in

Αγαπητή «Α, μπα»: Οι καθηγητές δεν είναι λογικό να κάνουν λάθη;

Φαντάζομαι πως θα έχουν δημιουργήσει κάπως κακή άποψη για μένα ως επαγγελματία

Πρόσφατα πήρα το πτυχίο μου στην Πληροφορική και στο μεταξύ κάνω μαθηματικά σε φροντιστήριο σε παιδιά Α’ και Β’ γυμνασίου. Εκεί έχω μια μαθήτρια η οποία γνωρίζω ότι κάνει και ιδιαίτερο στο σπίτι της ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Καλησπέρα Α,μπα μου και αναγνώστες, Πρόσφατα πήρα το πτυχίο μου στην Πληροφορική και στο μεταξύ κάνω μαθηματικά σε φροντιστήριο σε παιδιά Α’ και Β’ γυμνασίου. Εκεί έχω μια μαθήτρια η οποία γνωρίζω ότι κάνει και ιδιαίτερο στο σπίτι της και γενικά το παίζει και λίγο έξυπνη και τις προάλλες ήρθε να μου πει ότι είχαμε λύσει λάθος μια άσκηση και ότι αυτό της το είπε η άλλη καθηγήτρια που έχει στο σπίτι. Το θέμα μου είναι ότι ένιωσα άσχημα και όντως ναι ήταν λάθος. Όχι κάτι τραγικό, αλλά νομίζω ότι άνθρωπος ειμαι και εγώ και μπορεί να μου ξεφύγει κάτι. Όμως τώρα με έχει πιάσει έξτρα άγχος πως ό,τι κάνω θα περνάει από κόσκινο από την άλλη καθηγήτρια για να δει αν είναι σωστό ή λάθος. Έχει μεγαλώσει τόσο το θέμα στο μυαλό μου που την φαντάζομαι να με υποτιμά στο παιδί και γενικά να έχει δημιουργήσει κάπως κακή άποψη για μένα ως επαγγελματία. Επίσης, πριν λιγο καιρό είχα κολλήσει και σε ένα άλλο πρόβλημα που δεν έβλεπα την λύση ενώ ήταν φαινομενικά εύκολο. Και σε ρωτώ, οι καθηγητές ειδικά στα πρώτα τους βήματα δεν είναι λογικό να κάνουν και λάθη; Εννοείται οχι σε μόνιμη βάση ..αλλά τα παιδιά έχουν μια τάση να κρίνουν πολύ αυστηρά και με μεγάλη ευκολία, χωρίς να συνυπολογιζουν την κούραση ή την βιασύνη του άλλου. Να αναφέρω κιόλας ότι δεν έχω ακούσει κάποιο αρνητικό σχόλιο από παιδιά, αλλά μπαίνω κάπως στο τρυπάκι να υποθέσω τι μπορεί να σκέφτονται.. Το οποίο προφανώς μπορεί να είναι λάθος και να μου δημιουργεί όλα αυτά τα συναισθήματα. Νιώθω σαν να μην αξίζω να είμαι σε αυτήν την θέση και είμαι πολύ άπειρη για να διδάξω τον οποιονδήποτε. Ποια είναι η γνώμη σου πάνω σε όλα αυτά;

Καθηγήτρια σε απόγνωση

Και οι μεγάλοι κρίνουν αυστηρά και με μεγάλη ευκολία, απλώς δεν τα λένε το ίδιο εύκολα.

Ως δασκάλα θα πρέπει να ξέρεις ότι δεν γίνεται να αρέσεις σε όλους τους μαθητές. Κάποιοι θα σε υποτιμούν, κάποιοι θα το παίζουν έξυπνοι, και κάποιοι θα χρησιμοποιήσουν ένα λάθος σου για πάντα εναντίον σου. Πρέπει να το ξέρεις αυτό και να μην σε ενδιαφέρει τόσο όσο σε ενδιαφέρει. Θα προσπαθείς πάντα για το καλύτερο, αλλά πρέπει να το έχεις υπόψη σου. Δεν πας για δήμαρχος. Για να τους μάθεις μαθηματικά πας. Και πρόσεξε μην μπεις στον πειρασμό να δεις τα παιδιά ανταγωνιστικά, θα χάσετε κάθε έννοια ιεραρχίας έτσι, θα δυσκολευτείς να επανορθώσεις. Είσαι η δασκάλα και ξέρεις περισσότερα, αυτό πρέπει να το δείχνεις συνέχεια. Αρκεί να το πιστεύεις. Τα παιδιά που το παίζουν έξυπνα να αφήνεις να είναι παιδιά.

