Αγαπητή «Α, μπα»: Υποφέρω διότι κάνω ένα πρότζεκτ με λιγότερο έμπειρους συνεργάτες

Ποιοτικά η δουλειά τους είναι φτωχότερη από τη δικιά μου

Αμπά μου κάνω μεταπτυχιακό Δανία, τώρα στα τελειώματα βρέθηκα να -προσπαθώ- να κάνω πρότζεκτ με λιγότερο έμπειρους συνεργάτες ( είναι ενα εξάμηνο πίσω απο μένα αλλά ποιοτικά η δουλειά τους πολύ φτωχή). Υποφέρω πολύ, ο ένας από Νότιο Αμερική δεν δέχεται να ακούσει υποδείξεις μου , δεν κάνει τίποτε γιατί η γυναίκα του μόλις γέννησε και προβάλει συνεχώς το ” I have a crying baby home” για να λουφάρει ακόμη και όταν έχει να κάνει απλά ένα proof reading κ ο άλλος ο Σουηδός δεν παίρνει θέση, κάνει έξτρα δουλειά και έπειτα ιδιωτικά θα μου τον κράξει. Γενικά τα κομμάτια που παραδίδω τα επιμελούμαι πολύ και η supervisor επικρότησε τελευταία ένα κείμενο μου ως excellent discussion και μου δώσε κουράγιο παρότι το όνομα μου δε φαινόταν, ενώ στου Σουηδού δεν έβγαζε νόημα και ήταν δυσαρεστημένη. Ο Σουηδός ήταν και πριν ένα εξάμηνο μαθητής της, δυσλεκτικός και ενώ προσπαθεί πολύ τα κείμενα του είναι σαν αντίδραση google translator , και θεώρησα πως ξεχωρίζει πια το στυλ γραφής του και αναγνωρίζει την προσπάθεια μου ( είμαι καινούρια μέσω ανταλλαγής στο τμημα αυτο και μονάχα για ενα εξάμηνο πριν γράψω διατριβή). Ωστόσο, η χρήση παραδειγμάτων στην εργασία μου απο την επιτόπια έρευνα του συναδέλφου Σουηδού την οδήγησε να πιστέψει πως ήταν δικό του κείμενο και να γράψει μετά από μία βδομαδα σημείωση αναγνωρίζοντας την αξιοσύνη του και ωθώντας με να χρησιμοποιήσω παραδείγματα από την δική μου έρευνα στην Ελλάδα για να εξισορροπήσω και να φτάσω τον συνεργάτη ( η ερευνα ειναι εθνογραφική συγκριτική αναμεσα σε μια ελληνικη και μια κοινωνια του εξωτερικού). Τελος πάντων, ένιωσα πως στο τέλος όσο κ αν προσπαθώ άλλος θα πάρει τα πρωτεία και ευχήθηκα να μουν αρκετά πλούσια ώστε απλα να τα βροντήξω όλα, να τους αφήσω σύξυλους και να πάρω ανάσα. Γιατί Αμπά μου δε μπορώ να στείλω στην καθηγήτρια εμάιλ και να της πω “σε ένα συλλογικό προτζεκτ παρακαλώ μην ονοματίζετε, μη βιάζεστε να αποδώσετε χαρακτηριστικά και στη τελική αναθεωρήστε τις προκαταλήψεις σας για την καινούρια”. Μπορώ; Και πες μου : στην παρουσίαση του πρότζεκτ πως θα κρατήσω την ψυχραιμία μου κατά την αξιολόγηση; Όταν ο τύπος από το Εκουαδόρ θα πάρει ίδιο βαθμό με μένα μην έχοντας κάνει τίποτε ενώ ο Σουηδός θα περάσει για αξιόλογος στην ακαδημαϊκή συγγραφή και γω θα βράζω να μη πω σαν πεντάχρονο Κυρία κυρία αναθεωρήστε , Κυρία κυρία δείχνοντας με το δάχτυλο τους φταίχτες τις μη-αναγνώρισης και θλίψης μου.

