Η Ρένα απαντά: Η κακόγουστη (;) νονά

Έλαβα μήνυμα ότι το παιδί θεωρεί πως έλαβε το χειρότερο δώρο από όλους τους φίλους του και ότι, αν θέλω το καλό του, θα μου προτείνουν αυτοί άλλα δώρα που θα το ικανοποιήσουν! __________ Η ιστορία της όπως την ξεχώρισα σημερα Καλημέρα Ρένα και αμποπαρεα! Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές! Μπαίνω αμέσως στο θέμα μου. … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η Ρένα απαντά: Η κακόγουστη (;) νονά. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