Δεν ξέρω τι σημαίνει «πτυχίο πληροφορικής» αλλά αν σημαίνει αυτό που φαίνεται να σημαίνει, έχεις σίγουρα αντικειμενικά προσόντα για να διδάξεις στο Γυμνάσιο. Δεν βρέθηκες εκεί κατά τύχη. Η απειρία σου όμως είναι τροχοπέδη, όπως είναι για οποιονδήποτε ξεκινάει ένα καινούριο επάγγελμα. Αυτά που λες δείχνουν έλλειψη προετοιμασίας. Στην αρχή πρέπει να σχεδιάζεις κάθε ώρα μαθήματος με προσοχή και να είσαι σίγουρη ότι ξέρεις όλες τις λύσεις. Θα κάνεις λάθη στην αρχή, σημασία έχει να μειώνονται όσο περνάει ο καιρός. Μην βλέπεις κάθε λάθος ως απόδειξη ότι είσαι κακή στη δουλειά σου, αλλά ως σκαλοπάτι για να γίνεις καλύτερη.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

56 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Εντελβάις
Εντελβάις
5 χρόνια πριν

Φυσικά και όλοι κάνουν λάθη, αυτό θα έπρεπε να πει η καθηγήτρια στο παιδί αν ήταν σωστή συνάδελφος (πολύ πιθανόν και έτσι να έγινε μη το μεγαλοποιεις στο μυαλό σου). Κι εγώ θυμάμαι ότι ο καθηγητής μου στο φροντιστήριο είχε λύσει λάθος μια άσκηση και επειδή το καταλαβε ο πατέρας μου (τον οποίο είχε καθηγητή παλιότερα ο καθηγητής μου) ο ίδιος είχε τρομερό άγχος μετα μήπως τον κρίνει αυστηρά. Εν τω μεταξύ καμία σχέση, άνθρωποι είμαστε, ο πατέρας μου έλεγε λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δε δουλεύει 🙂

mongrel
mongrel
5 χρόνια πριν

Και φροντιστήριο και ιδιαίτερα σε παιδιά πρώτης και δευτέρας γυμνασίου;

Origami Lover
Origami Lover
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  mongrel

Υπάρχουν και χειρότερα, ήξερα συμμαθήτρια της κόρης μου που έκανε ιδιαίτερο στα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ πέμπτης δημοτικού (μεταξύ άλλων ιδιαίτερων φυσικά)

PJ
PJ
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Origami Lover

Ιδιαίτερα; Θρησκευτικά; Στο δημοτικό;

What’s this I can’t even 😧

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Origami Lover

Φαντάζομαι δεν ήταν λόγω θρησκοληψίας αλλά λόγω εξαιρετικής διαχείρισης του άγχους εκ μέρος των γονέων. Καημένο παιδάκι.

Origami Lover
Origami Lover
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Origami Lover

Τι να πω ρε Μitsi… έβλεπα παιδάκια σε όλο το δημοτικό να κάνουν ιδιαίτερα και έτρωγα φρίκες. Τα δικά μου ούτε τι μάθημα είχαν δεν ήξερα μερικές φορές. Αν χρειάζονταν βοήθεια ερχόταν να με ρωτήσουν, αλλιώς η μελέτη ήταν δική τους ευθύνη. Πηγαίναμε στην ενημέρωση γονεων και έβλεπα κάτι γονείς να αναλύουν σελίδα σελίδα τα τετράδια των παιδιών και να ζητούν εξήγηση “γιατί 8 και όχι 10 αφού έλυσε την άσκηση” και ήθελα να τους αρπάξω από το λαιμό. Άσε την υπερηφάνεια ότι “α αυτός ο δάσκαλος είναι καλός είκοσι φωτοτυπίες τους εδωσε για το σαββατοκύριακο”.

