in

Αγαπητή «Α, μπα»: Φοβάμαι ότι δημιούργησα την εικόνα της περίεργης και γκρινιάρας

Απλά εξέφρασα το παράπονο μου

Αγαπημένη μου Α μπα, First world problem, αλλά είπα να κάνω την προσπάθεια. Πηγαίνω για λέιζερ αποτρίχωσης σε ένα πολύ καλό κέντρο της Αθήνας. Είμαι ενθουσιασμένη με το κέντρο, κυρίως όσον αφορά τον ανθρώπινο παράγοντα και το περιβάλλον, αλλά έμεινα ανικανοποίητη ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

f62f286c0b2aa6b74d58f0e71d971593

Αγαπημένη μου Α μπα, First world problem, αλλα ειπα να κανω την προσπαθεια. Πηγαινω για λειζερ αποτριχωσης σε ενα πολυ καλο κεντρο της Αθηνας. Ειμαι ενθουσιασμενη με το κεντρο, κυριως οσον αφορα τον ανθρωπινο παραγοντα και το περιβαλλον, αλλα εμεινα ανικανοποιητη σ καποιο σημειο, και αυτο ειναι η συμβουλευτικη σχετικα με ποτε πρεπει να ειναι το επομενο ραντεβου μου, τι πρεπει να κανω στο ενδιαμεσο κλπ. Ενω οταν τους ρωταω ειναι αναλυτικοι, απο μονοι τους δεν ενημερωναν με αποτελεσμα εγω να κλεινω καθε μηνα ραντεβου (επειδη ετσι μου ειχαν πει οτι πρεπει στην αρχη) και επειδη η τριχα αναπτυσσεται μετα απο καποιες συνεδριες πιο αργα, ο μηνας να ειναι υπερβολικα νωρις και ετσι το αποτελεσμα να ειναι μικροτερο. Το τελευταιο το συνειδητοποιησα αργοτερα, οταν πηρα να κλεισω σε αλλο κεντρο για αλλο σημειο του σωματος και μου ειπαν οτι καθε μηνα ειναι υπερβολικο λογω των φασεων αναπτυξης της τριχας. Το πρωτο κεντρο μου στελνει μετα απο καθε ραντεβου φορμα εντυπωσεων και εγω τσιτωμενη οπως ημουν με ολο αυτο (και τα πολλα χρηματα που τους εχω δωσει) τους εκραξα, αλλα με το γαντι, δεν προσεβαλα φυσικα αλλα εξεφρασα το παραπονο μου και οτι ειμαι απογοητευμενη. Σημερα με παιρνει η υπευθυνη του κεντρου σχεδον απολογουμενη και ζητωντας να με δει πριν το λειζερ που εχω σημερα. Αισθανθηκα ασχημα, δεν ξερω γιατι. Φοβαμαι οτι τωρα θα δημιουργησω την εικονα αυτης που γκρινιαζει (αν και το κεντρο ειναι μεγαλο, δεν ξερω ποιος με θυμαται). Επισης φοβαμαι μην κραξουν καποια απο τα κοριτσια που δουλευουν εκει και ειμαι πολυ ευαισθητοιημενη στο θεμα των εργοδοτων, ειναι ολες τοσο ευγενικες και δε θα ηθελα να τους κανουν παρατηρηση. Ομως τωρα δε μπορω να το παρω πισω. Οταν το ειπα στη φιλη μου, ηταν επιφυλακτικη που τους εκραξα. Και μου ειπε γιατι δεν τους ρωτας απο κοντα καθε ποτε να ερχεσαι για λειζερ κλπ. Γιατι ομως? Δεν εχω καταλαβει.Αφου οι ιδιοι ζητουν αξιολογηση. Οταν καποιος ειναι αγενης, εκει θεωρω ηθικο καθηκον να τον κραξω και να του φερθω οπως εκεινος. Οταν ομως ειναι πολυ ευγενικος, αλλα εχω καποιο παραπονο, αισθανομαι ασχημα να τους κραζω, παρολο που δεν τους ‘εκραξα’ ακριβως, αλλα εξεφρασα ενα παραπονο ευγενικα και τηρωντας τους τυπους (απλως απο την απαντηση μου στη φορμα εντυπωσεων φαινεται ξεκαθαρα ενας εκνευρισμος). Δε θελω να παω στο ραντεβου σημερα, το εχω ηδη μετανιωσει, αλλα απο την αλλη αν δεν ελεγα και τιποτα δε θα ημουν και λιγο κοροιδο? Δεν ξερω, φυσικα και θα συνεχισω σ αυτο το κεντρο, γιατι τους εχω μια αδυναμια (και κυριως επειδη εχω συναντησει τεραστια αγενεια και ειλικρινα δεν αντεχω να ξαναπετυχω αγενη υπηρεσια), αλλα πώς να σταματησω να νιωθω ασχημα αν παραπονεθω σε καποιον που με σκλαβωνει μεν, εχει παραλειψεις και φαουλ δε? Ισως παιζει ρολο ο σεξισμος που θελει τις γυναικες ευγενικες (με την κακη παρεξηγημενη εννοια) και υποτακτικες ή τα εχω μπλεξει και ειναι καθαρα δικο μου ψυχολογικο θεμα? Γιατι παντα οταν βλεπω καποιον τριτο να παραπονιεται για κατι (σε ευγενικους ανθρωπους, οχι νεατερνταλ), κατι σκιρταει μεσα μου και ισως τον κατατασσω ακουσια στην κατηγορια ‘περιεργος και γκρινιαρης’. Και δεν το θελω καθολου!