 

Πες στον Σουηδό ότι αν δεν της εξηγήσει αυτός την παρανόηση θα το κάνεις εσύ. Μην βράζεις. ΜΙΛΑ. Μάζεψε αποδείξεις, χτύπα της την πόρτα και ΜΙΛΑ. Βράζεις επειδή τα έχεις βάλει με τον εαυτό σου, όχι με τους άλλους. ΜΙΛΑ.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

in

Αξιολογήστε το άρθρο

46 points
Upvote Downvote

20
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
8 Θέματα σχολίων
12 Απαντήσεις θεμάτων
0 Ακόλουθοι
 
Με τις περισσότερες αντιδράσεις
Δημοφιλέστερο θέμα σχολίου
11 Συντάκτες σχολίων
idrilΦούστα Κλαρωτήfrabalaδήθενloglady Πρόσφατοι συντάκτες σχολίων
  Εγγραφείτε  
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Ειδοποίηση για
δήθεν
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Ειδικός

Δεν είναι πολύ κατανοητό αυτό που λες. Η καθηγήτρια επικρότησε τον τρόπο γραφής, ή τα παραδείγματα από την έρευνα του Σουηδού? Άν πρόκειται για το δεύτερο ίσως όντως του αξίζει μερίδιο στον έπαινο καθώς αυτός έκανε την έρευνα? Επίσης γιατί δε φαινόταν το όνομα σου αφού είναι ομαδικό το πρότζεκτ? Επίσης αν είναι δυσλεκτικός, είναι λογικό να μη μπορεί να γράψει καλά. Δεν ξέρω τι αντίληψη έχεις για τα ομαδικα πρότζεκτ αλλά ο σωστός καταμερισμός εργασιών είναι πολύ σημαντικό κομμάτι και δε σημαίνει απαραίτητα οτι κάνουμε όλοι απ όλα. Γιατί δεν αναλαμβάνει αυτός να “στήσει” το περιεχόμενο και εσύ να… Διαβάστε περισσότερα »

acantholimon
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Ειδικός

Έχω τη εντύπωση,ότι η καθηγήτρια μια χαρά κατάλαβε.Σου έδωσε τα εύσημα για το πώς επεξεργάστηκες τα δεδομένα,που είχατε και πώς τα παρουσίασες.Τα δεδομένα όμως προέκυψαν από τη δουλειά του Σουηδού,οπότε πήρε κι αυτός το μπράβο του.Σε παρότρυνε κι εσένα,να δεις πώς δούλεψε και να χρησιμοποιήσεις αντίστοιχα τα στοιχεία,που έχεις συλλέξει εσύ.Και καλά έκανε,γιατί χωρίς το δικό του υλικό,δε θα υπήρχε εργασία.Αυτό που κάνεις τώρα είναι προβάλεις με τον καλύτερο τρόπο τη δική του δουλειά.Που θα ήταν οκ,αν δεν είχες κι εσύ πολύ καλή δουλειά από πίσω.Έχεις όμως και πρέπει να την αναδείξεις κι αυτή.Αυτό σου είπε.Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι.Φαντάζομαι,ότι δεν… Διαβάστε περισσότερα »

Vasilis
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Συνεργάτης

Πάντως θα ήταν καλό να μας έδινε περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με το τι κάνει ο καθένας. Αυτό με τη σύγκριση της ελληνικής κοινωνίας με μια ξένη δεν κατάλαβα πώς ακριβώς συνδέεται με τους άλλους δύο και για ποιο λόγο χρησιμοποίησε τα δεδομένα της έρευνας του Σουηδού και τι έρευνα έκανε ο Σουηδός.

acantholimon
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Ειδικός

Υποθέτω κι εγώ.Μη νομίζεις,ότι μπόρεσα,να καταλάβω ακριβώς τι συμβαίνει.Αυτό με τη σύγκριση κτλ είναι το θέμα της εργασίας ή το θέμα της δικής έρευνας.Δε μου είναι ξεκάθαρο.