Gaea
Gaea
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Origami Lover

αυτούς τους συναδέλφους με τις ατελείωτες φωτοτυπίες, θέλω να τους καρυδώσω!

Διδάσκεις το θέμα, κάνεις εξάσκηση στην τάξη, και δίνεις το πολύ τρεις ασκήσεις πάνω στο θέμα για το σπίτι. Το σημαντικό είναι να γίνουν οι ασκήσεις στο σπίτι με συγκέντρωση και με συνεχή αναφορά στις σημειώσεις ή τη θεωρία/παραδείγματα στο βιβλίο και όχι αρπάζω το τετράδιο, κάνω την άσκηση όπως θυμάμαι/κατεβάσει η κούτρα μου, άντε να τελειώνουμε γιατί έχουμε μαθηματικοφυσικοχημείοιστοριοαρχαίογεωγραφιοθρησκευτικοαγγλικόγαλλικοπληροφορική για αύριο και είναι ατελείωτες οι σελίδες!

bella ciao
bella ciao
5 χρόνια πριν

Εδω 45χρονη καθηγήτρια που βγήκε στο κουρμπέτι στα 22! Τα πρώτα χρόνια, εκτός τού ότι έκανα συνέχεια λάθη, δεν υπολόγιζα σωστά Και Τον χρόνο, με αποτέλεσμα είτε στα 20 λεπτά να εχω τελειώσει, είτε να παλεύω μιάμιση ώρα και να Μην έχω πει ούτε τα μισά… και επιμονή στη λεπτομέρεια, και κότα στους παραλογους γονεις κλπ κλπ… πλέον δυστυχως έχω το πρόβλημα πως εχω τοση πείρα που πέφτω στην παγιδα να κάνω αυτοματοποιημενο μαθημα και να προβλεπω λαθη και απορίες.. Αυτό που κανω ειναι να πηγαινω σε σεμινάρια να μαθαινω πιο πρωτοτυπους τροπους διδασκαλίας Όλοι μου λενε μπραβο που με… Διαβάστε περισσότερα »

Femme Farfalle
Femme Farfalle
5 χρόνια πριν

Εδώ εκπαιδευτικός παρακαλώ! 15 χρόνια σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. ΔΕ γίνεται να μην κάνεις λάθη. Είναι ανθρώπινο. Όπως θα τύχει στη ζωή σου να σπάσεις ένα ποτήρι ή να ξεχάσεις να πάρεις το βιβλιάριό σου τη μέρα που κανονισες να πας τράπεζα. Πόσα + έγιναν – κατά λάθος…Ποσα 19 γράφτηκαν ως 9 κλπ κλπ. Αυτά είναι πταισματα θα μου πεις. Ας μιλήσουμε με παραδείγματα : Πες λοιπόν ότι κολλάς σε μια άσκηση. Μου έχει συμβεί πολλές φορές στα πρώτα χρόνια εργασίας κυρίως όταν έφεραν ασκήσεις εκτός σχολικού βιβλίου και θέλανε να τις λύσουμε. Tip1 : βάζεις τα παιδιά να λύσουν… Διαβάστε περισσότερα »

Sarmaspower
Sarmaspower
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Femme Farfalle

Πόσο δίκιο έχεις! Χρησιμοποιώ όλα τα τιπς ένα προς ένα! Είναι πράγματι πολύ σημαντικό να είσαι ειλικρινής με τα παιδιά και να παραδέχεσαι τα λάθη σου, σε εκτιμούν περισσότερο και δημιουργείται ουσιαστικό δέσιμο..

Femme Farfalle
Femme Farfalle
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Sarmaspower

❤️ Έτσι είναι! Κι αν αναπτύξεις καλή επικοινωνία με τα παιδιά, το μάθημα γίνεται απολαυστικό. Γιατί πέρα από το μαθησιακο κομμάτι, έχεις τη δυνατότητα της περεταιρω επικοινωνίας, γίνεσαι μέρος της ζωής τους, σου εκμυστηρευονται θέματα που τους απασχολούν και μετρούν τη γνώμη σου. Δεν το εννοώ με τον ψωνίστικο τρόπο. Ένας ενήλικος με αίσθημα ευθύνης (όπως θα έπρεπε να είναι ένας εκπαιδευτικός) μπορεί να λειτουργήσει ως δίχτυ ασφαλείας για πολλούς εφήβους και να “προλάβει” όσο μπορεί πολλές κακοτοπιες. Μην ξεχνάμε ότι στην εφηβεία η γνώμη των γονέων πολλές φορές απορριπτεται πριν καν ειπωθεί. Είναι ενα ιδιαίτερο επάγγελμα αυτό του εκπαιδευτικου,… Διαβάστε περισσότερα »