first world problem

Δεν είναι καθόλου first world problem. Είναι η πεμπτουσία του «φοβάσαι μην γίνεις δυσάρεστη».

Η ιστορία με τη αποτρίχωση είναι σύμπτωμα, δεν είναι η αιτία. Είναι ότι έχεις ταυτίσει την ευγένεια με την υποχωρητικότητα. Είναι ότι δεν έχεις μάθει ακόμα ότι η διεκδίκηση είναι δικαίωμα σου. Είναι ότι φοβάσαι πάρα πολύ μήπως σε απορρίψουν επειδή δεν είσαι πάντα «καλή», όπως σου έμαθαν να είσαι. Όλα πολύ βασικά, και πολύ σημαντικά.

Η φόρμα υπάρχει ακριβώς για να εκφράσει κάποιος την δυσαρέσκεια του σε στιγμή ηρεμίας, χωρίς να το κρατάει μέσα του, δίνοντας την ευκαιρία στην άλλη πλευρά να διορθώσει κάποιο πρόβλημα, γιατί δεν μπορούν να μαντέψουν τι μπορεί να πήγε στραβά αν ο άλλος δεν μιλήσει (ειδικά αν είναι κάποιος που φοβάται τόσο πολύ να γίνει δυσάρεστος, όπως εσύ). Το ότι σε πήρε η υπεύθυνη δεν λέει κάτι για σένα, για τον τόνο του παραπόνου ή για την πρόθεση σου. Δείχνει μόνο τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας. Είναι επαγγελματίες, και μπράβο τους. Δεν είναι κράξιμο να απαντάς πώς σου φάνηκαν οι υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνεις. Δεν είναι φίλοι σου. Πελάτης είσαι. Τις υπηρεσίες κρίνεις, όχι τον χαρακτήρα τους. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν και την τυπική ευγένεια. Οπότε αν δεν σε καλύψει η αντίδραση, μην διστάσεις να πας σε τρίτο κέντρο, που είναι και ευγενικοί, και κάνουν καλή δουλειά. Σίγουρα υπάρχει κάποιο, επιβράβευσε το με την προτίμηση σου.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

