Αγαπητή «Α, μπα»: Η φίλη μου δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να με υποστηρίξει

Παρά μου είπε ότι οι γονείς αντιδρούν με τον τρόπο διδασκαλίας μου

Αγαπητή Α,μπα, θέλω τη γνώμη σου για ένα θέμα που έχει προκύψει και με απασχολεί. Είμαι δασκάλα και ασχολούμαι κυρίως με ιδιαίτερα μαθήματα, αφού το να σε πάρουν πλέον ως αναπληρωτη σε σχολείο δημόσιο είναι δύσκολο. Κάνω αρκετά χρόνια ιδιαίτερα, αφού ξεκίνησα ως φοιτήτρια κι έχουν περάσει αρκετά παιδιά απ’ τα χέρια μου. Προσπαθώ να κάνω τη διδασκαλία μου όσο πιο ελκυστική γίνεται για τον μαθητή και να την εμπλουτίζω συνεχώς. Έκανα κι ένα μεταπτυχιακό σχετικό με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και προσπαθώ να εντάξω στα μαθήματά μου πολλά απ’ αυτά που έμαθα! Για παράδειγμα, σε ένα παιδάκι της β δημοτικού για να μάθει τις προπαίδειες δεν το βάζω να τις παπαγαλιζει συνέχεια μέχρι να τις μάθει (και να τις σιχαθεί ταυτόχρονα), αλλά τις μαθαίνουμε με τραγούδια και έχω φτιάξει επιτραπέζια παιχνίδια ώστε να κάνουμε εξάσκηση με παιγνιώδη και ευχαριστο τρόπο. Σε όσα παιδιά έχω εφαρμόσει όλα τα παραπάνω, παρατηρώ ότι έχει αποτέλεσμα! Οι γονείς δεν είναι πάντοτε ευχαριστημένοι γιατί δε θεωρούν ότι είναι φυσιολογικό να “πληρώνουν για να παίζουμε”! Αυτούς γενικά γραμμένους τους έχω κι αν θεωρούν ότι δεν τους κάνω κι ότι πρέπει να είμαι με τη βιτσα, πρόβλημα τους! Το δικό μου πρόβλημα είναι άλλο! Έχω μία πολύ καλή φίλη (αυτό που λέμε κολλητή) και συνάδελφο με την οποία πολύ συχνά ανταλλάσσουμε απόψεις ή ιδιαίτερα (αν πχ προτείνουν κάποιο σε εμένα και δεν έχω ώρες, δίνω το δικό της τηλ και τούμπαλιν) και μάλιστα έχουμε συνεργαστεί στενά στο παρελθόν σε ένα κέντρο μελέτης, όπου μπορούσε να δει ακριβώς πώς δουλεύω και να κρίνει κατά πόσο ασχολούμαι σοβαρά με αυτό ή όχι. Τις προάλλες λοιπόν, μία απ’ τις μαμάδες που ανέφερα προηγουμένως ότι δε χαίρονται αν δεν είσαι με τη βίτσα (έκανα μάθημα στο παιδί της πέρσι) , πήρε τηλ τη φίλη μου αυτή προτείνοντας της να αναλάβει εκείνη το παιδί. Να σημειώσω στο σημείο αυτό ότι η συγκεκριμένη μάνα γνώριζε πολύ καλά τη σχέση που έχω με την άλλη δασκάλα! Η φίλη μου παραξενεύτηκε και τη ρώτησε πώς και δεν πήρε εμένα, αφού μαζί κάναμε μάθημα πέρσι. Η μάνα τοτε με κατηγόρησε ότι πήγαινα εκεί κι όλο παίζαμε, οπότε δε γινόταν μάθημα και τσάμπα με πλήρωνε! Η φίλη μου λοιπόν, αντί να με υποστηρίξει, είπε απλά οκ και ανέλαβε το μάθημα!! Εγώ θύμωσα πολύ! Όχι γιατί ήθελα το συγκεκριμένο ιδιαίτερο. Όχι γιατί σκυλιασα που με απέρριψαν. Αλλά γιατί η φίλη μου που είμαστε σαν αδερφές τόσα χρόνια δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να με υποστηρίξει, παρά μόνον το είδε σαν ευκαιρία να βγάλει 50-60€ παραπάνω! Όταν της μίλησα για την ενόχληση μου, επέμενε ότι δεν καταλαβαίνει γιατί θυμώνω κι ότι όλα αυτά της φαίνονται κομπλεξικα! Είπε επίσης ότι όφειλε να με ενημερώσει για το τι λέγεται για μένα και τι φήμη έχω δημιουργήσει! Δε συνέχισα την κουβέντα κι απλά σκοπεύω να απομακρυνθω.. ωστόσο θα ήθελα την άποψή σου για το αιώνιο ερώτημα: μήπως είμαι κι εγώ υπερβολική;;;

