοκαρισμένη. Μετά πήρε τηλέφωνο τους γονείς της και λογικά θα πήγαν μετά και θα συζήτησαν. Μετά ο ίδιος ο καθηγητής άρχισε να φωνάζει: ” Όσοι βρίσκεστε εδώ, σας έχω για πέταμα”. Μετά ήρθαν κάποιοι άγνωστοι και λέγανε το μακρύ τους και το κοντό τους. Εγώ έμεινα, τσακώθηκα με κάποιους καθηγητές και μερικούς άγνωστους και ησύχασα. Σε κάποια φάση μια μάνα λέει πως δεν υπάρχει κορωνοιος. Εεε κάπου εκεί τα πήρα και έφυγα. Η κατάληψη συνεχίστηκε, αλλά εγώ είχα πονοκέφαλο από τις βλακείες που άκουσα. Μάλλον, την Δευτέρα δεν θα είναι κλειστό, αλλά θα κάνουμε αποχή (μάλλον).
    ΥΓ: Σε κάποια φάση, βγήκε μια κοπέλα (απουσιολογος του Γ1) και άρχισε να λέει στα παιδιά να μπουν μέσα. Της το είπαν οι καθηγητές να το κάνει αυτό και ως αριστούχος και “καλό κορίτσι” το έκανε. Οι καθηγητές το κάνουν επίτηδες για να σπείρουν την διχόνοια ανάμεσα στους μαθητές.

    #82574

    catmeow
    Συμμετέχων

    γνωριζετε πως στα μεγαλα αστικα κεντρα ο συνηθης αριθμος ατομων ανα ταξη ειναι 25 -27 μαθητες? Καπου μαλιστα ακουστηκε, ε και? και στην ελβετια εχουν 25 μαθητες ανα τμημα γιατι στην ελλαδα το κανουμε θεμα? δικαιο εχει, μηπως να αποκτησουμε και στην ελλαδα σχολικες αιθουσες οπως στην ελβετια? μηπως νομιζει κανεις οτι στην ελβετια εχουν αιθουσες αχουρια οπως στην ελλαδα?

    Ας σοβαρευτουμε μια φορα στη ζωη μας,
    παλια οι μαθητες κανανε καταληψεις γιατι η τυροπιτα ειναι στρογγυλη, τωρα μιλαμε για πανδημια που εισβαλει παντου στην κοινωνια.
    Η γελειοτητα των κυβερνωντων ειναι οφθαλμοφανης, στην εργασια επιβαλλουν 40% μειωμενο προσωπικο αλλα στα σχολεια οι μαθητες ειναι ρομποκοπ και δεν τους πιανει τιποτα.

    Δεν χρειαζεται να εισαι ειδικος για να καταλαβεις το αυτονοητο και αν παλια ακουγες τα τετριμενα για 15% για την παιδεια, τωρα μιλαμε για το 100% της σνθρωπινης ζωης.
    Κανεις δεν ειναι αναλωσιμος και το κρατος εχει υποχρεωση να παρεχει στους πολιτες τα αυτονοητα για την προστασια της δημοσιας υγειας,
    σχολεια με ασφαλεις ταξεις, λεωφορεια με επαρκη χωρο για τον καθε επιβατη και κρεβατια στα νοσοκομεια για να μην κανουμε επιλογη ασθενη στο ποιος θα ζησει και ποιος θα πεθανει.

Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 1 έως 5 (από 5 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.