20 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
4 χρόνια πριν

Γενικά ζούμε σε μια εποχή που αν διαμαρτυρηθείς, ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕΣ. Δεν εννοώ περιπτώσεις καβγάδων. Παράπονου, παρατήρησης της έλλειψης του αυτονόητου, απλή παρατήρηση. Στην Αθήνα δεν υπάρχει και η τσίπα, η ντροπή που υπάρχει στην επαρχία, που κάποιος είναι πολύ πιθανό να απαντήσει με μια έστω τυπική ευγένεια, γιατί είναι πολύ πιθανό να του γυρίσει μπούμερανγκ αύριο μεθαύριο. Στη λαϊκή, ΣΤΗ ΛΑΪΚΗ, κοίταξα κάτι κάλτσες κάποια στιγμή, παραήταν συνθετικές, και μόνο που δε με διαολόστειλε ο τύπος, όταν με ρώτησε εκείνος τι θέλω και του είπα “βαμβακερές”. -Όλες τέτοιες ειναι κυρία μου, έτσι βγαίνουν, τι θα πει βαμβακερές, αυτές είναι άμα… Διαβάστε περισσότερα »

Jelly Roll
Jelly Roll
4 χρόνια πριν

Ωραία περιπέτεια στη φιλόξενη ακρόπολη! Καλά ρε, δεν ντρέπονται; Όχι, γι΄αυτό το κάνουν ακόμα. Απατεωνίστικα πράγματα δλδ. Αυτό με τη συμπεριφορά διάφορων επαγγελματιών πάντως, είναι τεράστιο θέμα. Πώς να παραπονεθείς σε κάποιον για τις υπηρεσίες του, όταν βλέπεις από μικρ@ τον επαγγελματία γονιό σου, να περιφανεύεται ότι οι μετριότατες υπηρεσίες του είναι οι καλύτερες του χωριού και τις πόλης και να χαρακτηρίζει για κανένα τρίωρο με το χειρότερο τρόπο τον πελάτη που τόλμησε να εκφράσει παράπονο. Αλλά δεν είναι μόνο με το γονιό, είναι με το φίλο που δουλεύει στην εξυπηρέτηση και λέει και τις δικές του ιστορίες από διάφορους… Διαβάστε περισσότερα »

sktpsx
sktpsx
4 χρόνια πριν

Αυτο που λες ποντια για την επαρχια και την τσιπα, την ενιωσα δυο χρονια πισω στο νησι που τρωγαμε με τον ξαδερφο στην ταβερνα του χωριου μας και λεω ωραια πατατα στην Αθηνα μονο προτηγανισμενη τρως ,αν τυχει και ειναι φρεσκια την αναγραφουν με χρυσα γραμματα λες και ειναι ατραξιον.
Δεν θα ξεχασω το υφος του “Εμενα θα τολμησουν να μου βγαλουν προτηγανισμνη πατατα στο χωριο;;”
Το εθεσε ως αδιανοητο, θρασσος οτι παει να τον κοροιδεψει ο καπελας με την πατατα. (εμεις Αντωνη μου τρωμε σκατα στην αθηνα και λεμε και φχαριστω αντωνη μου)

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  sktpsx

Τρως και στο χωριό προτηγανισμένη, αλλά είναι τίμια, όχι ξετσίπωτη. Πήγαμε με συναδέλφους του συζύγου (γιατί μόνοι δεν έπαιζε), σε νέο εστιατόριο στο κέντρο, 2ο της ίδιας επωνυμίας. Δεν σταυρώσαμε κουβέντα γιατί σε κάθε πιάτο που έφερναν, μας διέκοπταν για να το αναγγείλουν με μεγαλοπρέπεια κυριολεκτικά, σαν να ήταν μοριακή κουζίνα με υλικά από τη Γη του Πυρός: -ΑΥΤΟ το ορεκτικό, είναι ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Καλή σας όρεξη. -Ορίστε τα ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ. Καλή σας όρεξη. -Ορίστε η ΦΑΒΑ μπλα μπλα. Καλή σας όρεξη. Ορίστε το ένα ορίστε το άλλο, καλή σας όρεξη. -ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ, είναι από ΕΜΑΣ. Καλή σας απόλαυση. -ΑΥΤΟ… Διαβάστε περισσότερα »