Γαρδένια

Όχι.

Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά τα χρόνια είχες καταλάβει ότι δεν σέβεται τον τρόπο διδασκαλίας σου, ή αν σου το έκρυβε. Είμαι σίγουρη ότι όσες μαμάδες υπάρχουν που νομίζουν ότι «απλά παίζετε», άλλες τόσες υπάρχουν που καταλαβαίνουν τι κάνεις και το εκτιμούν πολύ και μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για σένα. Τέτοιες δασκάλες, με έμπνευση, είναι σπάνιες.

Αν είναι να δώσουμε μια εξήγηση για τη συμπεριφορά της φίλης σου, είναι η εξής: το μόνο που κατάλαβε είναι ότι έχεις μια δυσαρεστημένη πελάτισσα με ένα παράπονο που θα έπρεπε να ξέρεις για να λάβεις τα μέτρα σου. Μόνο που δεν είναι «παράπονο», είναι πλήρης έλλειψη κατανόησης του μοντέλου. Μπορεί να σε απορρίψει κάποιος, αν έχει καταλάβει τι κάνεις. Όφειλε να εξηγήσει, ως συνάδελφος πρώτα, και ως φίλη μετά. Την επιστήμη της έπρεπε σίγουρα να υπερασπιστεί. Γι’αυτό ξεκίνησα γράφοντας ότι δεν σέβεται τον τρόπο διδασκαλίας σου.

in

Αξιολογήστε το άρθρο

79 points
Upvote Downvote

31
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παρακαλούμε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
16 Θέματα σχολίων
15 Απαντήσεις θεμάτων
1 Ακόλουθοι
 
Με τις περισσότερες αντιδράσεις
Δημοφιλέστερο θέμα σχολίου
23 Συντάκτες σχολίων
HaifischnetArletaAllesGoedwindowtaleKaramouza Πρόσφατοι συντάκτες σχολίων
  Εγγραφείτε  
νεότερα παλαιότερα δημοφιλέστερα
Ειδοποίηση για
Chublis
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Ας αρχισουμε απο τα φανταμενταλς που λενε και στο χωριο μου. Γιατι ενα παιδακι β’ δημοτικου χρειαζεται ιδιαιτερα?

Εντελβάις
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Δημιουργός Κειμένων
Ειδικός

Πραγματικά τι μόδα είναι αυτό με τα ιδιαίτερα στο δημοτικό;; Στο Λύκειο τι θα κάνουν δηλαδή;; Πολύ κρίμα για τα παιδάκια.

Toufa
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Συμμετέχων

Άστο, πρόπερσι έκανα μάθημα σε ένα παιδάκι α’ γυμνασιου που η μαμα του τού είχε βάλει ιδιαίτερο μέχρι και στην Πληροφορική…..

Louise B.
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Δημιουργός Κειμένων
Ειδικός

Χωρίς να ισχυρίζομαι ότι αυτό ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση, πολλοί γονείς έχουν φροντιστές για τα παιδιά τους διότι δεν έχουν χρόνο ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να τα βοηθήσουν στην προετοιμασία των μαθημάτων τους. Ακόμη και από το δημοτικό, και κυρίως στο δημοτικό διότι είναι πολύ δύσκολο και απαιτητικό, καθώς εκεί τίθενται οι βάσεις παιδείας του ατόμου.

