H ανθρωποφαγία στην 19χρονη Μυρτώ

H συγκλονιστική υπόθεση του θανάτου της 19χρονης Μυρτώς στο Αργοστόλι και της ανθρωποφαγίας που ακολούθησε σε μέσα μαζικής ενημέρωσης και social media επανέφερε τις παθογένειες μιας κοινωνίας βαθιά κουτσομπολίστικης, ακόμη πατριαρχικής και εμετικά ανεύθυνης. Συνοπτικά, η 19χρονη Μυρτώ, φοιτήτρια νοσηλευτικής, κατέληξε από ανακοπή καρδιάς την περασμένη Τρίτη ξημερώματα μετά από κατανάλωση κοκαΐνης σε όχι απόλυτα … Συνεχίστε να διαβάζετε το H ανθρωποφαγία στην 19χρονη Μυρτώ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