Greyy
Greyy
4 χρόνια πριν

Αχ πόντια πόσο σε καταλαβαίνω σχετικά με την Ακρόπολη. Χωρίς να παίρνω το μέρος των αγενών υπαλλήλων θα ήθελα να επισημάνω ότι το εισιτήριο γράφει ότι είναι για τον αρχαιολογικό χώρο Ακρόπολης και Κλιτύων. Ο χώρος είναι ενιαίος με το ίδιο εισιτήριο, το οποίο σημαίνει ότι δεν μπορείς να το ακυρώσεις παραπάνω από μια φορά ώστε να ξαναμπεις. Ούτε από την άλλη είσοδο. Ακρόπολη και Κλιτύες: Με την λακωνική αυτή περιγραφή ο μη σχετικός επισκέπτης ούτε ξέρει τι βρίσκεται στις κλιτύες ούτε θα ψάξει να βρει το ταμπελάκι προς θέατρο του Διονύσου. Κατά την γνώμη μου είναι θέμα που πρέπει… Διαβάστε περισσότερα »

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Greyy

Greyy σ’ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να κάνεις εγγραφή και απαντήσεις, μη σου πω ότι λυπάμαι που μπήκες εσύ στον κόπο να το κάνεις. Όπως σωστά λες, ακόμα κι αν διάβαζα το εισιτήριο (ποιος δεν το κάνει άλλωστε), δε θα ήξερα τι είναι οι Κλιτύες. Ο άντρας μου όμως που ήξερε, δυστυχώς δεν το διάβασε για να κάτσει να σκεφτεί βρε λες να πρέπει να πάμε επί τόπου και στο θέατρο; Αλλά ακόμα κι αν το σκεφτόταν, ο διάλογος που είχε προηγηθεί ήταν ο εξής: -Των 30€ ισχύει για 5 μέρες; -Ναι. -Και περιλαμβάνει όλους τους χώρους; -Ναι. -Και το… Διαβάστε περισσότερα »

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
4 χρόνια πριν

Greyy ελπίζω να καταλαβαίνεις, γιατί ξέρω ότι δεν φαίνεται καθόλου, ότι δεν τα λέω σ’ εσένα, δεν γκρινιάζω σ’ εσένα και δεν μπόρεσα να πετύχω την επεξεργασία του σχολίου για να το πω. Εσύ τα λες μια χαρά και καταλαβαίνω και πώς εννοείς και το ότι είναι συμβασιούχοι, αλλά διαφωνώ μ’αυτή τη στάση. Ο χαρακτήρας δεν αλλάζει με ανάλογα με το εργασιακή σχέση κατά τη γνώμη μου. Επικρατεί από μια νοοτροπία στις δυο πλευρές, υπαλλήλων και πολιτών και ο καθένας πάντα θεωρεί ότι έχει απόλυτο δίκιο. Ως πολίτης εγώ, δεν είμαι αυτής της νοοτροπίας, δεν βγάζω καπνούς εύκολα, όταν το… Διαβάστε περισσότερα »

Η μπλε ώρα
Η μπλε ώρα
4 χρόνια πριν

Για αυτό ρε συ Πόντια δεν θα πάμε μπροστά σαν χώρα γιατί υπάρχουν υπάλληλοι και υπηρεσίες ειδικά σε δημόσιους χώρους που είναι επιεικώς απαράδεκτοι! Εγώ το έχω βιώσει και στην Αθήνα αλλά και πρόσφατα στο Ναύπλιο όπου στο 3μερο της 25ης Μαρτίου πήγαμε στο Παλαμήδι και επειδή ο χώρος έκλεινε στις 4 και την επόμενη ανήμερα της επετείου δεν θα ήταν ανοιχτά ο υπεύθυνος στην φυλακή του Κολοκοτρώνη μόνο που δεν μας πήρε με το καριοφύλι επειδή υπήρχε καθυστέρηση στην είσοδο. Ρε γελοίε το να καθυστερήσεις 1 τέταρτο μια φορά δεν έγινε κάτι στο κάτω κάτω πληρώσαμε 4€ εισιτήριο! Αχ… Διαβάστε περισσότερα »