Haifischnet
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Ειδικός

Η προετοιμασία του παιδιού είναι δουλειά του δασκάλου. Όταν οι δάσκαλοι δίνουν οδηγίες στους (εργαζόμενους) γονείς πώς να διαβάζουν τα παιδιά στο σπίτι, τα παίρνω στο κρανίο!

demonoula
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Συμμετέχων

Υπάρχουν πολλοί λόγοι δυστυχώς. Πολύ – πολύ γρήγορα: 1. Οι γονείς δουλεύουν 10-12 ώρες τη μέρα οπότε την ώρα που γυρίζουν σπίτι, ούτε αυτοί μπορούν αλλά ούτε και το παιδί να κάτσουν να διαβάσουν. 2. Η ύλη έχει γίνει πολύ απαιτητική και στο Δημοτικό είναι σημαντικό να πάρουν τις σωστές βάσεις, οπότε καλύτερα με παιδαγωγό. 3. Οι γονείς δεν έχουν την απαραίτητη υπομονή/ μεταδοτικότητα/ βασικές γνώσεις ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά τους. Και κακά τα ψέματα, αλλά τα παιδάκια α, β, γ δημοτικού θέλουν βοήθεια, δε γεννήθηκαν και να ξέρουν να διαβάζουν. Προσωπικά, έχω μια μικρή που πάει πρώτη φέτος.… Διαβάστε περισσότερα »

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Βασικά διαβάζω μια τεράστια παρανόηση εδώ και οφείλω να σε διορθώσω. Τα παιδιά δε μαθαίνουν παπαγαλια της συλλαβές. Μέχρι να μάθουν όλα τα γράμματα και το μηχανισμο της ανάγνωσης μαθαίνουν στα πρώτα μαθήματα να αναγνωρίζουν οπτικά κάποιες συλλαβές και κάποιες λέξεις. Από το σύνολο πάμε στο μέρος ,που είναι η συλλαβη, και από τη συλλαβή πάμε στη μονάδα, που είναι το γράμμα. Δεν έχει καμία σχέση με παπαγαλια, είναι ο ευκολότερος τρόπος να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν. Οπτικοποίηση λέγεται και πίστεψέ με κι εσύ όταν διαβάζεις κάποιες λέξεις χωρίς να το καταλαβαίνεις δεν τις διαβάζεις καν ολόκληρες γιατί… Διαβάστε περισσότερα »

Clockwork Persona
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

Ο τρόπος με τον οποίο θα φτάσεις στην απαιτούμενη αυτοματοποιημένη χρήση μιας γνώσης μπορεί να διαφέρει. Προσωπικά προπαίδεια έμαθα όταν αναγκάστηκα να κάνω πράξεις ξανά και ξανά και ξανά και οχι οταν τις μάθαινα σαν ποιηματάκι. Μπορεί να μη βλέπεις άμεσα την πρόοδο με τον τρόπο αυτό αλλα είναι πρακτικός και ευχάριστος.

demonoula
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Συμμετέχων

Εδώ να πω ότι ένας βασικός λόγος που έκανα το σχόλιο ήταν και ότι ήθελα την άποψη των εκπαιδευτικών της παρέας. Χωρίς να διαφωνώ με αυτό που λες (γιατί εσύ το εξηγείς), θέλω απλά κι εγώ να διευκρινίσω ότι τη λέξη παπαγαλία τη χρησιμοποίησε η δασκάλα και όχι εγώ. Το γνωρίζω αυτό για την οπτικοποίηση, αλλά ξέρεις τι βλέπω; Τη μικρή να προσπαθεί να μαντέψει τη λέξη που βλέπει. Είναι νωρίς ακόμα, δε θέλω να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα, αλλά αυτό που βλέπω με προβληματίζει. Σε συνδυασμό ειδικά με τη βιασύνη που διακρίνω (όχι της δασκάλας, του συνόλου) να τα μάθουν… Διαβάστε περισσότερα »

Haifischnet
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Ειδικός

Έχεις απόλυτο δίκιο ν’ αναρωτιέσαι, αλλά η απάντηση είναι ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο δημόσιο σχολείο κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό είναι πολύ χαμηλού επιπέδου, και σαν κερασάκι στην τούρτα είναι η προώθηση της παραπαιδείας (εδώ και χρόνια βέβαια, για τα λυκειάκια, τώρα όσο πάει και κατεβαίνει τάξεις).