Femme Farfalle
Femme Farfalle
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Femme Farfalle

*περαιτέρω (τρομάρα μου)

eraki
eraki
5 χρόνια πριν

Ειδικά στις θετικές επιστήμες ναι, μπορεί εύκολα να γίνει λάθος, μην αγχώνεσαι τόσο ούτε να ντρέπεσαι. Είναι αρχή ακόμα, όσο αποκτάς εμπειρία τόσο καλύτερα θα τα πηγαίνεις.

Από την άλλη θεωρώ κάποια λάθη ανεπίτρεπτα, ειδικά στο κομμάτι της γλώσσας. Η δασκάλα της κόρης μου, τρίτη δημοτικού, κάνει συνεχώς κραυγαλέα ορθογραφικά λάθη, με πιάνει η καρδιά μου με το τι θα δω κάθε μέρα… και είμαι και φιλόλογος οπότε δεν καταπίνονται εύκολα…

Gaea
Gaea
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  eraki

ο στυλός… τους στυλούς…
από ανέκαθεν…
ευκερεία…

δάσκαλος Ε δημοτικού της ανιψιάς μου….

α, και το κορυφαίο…”το tiger προφέρεται τίγκερ και όχι όπως το λέει η θεία σου” (η οποία σπούδασε UK και εγώ δεν έχω βγει από τα σύνορα της χώρας και έχουν περάσει δεκαετίες από εκείνο το κακόμοιρο Proficiency…)

Εντελβάις
Εντελβάις
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Gaea

αχαχαχαχα Gaea απίστευτο..

Femme Farfalle
Femme Farfalle
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Gaea

Τώρα θέλω να σκεφτείς το eye of the tiger τραγουδισμενο Ως άι οφ δε τίγκερ…
Και Τώρα θέλω να λιποθυμήσω!

Chaotic Jester
Chaotic Jester
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Femme Farfalle

Εγώ που είμαι και της κουλτούρας θέλω απαγγελία William Blake.

“Τίγκερ τίγκερ ΜΠΟΥρνινγκ μπριτ”, ποίηση, όχι μαλακίες…

Louk Ritia
Louk Ritia
5 χρόνια πριν

Συμφωνώ απολύτως με τη Λένα, η προετοιμασία είναι μια δουλειά που πρέπει να γίνεται επιμελώς, είναι μια δουλειά από μόνη της και δυστυχώς δεν πληρώνεται, αλλά είναι ζωτικό κομμάτι της εκπαιδευτικης διαδικασίας.

Granita Lemoni
Granita Lemoni
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Louk Ritia

Εν τω μεταξύ, οι περισσότερες ασκήσεις που κάνουν τα παιδιά στο σχολείο και δη Γυμνάσιο-Λύκειο είναι κουκιά μετρημένα. Δύσκολα ο καθηγητής θα βάλει ασκήσεις εκτός σχολικού βιβλίου. Ε, κάτσε και διάβασε τα βιβλία μαθηματικών Α και Β Γυμνασίου. Είναι μέρος της δουλειάς και αυτό. Από εκεί και ύστερα όλοι κάνουν λάθη, το θέμα είναι να τα περιορίζουμε όσο μπορούμε.
Άσχετο, αλλά ξέρω πολλούς συναδέλφους που κάνουν μάθημα με το λυσάρι στο χέρι. Δεν υπάρχει πιο αντιεπαγγελματικό για μένα.