pyroklani
pyroklani
4 χρόνια πριν

Από την εμπειρία μου (ως γυναικας που παρά τα άπειρα λέιζερ και εξετασεις η τρίχα δε πέφτει με τίποτα) τα ινστιτούτα αισθητικής, ειδικά τα μεγάλα, είναι ότι χειρότερο και με τους πελάτες που θέλουν να τους κάνουν να νιώθουν τύψεις με κάθε εκατοστό του δέρματος τους για να τους αρμέγουν και με το προσωπικό τους που το θεωρούν αναλώσιμο (κάθε φορά εκεί που πάω βλέπω και άλλη αισθητικό και οι πιο παλιές μετά απο λίγο δεν είναι πια εκεί!). Επίσης ακριβώς για να μη διαμαρτύρεσαι για την ποιότητα των υπηρεσιών και τις εμμεσες προσβολες («αχ έχουμε λίγη κυτταρίτιδα» χωρις να… Διαβάστε περισσότερα »

Bomba
Bomba
4 χρόνια πριν

Η ευγένεια είναι απο τα στοιχειώδη που πρέπει να κάνει ένας καλός εργαζόμενος. Εχει όμως και άλλες υποχρεώσεις: να εκτελέσει σωστά την υπηρεσία και να σε ενημερώσει. Στην προκειμένη περίπτωση παρέλειψαν το τρίτο, οπότε και το επισήμανες. Δεν ήσουν άδικη (να κατηγορήσεις ψευδώς για αγένεια ή για κακή εφαρμογή του λέιζερ). Επειδή ήταν εντάξει στο ένα (ευγένεια) δε σημαίνει οτι είσαι υποχρεωμένη να αγνοήσεις κάτι άλλο που έκαναν λάθος. Και στην προκειμένη μιλάμε για λάθος που κοστίζει πολλά λεφτά, οπότε δεν το λες και αμελητέο. Είναι βασικό και έχουν υποχρέωση να σε ενημερώσουν για την πρέπουσα συχνότητα τόσο ακριβών συνεδριών.… Διαβάστε περισσότερα »

Jelly Roll
Jelly Roll
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Bomba

Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν! Είναι μια πολύ ακριβή υπηρεσία, για μένα τουλάχιστον, τα λεφτά μου τα βγάζω πολύ δύσκολα και ξενερώνω απίστευτα όταν έχω ποσά χαμένα, πόσο μάλλον όταν ευθύνονται άλλοι για αυτά τα ποσά. Στην τελική, οι παρατηρήσεις γίνονται για να βοηθήσουμε την επιχείρηση να προσφέρει το προϊόν της καλύτερα.

acantholimon
acantholimon
4 χρόνια πριν

Το να είναι κάποιος ευγενικός δε σημαίνει,ότι κάνει και σωστά τη δουλειά του.Και το σέρβις σε ένα εστιατόριο μπορεί να είναι άψογο,αλλά το φαγητό να μην τρώγεται.Πρέπει να σου πετάξουν το πιάτο στη μούρη,για να διαμαρτυρηθείς;Πληρώνουμε για ένα σύνολο υπηρεσιών και μετράνε όλα.Δεν μπορούμε,να φοβόμαστε μην κακοκαρδίσουμε κάποιον επαγγελματία,γιατί μας φαίνεται γλυκούλης,και τα λεφτά μας να πηγαίνουν στο βρόντο.Και την παρατήρηση θα έκανα και δε θα ξαναπήγαινα.

Zouzouna Goutsouna
Zouzouna Goutsouna
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  acantholimon

Εγω δεν θα ξαναπατουσα μονο σε περιπτωση που μου φεροντουσαν με αγενεια σαν να ημουν σκουπιδι .
Την αξεστη συμπεριφορα ΔΕΝ την συγχωρω με τιποτα και ειναι καθετη . Τα λαθη τα συγχωρω ομως.
Οι ανθρωποι εκαναν ενα λαθος , δεν ειχαν κακη προθεση . Αν τούς το επισημανω και δεν το αλλαξουν ΤΟΤΕ δεν θα ξαναπηγαινα.

Ιζόλδη
Ιζόλδη
4 χρόνια πριν

Η μαγική μου σφαίρα λέει ότι δεν πήγες στο ραντεβού, δεν ξανασήκωσες τηλέφωνό τους και άλλαξες ινστιτούτο ή παράτησες εντελώς την αποτρίχωση. Στείλε update να με διαψεύσεις!