Όταν σου μοστράρει το φροντιστήριο των αγγλικών τάξεις για προνήπια, ή proficiency στην 3η γυμνασίου, τότε καταλαβαίνεις τι ανταγωνισμός υπάρχει. Όσοι γονείς τσιμπάνε το δόλωμα, νομίζουν ότι το παιδί τους είναι πίσω και κοιτάνε να επισπεύσουν με τα φροντιστήρια και κάνουν το σκατό τους παξιμάδι.

sugar
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Συνεργάτης

Επειδή είμαι στη δική σου φάση, θέλω να σου πω την άποψή μου και συναδελφικά. Δε θα με ένοιαζε αν αναλάμβανε το ιδιαίτερό μου, επειδή οι γονείς δεν ήταν ευχαριστημένοι με τη δουλειά μου ειδικά αν εγώ ήμουν σίγουρη γι’ αυτή. Υπάρχουν γονείς που θέλουν τις παραδοσιακές μεθόδους, γιατί αυτές ξέρουν και δυστυχώς δεν αλλάζουν εύκολα. Δε θα με ένοιαζε αν δεν με υπερασπιζόταν, γιατί να σου πω την αλήθεια πιστεύω ότι δε θα είχε κανένα νόημα. Αλλά αν με έπαιρνε και μου έλεγε ότι “στα λέω για να σε προειδοποιήσω για να ξέρεις τί φήμη έχεις”, θα καταλάβαινα ότι… Διαβάστε περισσότερα »

Ιζόλδη
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Εδώ ο σεβασμός πήγε περίπατο, για τσιγάρα και δεν ξαναγύρισε. Όχι μόνο δεν τη σεβάστηκε σαν επαγγελματία, αλλά ούτε και σαν φίλη, σαν άνθρωπο. Άκου κει, δεν κατάλαβε την ενόχλησή της κι αυτά είναι κομπλεξικά. Συγχίστηκα.

Alethiometer
Μέλος
Συμμετέχων

Ένα από τα πιο άχαρα πράγματα στη ζωή ενός εκπαιδευτικού όπου και να εργάζεται κανείς (δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα) είναι οι γονείς. Αυτός είναι και ο λόγος που προσωπικά σταμάτησα να εργάζομαι ως εκπαιδευτικός. Μπορώ να γράψω άπειρες ιστορίες από την κρύπτη και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί νομίζουν ότι η γνώση και ειδικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δε μπορεί να είναι κάτι πολύ πολύ χαρούμενο και την έχουν συνδέσει με το βασανιστήριο της καρέκλας. Να μη σχολιάσω το πόση μεγαλύτερη ενέργεια χρειάζεται να καταβάλλει ο εκπαιδευτικός ώστε να εκτελέσει ένα μάθημα σχεδιασμένο… Διαβάστε περισσότερα »

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Πάντως καλά έκανε και στο είπε ,είναι σημαντικό να ξέρουμε τι γνώμη έχουν οι γονείς για τον τρόπο διδασκαλίας. Όχι για να αλλάξουμε τον τρόπο, αν αυτό που κάνουμε το πιστεύουνευκαι το θεωρούμε σωστό αλλά ίσως για να εξηγούμε καλύτερα στους γονείς. Πολλοί γονείς συνηθισμένοι από το πώς ήταν τα πράγματα στο όταν πήγαιναν αυτοί σχολείο δεν καταλαβαίνουν τους διαφορετικούς τρόπους και τους απορρίπτουν. Μέσα στη δουλειά μας είναι και να τους ξηγησουμε βήμα βήμα τη διαδικασία και για ποιο λόγο κάνουμε ο,τι κάνουμε. Δυην αρχή της χρονιάς πάντα καλώ τους γονείς στην τάξη και τους εξηγώ αναλυτικά τον τρόπο… Διαβάστε περισσότερα »