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
5 χρόνια πριν

Και κάτι ακόμα: “τα παιδιά έχουν μια τάση να κρίνουν πολύ αυστηρά και με μεγάλη ευκολία, χωρίς να συνυπολογιζουν την κούραση ή την βιασύνη του άλλου” Δεν ξεκινάς καλά την επαγγελματική σου σταδιοδρομία. Θα τολμήσω να πω, την ενήλικη ζωή σου, μιας και μιλάς για την τάση των παιδιών. Κανείς δε θα συνυπολογίσει τίποτα, για να σε δικαιολογήσει, γι’αυτό καλό είναι να μην το κάνεις πρώτη εσύ. Τα λάθη βασικά πρέπει να τα διορθώνουμε, όχι να ψάχνουμε πώς θα τα δικαιολογήσουμε. Είτε γιατρός είσαι, είτε κομμώτρια, τον πελάτη δεν τον νοιάζει γιατί έκανες λάθος. Στο μεταξύ, όποιον ξέρω να σπεύδει… Διαβάστε περισσότερα »

Φούστα Κλαρωτή
Φούστα Κλαρωτή
5 χρόνια πριν

Ο μαθηματικός μας στο Λύκειο, ο οποίος είχε σύνδρομο Ναπολέοντα ή κάτι τέτοιο, μια φορά σε ένα τεστ μας είχε δώσει μια άσκηση με λάθος εκφώνηση. Ήταν κάτι στη γεωμετρία, δε θυμάμαι πλέον τις λεπτομέρειες, αλλά ήταν ένα τρίγωνο που αν άθροιζες τις γωνίες του δεν έβγαινε τρίγωνο. Ολοι μηδενιστήκαμε φυσικά και εκείνος επέμενε ότι έπρεπε να έχουμε βρει εξ αρχής ότι είναι λάθος τα νούμερα που έδωσε. Μετά από μήνες σκέψης, που κατάλαβα λίγο περισσότερο και τον ψυχισμό του, κατάλαβα ότι είχε είχε κάνει λάθος στα αρχικά του νούμερα, απλά για να μην το παραδεχτεί, παρουσίασε την κατάσταση ότι… Διαβάστε περισσότερα »

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Φούστα Κλαρωτή

Εμείς είχαμε έναν στην Α’ γυμνασίου, ο οποίος πριν πάρουμε βαθμούς στο α’ τρίμηνο, μας έριξε ένα ωραίο χεστήρι, λέγοντας ότι θα πάρουμε όλοι 09, εκτός από την τάδε και τη δείνα. Μας έκανε σκουπίδια κυριολεκτικά, λέγοντας για την επιστήμη των μαθηματικών ότι που δεν είναι για όποιον κι όποιον, ότι μόνο η τάδε και η δείνα αξίζουν κάτι ( η μία 13 και η άλλη 16) και ότι οι υπόλοιποι είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Αυτά δεν τα έλεγε με φωνές αλλά φαινόταν ότι κρατούσε με νύχια και με δόντια την ψυχραιμία του. Πήραμε όντως όλοι 09 και ο… Διαβάστε περισσότερα »

Penthesilea
Penthesilea
5 χρόνια πριν

Μου τα θύμισες και συγχύστηκα, Πόντια. Κι εγώ στην Α’ Γυμνασίου, μια από τα ίδια. Όσοι δεν τα πιάναμε από μόνοι μας, ήμασταν αμοιβάδες. Μια μέρα, σήκωσε μια κοπέλα στον πίνακα για το γνωστό βασανιστήριο. Η κοπέλα κάποια στιγμή πάγωσε, μπερδεύτηκε, κόλλησε και δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη. Θυμάμαι ότι πίστεψα εκείνη τη στιγμή πώς θα πέθαινε απ’ την τρομάρα της. Τι έκανε ο θεούλης; Άρχισε να την κοροϊδεύει και να γελάει μαζί της, προτρέποντας όλη την τάξη να γελάσει μαζί του. Από τότε κι έπειτα, σιχάθηκα τα μαθηματικά. Τα συνδυάσα με την υπεροψία και τον σαδισμό εκείνου του ανθρώπου.