Η μπλε ώρα
Η μπλε ώρα
4 χρόνια πριν

Όταν πηγαίνεις σε μια εταιρεία και αυτή δεν καλύπτει τις ανάγκες σου, τότε πρέπει να εκφράσεις την άποψη σου. Δεν είσαι περίεργη και εγώ δουλεύω κ σε εξυπηρέτηση πελατών και προσπαθώ για το καλύτερο κ πλέον τους περίεργους προσπαθώ να τους αντιμετωπίζω με ευγένεια μεν αλλά κ με απόσταση – τυπικότητα για να προστατεύομαι λίγο. Εσύ δεν είσαι πάντως περίεργη και ξινή σίγουρα! 🙂

Chachacha
Chachacha
4 χρόνια πριν

Κατ’ αρχήν σκοπίμως δεν σου αναφέρανε ότι δεν χρειάζεται να πηγαίνεις κάθε μήνα και μάλλον είναι η πολιτική τους. Γιατί να μην τα πεις, δεν μπορώ να καταλάβω.

Σκιάς όναρ άνθρωπος
Σκιάς όναρ άνθρωπος
4 χρόνια πριν

Μπορεί κάποιος να είναι ευγενικός χωρίς να κάνει καλά τη δουλειά του. Αν πήγαινες για μανικιούρ, συμπαθούσες τη μανικιουρίστ, ήταν ευγενική, τα λέγατε ωραια και έπειτα έβλεπες ότι δε σου έχει καθαρίσει σωστά τα πετσάκια, τι θα έκανες; Θα συνέχιζες; Μόνη σου το έκανες μεγάλο θέμα στο κεφάλι σου. Πες εκεί τι δε σου άρεσε, κλείσε το επόμενο ραντεβού σου στο δίμηνο πχ αντί για μήνα και λύθηκε το πρόβλημα. Για να μην αναφέρω ότι σου έφαγαν χρήματα.

Zouzouna Goutsouna
Zouzouna Goutsouna
4 χρόνια πριν

Το προβλημα σου δεν ειναι οτι φοβασαι μηπως γινεις δυσαρεστη. Μια χαρα δυσαρεστη γινεσαι με τους αγενεις και οχι αδικως βεβαια. Το προβλημα σου ειναι οτι εχει σφηνωσει η ιδεα μες στο μυαλο σου οτι υπαρχει ενας μονο τροπος να εκφρασουμε την δυσαρεσκεια μας : να γινουμε κωλος με τον αλλον, να προσβαλλουμε και να γινουμε εριστικοι Στην πραγματικοτητα , μπορεις ομως να εκφρασεις το οποιο προβλημα σου και με πολυ ευγενικο τροπο χωρις να κανεις τον αλλο να νιωσει ασχημα . Αυτο ομως προϋποθετει αρτιες επικοινωνιακες δεξιοτητες και κοινωνικη μορφωση για να μην γινει με αγαρμπο τροπο και καταληξουμε… Διαβάστε περισσότερα »

Ghost
Ghost
4 χρόνια πριν

Το ότι αυτοί που έχουν το κέντρο μπορεί να είπαν στους εργαζομενους να μην δίνουν τέτοιες διευκρινήσεις αν δεν τους ρωτήσει ο πελάτης, σου πέρασε από το μυαλό; Οπως και να το κάνουμε περισσότερο τους συμφέρει να πας και να πληρώσεις για 6 συνεδρίες μέσα σε ένα 6μηνο παρα για 2-3. Αλλωστε το γράφεις και εσύ ότι στην αρχή σου είπαν κάθε μήνα, μετά το άφησαν έτσι αφού και είδαν ότι εσύ κάθε μήνα τους αφήνεις τα ωραία σου λεφτά. Τώρα που έκανες παράπονα θα πουν “ω συγγνώμη, λάθος” ή “δεν θυμάστε καλά, εμείς δεν σας είπαμε κάτι τέτοιο, μάλλον… Διαβάστε περισσότερα »