Γβρμ
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Mitsi (πρώτο autocorrect Mitsubishi δεύτερο Mitsotakis, ήμαρτον!) σε όλα μαζί σου εκτός από την κατανοηση που δείχνεις «δεν καταλαβαίνει το μοντέλο σου, πώς να το υποστηρίξει;» . Δεν κάνει και κάτι διαστημικά ριζοσπαστικό η γράφουσα. Μιλάμε για «σύγχρονους» και «μοντέρνους» τρόπους διδασκαλίας χαρακτηρίζοντας μεθόδους που μετρούν δεκαετίες πια στην παιδαγωγική βιβλιογραφία! Οκ οι γονείς ίσως δεν είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν πέρα από τη μύτη τους και το βίωμά τους και το εμείς τι πάθαμε, αλλά η δασκάλα που έχει σπουδάσει παιδαγωγικά, άντε να το δεχτώ ότι επιλέγει άλλον τρόπο, αλλά πρέπει να είναι informed decision. Όχι πέρασα και δεν ακούμπησα… Διαβάστε περισσότερα »

Mitsi
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Μέντορας

Θα πρέπει όμως να ξέρει γιατί αυτό το μοντέλο δουλεύει και γιατί είναι καλύτερο. Και θα πρέπει να το πιστεύει κιόλας αυτό. Αν δεν το πιστεύει πως θα το υποστηρίξει; Αν το πίστευε δε θα ακολουθούσε το ίδιο;

Γβρμ
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Ε όχι, άλλο ξέρω θεωρητικά τα πλεονεκτήματα μιας μεθόδου, άλλο την εφαρμόζω, άλλο την κράζω χωρίς να έχω ιδέα κι άλλο την κράζω με επιχειρήματα. Δεν κατάλαβα ότι περίμενε η γράφουσα να υπερασπιστεί η φίλη της τη μέθοδο, αλλά την ίδια. Δεν χρειαζόταν να πει «καταπληκτική μέθοδο χρησιμοποιεί η παλιά σας δασκάλα και λειτουργεί τέλεια» (ειδικά εφόσον δεν την εφαρμόζει!), αλλά το να πει ότι «η παλιά σας δασκάλα είναι εξαιρετική επαγγελματίας, κάνει μάθημα έτσι γιατί το έχει ψάξει κι αυτό της ταιριάζει και έχει και εξαιρετικά αποτελέσματα όταν ταιριάζει και στο παιδί», είναι αρκετά βασικό. Αν το πιστεύει, βέβαια.… Διαβάστε περισσότερα »

Γβρμ
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

Εξαιρετικά εύστοχη απάντηση (σοκ δέος έκπληξη κοκ). Με έχει διαδεχθεί από εκπαιδευτικό ίδρυμα που έφυγα δασκάλα με εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Όταν λέμε εντελώς, εννοούμε όπως η διαφορά που περιγράφει η κοπέλα της ερώτησης- η μια στη φάση να κρατήσουμε όλα τα παιδιά και να μάθουν όσο μπορούν και να καλλιεργείται η ορεξη να μάθουν περισσότερο, η άλλη στη φάση «αν δεν το βλεπει σοβαρά και δεν διαβάζει σπίτι ΝΑ ΦΥΓΕΙ». Τις διαφορές τις ήξερα, αν και όχι στον τεράστιο βαθμό που ίσχυαν, αλλά παρόλαυτά ο πρόλογος που έκανα στους γονείς για τη νέα δασκάλα ήταν αντικειμενικός. Δεν θα είναι το… Διαβάστε περισσότερα »

bella ciao
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Εθισμένος στα Lenoji
Advocate

Εδώ συνάδελφος! Αχ… γιατί να μην μπορούσαμε να πάμε για έναν καφέ; Έχω τόσα να σου πω για το πώς να παλεύεις γονείς..!!! Σε γενικές γραμμές, αυτό που περιγράφεις είναι ΠΑΡΑ πολύ κλασικό! Έχω κι εγώ συνάδελφο (όχι φίλη) που εφαρμόζει στο δικό της φροντιστήριο το σύστημα Βούρδουλας και από αυτή μου χουν έρθει κάμποσοι δυσαρεστημένοι μαθητές όπως κι από το δικό μου φροντιστήριο έχουν φύγει κάποιοι γιατί “το πράγμα παραείναι χαλαρό”. Προσωπικά ΠΟΤΕ δεν αφήνω ξεκρέμαστο συνάδελφο (εννοείται δε μιλάμε για ακραίες περιπτώσεις) Επειδή μένω και επαρχία και ο κόσμος εδώ διψά και για ίντρικα και κουτσομπολιό, όταν έρχονται… Διαβάστε περισσότερα »

