in

Αγαπητή «Α, μπα»: Πώς να λειτουργώ με ψυχραιμία σε καταστάσεις άγχους;

Δεν μπορώ να θέσω σωστά προτεραιότητες

Γεια σου α,μπα και κοινότητα. Καλή συνέχεια στη νέα σελίδα. Ακριβώς όπως το φαντάστηκα στην αρχή κάπως μου φάνηκε τώρα την αγαπώ πολύ. Έχω ένα πρόβλημα α,μπα μου. Προφανώς με απασχολεί στο θέμα της δουλειάς αλλά είναι χαρακτηριστικό μου γενικό και δεν ξέρω πως να το διορθώσω. Δεν μπορώ να θέσω σωστά προτεραιότητες όταν βρίσκομαι σε πανικό ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

37002270 2028620870541448 8473136340819509248 n
Illustration: Μartin Nicolausson

Γεια σου α,μπα και κοινότητα. Καλή συνέχεια στη νέα σελίδα. Ακριβώς όπως το φαντάστηκα στην αρχή κάπως μου φάνηκε τώρα την αγαπώ πολύ. Έχω ένα πρόβλημα α,μπα μου. Προφανώς με απασχολεί στο θέμα της δουλειάς αλλά είναι χαρακτηριστικό μου γενικό και δεν ξέρω πως να το διορθώσω. Δεν μπορώ να θέσω σωστά προτεραιότητες όταν βρίσκομαι σε πανικό. Στη δουλειά μου μέχρι τώρα υπήρχε πάντα κάποιος άλλος να το κάνει αυτό για μένα. Τώρα όμως είμαι σε μία δουλειά που πρέπει να έχεις αυτήν την ικανότητα κάποιες φορές λόγω μεγάλης πίεσης χρόνου, πολλών πελατών και ανάγκης διαχείρισης των διαθέσιμων υπαλλήλων πρέπει να υπάρχει συντονισμός για να έχουμε βέλτιστο αποτέλεσμα. Προς το παρόν είμαι απλός υπάλληλος μη φανταστείς αλλά θέλω να προχωρήσω σε θέση πιο υπεύθυνη. Πιθανότητα ο μάνατζέρ μου τώρα να έχει εντοπίσει αυτήν την έλλειψη. Ίσως όμως και όχι. Πάντως σίγουρα εγώ αισθάνομαι πως δεν έχω αυτό που στα βιογραφικά γράφουμε λειτουργώ με ψυχραιμία σε καταστάσεις με άγχος. Δεν πανικοβάλλομαι γενικώς αλλά πάντως μου είναι δύσκολο ακόμη και να βάλω σε προτεραιότητα τι να κάνω πρώτα. Να κάνω αυτό που μου είπε η μάνατζερ; να ακούσω την κλήση στο ράδιο ή να απαντήσω στον πελάτη που με ρωτάει εκείνη τη στιγμή. Όπως κατάλαβες σε πολυκατάστημα μεγάλο δουλεύω. Εδώ να σημειώσω πως είμαι εξαιρετικά εργατική, συνεργάσιμη και πολύ καλή στην εξυπηρέτηση των πελατών κι αυτό έχει αναγνωριστεί και επισήμως από τον μάνατζέρ μου. Αυτά. Τι κάνω λοιπόν;

Δηλώνεις στον μάνατζερ ότι θέλεις να εξελιχθείς (έχει σημασία αυτό, να ξέρει ποιος είναι ο στόχος σου εκεί μέσα), ζητάς βοήθεια και συμβουλές, συζητάς τα θέματα σου με συναδέλφους, ψάχνεις τι σχετική βιβλιογραφία υπάρχει, και συνεχίζεις την προσπάθεια. Κανείς δεν γεννιέται με την ψυχραιμία που περιγράφεις. Αυτό μαθαίνεται, αν αποκτήσεις αυτοπεποίθηση, και αυτοπεποίθηση αποκτάς με την εξάσκηση. Αυτός που το έκανε πριν από σένα, το έμαθε επίσης με την εξάσκηση. Συνεχίζεις την προσπάθεια καθημερινά ρουφώντας πληροφορία και προσηλωμένη στον στόχο. Παρατήρησε τα λάθη σου, παρατήρησε όμως και τα σωστά που κάνεις. Αν είσαι εργατική, συνεργάσιμη και καλή στην εξυπηρέτηση δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. Εξάσκηση σου λείπει.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

5 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Alex Rainers
Alex Rainers
5 χρόνια πριν