lcommalX
Μέλος
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιο σου! Άσε που με το σχόλιο σου κατάλαβα τι συνέβη με τον Σουηδό..

lcommalX
Μέλος
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Συμφωνώ με τον Βασίλη ότι κι εγώ μπερδεύτηκα στο σημείο με το τι έγινε ακριβώς με τον Σουηδό. Γενικά όμως να πω ότι δεν συμφωνώ με τη γενικότερη προσέγγιση σου στο όλο θέμα. Θα πρότεινα να μην βλέπεις τόσο ανταγωνιστικά τους συμφοιτητές σου και μάλιστα με δεδομένο ότι είσαι σε μια χώρα που δεν προωθεί το να ξεχωρίζεις/να διακρίνεσαι από την ομάδα. Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι η καθηγήτρια είναι προκατειλημμένη απέναντι σου;; Εγώ νομίζω ότι καταλαβαίνει πολύ καλά τι κάνει ο καθένας σας και ποια είναι τα δυνατά σημεία σας. Αν είναι να κάνεις κάτι είναι να συνεννοηθείς με… Διαβάστε περισσότερα »

Vasilis
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Συνεργάτης

Με μπέρδεψε αρκετά η ερώτηση στο σημείο με τον Σουηδό. Αν κατάλαβα καλά, χρησιμοποίησες στο γραπτό σου στοιχεία από τη δική του έρευνα, αλλά το όνομά σου δε φαινόταν και νόμιζε η supervisor ότι είναι του Σουηδού; Καλύτερα να χρησιμοποιούσες τη δική σου έρευνα για την Ελλάδα και να μη γινόταν παρανόηση. Και πάλι, όμως, δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνετε όλοι μαζί μέσα σε αυτή τη μελέτη. Έκανες μία έρευνα εσύ, μία ο Σουηδός και μία ο Λατινοαμερικάνος, ο οποίος είναι και μη συνεργάσιμος, ή είναι κάτι άλλο; Όπως και να ‘χει, ξεκαθαρίστε την παρανόηση με τη supervisor. Πες τους… Διαβάστε περισσότερα »

Influenza
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Εγώ κατάλαβα ότι η κοπέλα κάνει όλη τη δουλειά σε ένα γκρουπ πρότζεκτ (classic) και χρησιμοποίησε κάποιες πληροφορίες από μια έρευνα του Σουηδού και αυτό έκανε την καθηγήτρια να πιστεύει ότι την εργασία την έγραψε αυτός. Anyway, δε χρειάζεται προειδοποίηση, πήγαινε στην καθηγήτρια και βάλε τα πράγματα στη θέση τους. Αν δεν το κάνεις εσύ θα το κάνει κάποιος άλλος εις βάρος σου.

δήθεν
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Ειδικός

Με βάση αυτά που λέει: Ο Σουηδός έγραψε ένα κομμάτι που δεν ήταν καλογραμμένο και αυτή ένα άλλο (καλογραμμένο) στο οποίο χρησιμοποίησε κομμάτια της έρευνας του Σουηδού. Από που προκύπτει οτι έκανε όλη τη δουλειά? Από αυτά που λέει μόνο στο γράψιμο φαίνεται να έχει συμβάλλει. Ίσα ίσα που αναφέρει οτι ο Σουηδός δουλεύει παραπάνω για να καλύψει την έλλειψη αυτού από το Εκουαδόρ. Συγγνώμη αλλά εμένα μου φαίνεται πιο πολύ κλάψα που δε της είπαν μπράβο. Στην τελική αν ήταν το πρόβλημα της η ανιση συμβολή θα την είχε ενοχλήσει πριν αποδωθούν τα ευσημα. Απλά περίμενε οτι επειδή έγραψε… Διαβάστε περισσότερα »