Femme Farfalle
Femme Farfalle
5 χρόνια πριν

Α πα πααα… Το είπες και μαυρισε η ψυχή μου.🙁
Μα πώς αποθαρρύνεις έτσι ένα παιδί. Γιατί να μη φτάσει ο καθένας στο επίπεδο που μπορεί;; Κι αυτός ο άνθρωπος φαντάζομαι συνέχισε να διασπείρει την ψυχασθενεια του για πολλά χρόνια ακόμα. Αφού δε μπορεί να τον διώξει κανείς.
Αχ αχ… Καημό το έχω. Με όσους έτυχε να κάνω κουβέντα για τα σχολικά μας χρόνια, με το ζόρι 1 ή αντε 2 καθηγητές να έχουν μείνει στη μνήμη καθενός με όμορφο τρόπο.😕

Penthesilea
Penthesilea
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Femme Farfalle

Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια, να περάσω στο πανεπιστήμιο και να διαβάσω τυχαία σε κάποιο μάθημα επ’ αυτού, για να εξακριβώσω πόσο μεγάλη ζημιά μας έκανε ο συγκεκριμένος. Όταν ένας καθηγητής προβάλλει τις δικές του προσδοκίες από το επίπεδο ενός μαθητή, ο μαθητής προσαρμόζεται σε αυτές τις προσδοκίες. Αν δηλαδή ένας καθηγητής μας συμπεριφέρεται σαν να είμαστε αμοιβάδες, αυτό μας προκαταβάλλει αρνητικά προς τον ίδιο μας τον εαυτό. Δεν πιστεύουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε πέρα από ένα συγκεκριμένο όριο. Βέβαια, πολλοί καθηγητές (ειδικά σε αυτά τα μαθήματα) θεωρούσαν ότι με το να μας φέρονται σαν άτομα μειωμένης αντίληψης θα μας… Διαβάστε περισσότερα »

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
5 χρόνια πριν

Αυτός παιδιά δεν ήταν καν σαδιστής. Είχε αυτό το ξέσπασμα και τέλος, αλλά ήταν ξέσπασμα του τύπου, θα σας τα πω μια, να τα βάλετε καλά στο μυαλό σας. Οι βαθμοί μας ήταν όλοι ίδιοι, 09-11-13. Αν μου είχε βάλει ένα νορμάλ 15 ας πούμε μ.ο, που ειλικρινά ήμουν για παραπάνω, θα είχα βγάλει γενικό στη χρονιά πάνω από 18. Έβγαλα 17 και ένιωθα μέτρια, δεν το συζήτησα με κανέναν ποτέ για να μου πει ότι δεν ήμουν μέτρια και ως μέτρια συνέχισα να ζω. Μέτρια δλδ, ότι δεν έχει νόημα να προσπαθήσω, είναι χαμένη υπόθεση. Γενικά ναι, έφταιγε το… Διαβάστε περισσότερα »

Melia
Melia
5 χρόνια πριν

Αυτό που εγώ περιμένω σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η καθηγήτρια να παραδεχτεί το λάθος και στην κοπέλα που το επισήμανε και στους υπόλοιπους μαθητές. Μόνο έτσι πείθεις ότι ήταν στιγμιαία αβλεψία. Όποιος προσπαθεί να το κουκουλώσει, πέφτει αμέσως στην εκτίμηση μου.

IrisPrismatica
IrisPrismatica
5 χρόνια πριν

Άνθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε. Προφανώς και δεν είσαι υποχρεωμένη να κινείσαι με πλήρη άνεση σε αχαρτογράφητους χώρους, δεν περιμένω να είσαι ο Τζον Νας για να διδάξεις στο γυμνάσιο. Σκόπιμο πάντως είναι να πηγαίνεις προετοιμασμένη. Από τη στιγμή που δε νιώθεις ότι μπορείς να διαχειριστείς πανεύκολα οτιδήποτε εμφανιστεί μπροστά σου –πράγμα για το οποίο καθόλου δεν σε ψέγω– να έχεις επαληθεύσει από πριν τις λύσεις σου. Σου κακοφάνηκε που ήρθε να σε διορθώσει μια μαθήτρια, πιθανώς όντως με κακή πρόθεση, και σε καταλαβαίνω. Ωστόσο, αν δεν το έβρισκε η «ανταγωνίστρια» καθηγήτρια απλώς θα έμενε αδιόρθωτο. (Παρεμπιπτόντως, αυτό το πράγμα… Διαβάστε περισσότερα »