Betty Boop
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Τι ωραίο σχόλιο! Δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά νομίζω πως η φιλοσοφία του εφαρμόζεται σε διάφορα επαγγέλματα.

v for vendetta
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Ενθουσιώδης

”Απ΄όσο γνωρίζω η Τάδε Ταδοπούλου είναι εξειδικευμένη σε σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που απέχουν παρασάγγας από το απλό παιχνίδι που θεωρείται ότι γίνεται την ώρα του μαθήματος. Σε κάθε περίπτωση δυστυχώς εγώ δεν έχω κενό για να αναλάβω το παιδί σας. Ευχαριστώ.”
Αυτά θα έλεγα χωρίς πολλά πολλά λόγια. Αυτά τα περί φήμης που σου είπε, αν στα είπε όπως μας τα μεταφέρεις δείχνουν ότι ούτε και η φίλη σου εκτιμά τον τρόπο διδασκαλίας σου κι αν είναι έτσι, αφού έχετε τη σχέση που λες, θα έπρεπε να στο συζητήσει με άλλο τρόπο και όχι τόσο χοντροκομμένα.

Glamazon
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Συμμετέχων

“Αυτούς γενικά γραμμένους τους έχω κι αν θεωρούν ότι δεν τους κάνω κι ότι πρέπει να είμαι με τη βιτσα, πρόβλημα τους”. Εεεεε, δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά ως επαγγελματίας που προσφέρεις υπηρεσίες δεν μπορείς να έχει γραμμένο τον πελάτη που σε πληρώνει. Το κείμενο σου δείχνει ότι νοιάζεσαι πολύ για αυτό που κάνεις αλλά μάλλον δεν ξέρεις πως να το υποστηρίξεις. Οκ, η φίλη είναι απαράδεκτη, συμφωνούμε. Αλλά εσύ πριν κλείσεις μία δουλειά εξηγείς τη μέθοδο διδασκαλίας σου; Μιλάς με τους γονείς μετά από δυο τρία μαθήματα να πάρεις feedback; Όταν διδάσκεις σε τόσο μικρές ηλικίες δεν μπορείς… Διαβάστε περισσότερα »

Betty Boop
Μέλος
Εθισμένος στα Lenoji
Up/Down Voter
Χρόνια συμμετοχής
Συνεργάτης

Όλα καλά κι ωραία αλλά εγώ έχω μια απορία: Ιδιαίτερα μαθήματα από το δημοτικό; Δεν λέω, μπορεί κάποιο παιδί να χρειάζεται βοήθεια για το χ ή ψ λόγο. Αλλά πόσο διαδεδομένο είναι;

MarinaK
Μέλος
Χρόνια συμμετοχής
Up/Down Voter
Εθισμένος στα Lenoji
Συνεργάτης

Δεν νομίζω ότι στελνεις για να κρίνουμε την μέθοδο την οποία δεν έχω τις γνώσεις να το κάνω, απλά θα πω ότι μου ακούγεται σούπερ αλλά φυσικά η προσέγγιση της φιλη σου προς σε σένα δεν ήταν καθόλου φιλική. Σε καμία περίπτωση δεν έδειξε ευαισθησία, γιατί δεν είναι εύκολο να σε απορρίπτουν, και έναν φίλος το ξέρει αυτό και δεν μπήγεις μαχαίρι πιο βαθιά. Ποσό μάλλον όταν είναι φίλος- συνάδελφος.

windowtale
Μέλος
Συμμετέχων

Συμφωνώ μαζί σου.Σίγουρα μπορεί να μη το έκανε για αυτό, να μην έστειλε για αυτό το λόγο. Η απόρριψη από την φίλη της την έκανε να αμφισβήτησει τον ίδιο της τον εαυτό. Τη δουλειά της.Ένας πραγματικός φίλος πιστεύει σε εσένα no matter what.