loglady
Μέλος
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Advocate

Όταν λέτε “στη διευθέτηση προβλημάτων” εννοείτε να έρθει κάποιος φοιτητής από την ομάδα να καρφώσει τον/την συμφοιτητή/συμφοιτήτρια που λουφάρει; Δεν απευθύνω την ερώτηση ειρωνικά, έχω πράγματι την απορία. Διότι αν ναι, φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ ρεαλιστικό, δεδομένου ότι στα μεταπτυχιακά, που γίνονται σε κλειστό κύκλο, κανείς δεν θέλει να δημιουργήσει κακό κλίμα με τους συνεργάτες του, ακόμη κι αν επωμίζεται μεγαλύτερο βάρος από εκείνους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει δικαίωμα να νιώθει “ριγμένος” όταν επιβεβαιώνεται από τον βαθμό ότι ο δικός του κόπος δεν ανταμείφθηκε, ενώ ο συνάδελφος πήρε credit για δουλειά που δεν… Διαβάστε περισσότερα »

δήθεν
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Ειδικός

loglady, καταλαβαίνω τι λες. Ναι είναι δύσκολο να καρφώσεις συμφοιτητή σου και ομολογώ πως προσωπικά δεν εκτιμώ ιδιαίτερα τα άτομα που το κάνουν (ειδικά όπως είπα κατόπιν εορτής). Επίσης υπάρχει ένα αντικειμενικό πρόβλημα που έχει να κάνει με οτι “καρφώνοντας” ένα συμφοιτητή σου ζητάς από το διδάσκοντα να εμπιστευτεί εσένα αντί για κάποιον άλλο που ισχυρίζεται οτι δούλεψε εξίσου. Όσον αφορά το πριν-μετά τη βαθμολογία: Αν έρθει ένας φοιτητής κατα τη διάρκεια του πρότζεκτ να μου πει οτι έχει προβλήματα συνεργασίας (δε χρειάζεται καν να ονοματίσει άτομα σε πολλές περιπτώσεις), μου είναι πιο εύκολο να πιστέψω οτι νοιάζεται για το… Διαβάστε περισσότερα »

loglady
Μέλος
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Advocate

Ευχαριστώ για την απάντηση! Στην περίπτωσή μας δεν ήταν εφικτές αυτές οι συναντήσεις ούτε η αλλαγή ομάδας: η κάθε ομάδα είχε το δικό της ξεχωριστό πρότζεκτ που το δούλευε όλο το εξάμηνο στο πρακτικό του κομμάτι, κι αυτό το πρακτικό κομμάτι εκ των πραγμάτων μπορούσε να το επωμιστεί μόνο ένας βασικά -εγώ-. Το θεωρητικό κομμάτι (η γραπτή εργασία) θα μοιραζόταν εξίσου, κι εκεί ήταν που ο συμφοιτητής μας έστειλε ένα πολύ προχειρο-/κακο-γραμμένο draft, νίπτοντας τας χείρας του στη συνέχεια. Ούτε να το κρατήσουμε όπως ήταν μπορούσαμε ούτε να κάνουμε διορθώσεις, απλά μοιράσαμε στα 2 όλη τη δουλειά εν τέλει, και… Διαβάστε περισσότερα »

δήθεν
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Ειδικός

Πραγματικά, κρίμα που δούλεψες όλο το εξάμηνο και δε φάνηκε. Αν κάνεις ακόμα master δώσε έμφαση στα υπόλοιπα μαθήματα και κυρίως στην πτυχιακή σου! Αυτό είναι πολύ σημαντικό αν θες να κάνεις αιτήσεις για PhD. Πχ μια δημοσίευση πάνω στην πτυχιακή σου, μπορεί να καλύψει το κενό από ένα κακό βαθμό.