Θα πρότεινα αν μου επιτρέπεις ιεράρχηση των αναγκών ανάλογα με την ώρα και τη στιγμή. Οι πελάτες είναι πάντα πρώτοι αλλά μπορούν να περιμένουν περίπου πέντε λεπτά αν τους το πεις ευγενικά. Απαντά τις κλήσεις σου με “μπορω να σας καλεσω σε λιγο; ” πάρε αριθμό και κάνε το όποτε έχεις λίγο κόσμο. Manager προηγείται κατέγραψε την οδηγία του στο τετράδιο σου και προσδιόρισε εσύ ποτέ θα γίνει αλλά μην το καθυστερείς. Αν πρεπει ενημέρωση τον γιατί καθυστέρησε αυτό που ζήτησε πριν σου ζητήσει αυτός το λόγο. Είναι πιο ξεκάθαρο Εγώ έτσι τα κάνω αν και δουλευω σε γραφείο όποτε… Διαβάστε περισσότερα »

Φούστα Κλαρωτή
Φούστα Κλαρωτή
5 χρόνια πριν

Ζήτα feedback από τον προϊστάμενό σου ή από άλλους συναδέλφους πιο έμπειρους που εμπιστεύεσαι. Στην περίπτωση Χ ενήργησα σωστά; Μπορούσα να κάνω κάτι άλλο;

Πάντως αυτά που λες είναι θέμα τριβής με τη δουλειά. Μπορεί πχ να σου προκαλεί πανικό τώρα το να έχεις μπροστά σου δυο απαιτητητικούς πελάτες που ζητούν να εξυπηρετηθούν ταυτόχρονα, όμως σε λίγους μήνες θα έχεις ζήσει το σενάριο 2-3 φορές και θα είσαι πιο cool. Αντίστοιχα θα κληθείς να διαχειρίζεσαι όλο και πιο περίπλοκα “σενάρια” και να αποκτάς εμπειρία.

Nansy Who
Nansy Who
5 χρόνια πριν

Προτεραιότητα εργασιών, μια προσέγγιση που εμένα με βοήθησε πολύ. Κατά σειρά προτεραιότητας εργασίες α) μεγάλης σημασίας και μικρού χρόνου εργασίας β) όχι μεγάλης σημασίας και μικρού χρόνου (για ψυχολογικό αβαντάζ), γ) μεγάλης σημασίας και μεγάλου χρόνου εκτέλεσης και δ) μικρής σημασίας και μεγάλου χρόνου εκτέλεσης. Επίσης, τηλέφωνο και κοινό μαζί, αυτός που πήρε τηλέφωνο για να εξυπηρετηθεί δεν έχει την ίδια προτεραιότητα με το κοινό μπροστά σου, σηκώνεις τηλ “παρακαλώ έχω συναλλαγή με κοινό, καλέστε την ώρα τάδε ή θα περιμένετε, τι προτιμάτε;”

Φρουφρου
Φρουφρου
5 χρόνια πριν

Αυτό είναι καθαρά θέμα εμπειρίας. Στην αρχή όλοι λίγο πολύ “πελαγωνουμε” και μας φαίνεται βουνό. Όπως όμως είπε και η φούστα κλαρωτη τα σενάρια σε κάθε δουλειά είναι συνήθως επαλαμβανομενα οποτε θα μπορείς σιγά σιγά να τα διαχειρίζεσαι πιο εύκολα. Και μην ξεχνάμε πως όσο πιο πολύ μαθαίνουμε, τριβομαστε σε μια δουλειά τοσο πιο αποδοτικοί γινόμαστε. Την καλη διαθεση και την εργατικότητα την λαμβανω ως δεδομενα.

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
5 χρόνια πριν

Από πολυεθνική έχω την εξής ιστορία, στην κινητή τηλεφωνία: Ήμουν μόνη (πρωτότυπο) σε ολοκαίνουργιο κατάστημα στο κέντρο της Θεσ/νίκης (χωρίς θέρμανση και τουαλέτα, χειμώνας). Το ντιζάιν προέβλεπε ο πάγκος εξυπηρέτησης πελατών να έχει μήκος λιγότερο από 1μ. Δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, τότε η χαρτούρα ήταν άπειρη. Δεν είχα καθόλου εμπειρία σε ορδές πελατών, το μόνο που ήξερα ήταν, κυριολεκτικά, τα πάντα για κινητά και συνδέσεις. Η εταιρεία, μέσω του επιθεωρητή πωλήσεών της, έδινε την οδηγία να χαιρετάμε EVERY SINGLE CUSTOMER που μπαίνει στο μαγαζί. Ότι έχοντας μπροστά μου το λιγότερο 5 πελάτες, θα σηκωνόμουν στις μύτες για να πω… Διαβάστε περισσότερα »