in

Αγαπητή «Α, μπα»: Πως μπορώ να σταματήσω να είμαι ενοχική;

Το μάντρα του Α,μπα

Είμαι τρομερά ενοχική. Τι να κάνω για να το περιορίσω; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

am20I20allowed20to20do20this DavidShrigley
David Shringley

Είμαι τρομερά ενοχική. Τι να κάνω για να το περιορίσω;

 

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

5 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Aloutero
Aloutero
7 χρόνια πριν

Τι άλλο περίμενες ως απάντηση;
Δυστυχώς με ασπιρίνη δεν περνάει…..

Louk Ritia
Louk Ritia
7 χρόνια πριν

Φίλη μου, ακολούθησε το μάντρα. Είμαι κι εγώ πολύ ενοχική και δεν το είχα καν αντιληφθεί πριν ξεκινήσω συνεδρίες με ψυχολόγο. Και καλό είναι να επαναλάβουμε πόσο αξιόλογη δουλειά γίνεται στα κέντρα ψυχικής υγείας των δήμων.

Αναστασία Τσίγκα
Αναστασία Τσίγκα
7 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Louk Ritia

Δυστυχώς εγώ ακόμα περιμένω για ραντεβού, μετά από 5-6 μήνες..

leas
leas
7 χρόνια πριν

Άγρια εικόνα.

Μανδάμ Φρου Φρου
Μανδάμ Φρου Φρου
7 χρόνια πριν

Λείπει ένα κόμμα στο μάντρα, αλλά μπορεί να λείπει κι εσκεμμένα.