Σε κάθε περίπτωση καλή σου τύχη 🙂

Φούστα Κλαρωτή
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Μέντορας

Βρε πουλάκι μου, συγνώμη κιόλας, αλλά έτσι όπως τα έχεις γράψει δεν καταλαβαίνουμε τι εννοείς. Πώς θέλεις να καταλάβει η καθηγήτρια/ο συμφοιτητής σου τι ζητάς ή τι συμβαίνει. Ομοίως και με την κοπέλα τη χθεσινή που σκεφτόταν αν θα κάνει διδακτορικό ή θα μείνει Ελλάδα. Ούτε με αυτή κατάλαβα ποιο είναι το ζόρι της. Ρε παιδιά, αν δεν μπορείτε σε ένα κείμενο δυο παραγράφων να δώσετε στον αναγνώστη ένα σαφές μήνυμα, τι να σας κάνουν οι ανώτερες σπουδές; Η βαθμολογία στο project μας μάρανε. Ξαναδιάβασες αυτό που έγραψες πριν το στείλεις στην Α,μπα; Στο λατίνο εραστή πες του “ξένα γ@@#ια… Διαβάστε περισσότερα »

loglady
Μέλος
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Advocate

Διαλύθηκα με την τελευταία πρόταση.

frabala
Επισκέπτης
Συμμετέχων
frabala

Κι εγω αλλα θελω να δω πως θα του το λεγες σταγγλικα, floral skirt, κι οχι σε τιποτα σεμνα bbc eng τυπου your gain, my pain αλλα τυπου: i wish u good stephens, the hour the good and good apogons

Φούστα Κλαρωτή
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Μέντορας

@frabala ξέρεις ότι έχω φάει 3 ώρες σήμερα να καταλάβω πού κολλάνε τα stephens ??!! με έκαψες !

idril
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Ψό-φη-σα Φούστα Κλαρωτή με την τελευταία πρόταση και προσπαθώ επίσης να το μεταφράσω, θέλει και ομοιοκαταληξία:
your cumming is my bumming?
your fucks are screwing us?

Όσο για τα stephens ρε συ, φαίνεται από το apogons! yeah @frabala!

Μέλος
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Ήρωας

Εν τω μεταξύ, σκεφτείτε σε αυτή την ιστορία τα φύλα να ήταν αντίθετα: αν δηλαδή ένας άντρας συνεργαζόταν με δύο γυναίκες και πίστευε ότι υπάρχει περίπτωση αυτές να οικειοποιηθούν ένα μέρος της δουλειάς του και αυτό να έχει ως αποτέλεσμα να εξελιχθούν αυτές επαγγελματικά αντί για αυτόν. Όχι ερώτηση δεν θα έστελνε όπου να αναρωτιέται τι να κάνει, όχι θα είχε μιλήσει, όχι θα είχε μάζεψει τις αποδείξεις να τις πάει στην καθηγήτρια (πιθανώς και χωρίς καν να τις προειδοποιήσει), μπορεί από την πρώτη στιγμή που θα καταλάβαινε ότι τον ρίχνουν στην συνεργασία να είχε απαιτήσει από την καθηγήτρια να… Διαβάστε περισσότερα »

Aphelia
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Σε αυτές τις περιπτώσεις ξέρω πως είναι να μαίνονται μέσα μας ένα σωρό που θέλουμε να πούμε στον άλλο, και ειδικά να του βροντοφωνάξουμε ότι έχει κάνει λάθος, αλλά δεν είναι το καλύτερο να του το πούμε απευθείας (σε κανέναν δεν ξεκινάμε με επίθεση λέγοντας ότι έχει κάνει λάθος) αλλά με ευγενικό τρόπο και αυτοπεποίθηση κατευθείαν αφού μας δείξει ότι κάτι παρανόησε “Θα ήθελα να σας ξεκαθαρίσω για να μην γίνει παρανόηση ότι το συγκεκριμένο κείμενο το έγραψα εγώ λαμβάνοντας παραδείγματα από την εργασία του άλλου”. Αν είναι σωστή, θα σε καλούσε μετά να το συζητήσετε για να καταλάβει τι… Διαβάστε περισσότερα »