in

Αγαπητή «Α, μπα»: Είναι δυνατόν να πιστεύουν ότι δεν θα χάσουν πελάτες με αυτό τον τρόπο;

Έγινα έξαλλη

Αγαπητή Αμπα θέλω τη γνώμη σου. Κανόνισα να πάω για κούρεμα στο γνωστό μου κομμωτήριο που επισκεπτόμουν τακτικά όσο είχα κοντά μαλλιά. Για δικούς μου λόγους ήθελα να μην καθυστερήσω όποτε έκλεισα το πρώτο πρωινό ραντεβού και ζήτησα να μην υπάρξει καθυστέρηση ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

c33ab33bf8b1315816eb2db60fd044b7

Αγαπητή Αμπα θέλω τη γνώμη σου. Κανόνισα να πάω για κούρεμα στο γνωστό μου κομμωτήριο που επισκεπτόμουν τακτικά όσο είχα κοντά μαλλιά. Για δικούς μου λόγους ήθελα να μην καθυστερήσω όποτε έκλεισα το πρώτο πρωινό ραντεβού και ζήτησα να μην υπάρξει καθυστέρηση. Πήγα και περίμενα 45’ (!) πριν εμφανιστεί ο ιδιοκτήτης και κομμωτής μου, ο οποίος μπήκε χαλαρός, είπε μια ξερή καλημέρα, έκανε 2 τηλεφωνήματα για ραντεβού κ μετά θέλησε να ασχοληθεί μαζί μου λέγοντας « sorry, άργησα». Έξαλλη έγινα! Έλα που το ήθελα το κούρεμα, περίμενα και τόση ώρα γιατί όλο μου λέγανε ότι έρχεται σε λίγο, κάθισα να κουρευτω λέγοντας του ότι ελπίζω να αξίζει το χρόνο μου και να κάνει ένα καλό κούρεμα σεβομενος το χρόνο που περίμενα. Του λέω ότι θέλω ένα απλό καρέ και μου απάντησε ότι δεν ξέρει να το κάνει και σοκαρισμένη του λέω, τι κούρεμα ξέρεις και μου απάντησε θα δούμε. Έφυγα λέγοντας του ότι δεν θα ξεχάσω τον επαγγελματισμό του. Προφανώς και ήξερε αλλά ξενέρωσε που δεν προσκύνησα το Θεό και αντί να μου πει ότι δεν σε κουρεύω υποκριθηκε ανικανότητα. Γύρισα σπίτι και έγραψα μια κριτική στη σελίδα του περιγράφοντας απλά το περιστατικό αλλά προσθέτοντας ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα του δε μπορεί να κάνει ένα απλό καρέ. Η ερώτηση μου δεν είναι αν είμαι υπερβολική, ήταν αντιεπαγγελματική η συμπεριφορά, δείχνει έλλειψη σεβασμού (να σημειώσω ότι τόση ώρα ούτε νερό δεν μου προσφέρανε). Η ερώτηση μου είναι ότι γιατί από το γιατρό μέχρι τον υδραυλικό σε στηνουνε σε ραντεβού χωρίς ίχνος ντροπής, σεβασμού, στοιχειώδους ευγένειας ή ακόμα και συμφέροντος. Εννοείται ότι άνθρωποι είμαστε, κάτι μπορεί να συμβεί, ενημερωνεις, ζητας συγνώμη και τέλος, αλλά όταν έχεις ύφος, τι περιμένουν να γίνει; Είναι δυνατόν να πιστεύουν ότι δεν θα χάσουν πελάτες με αυτό τον τρόπο; Χάνω κάτι;

Ξέρουν ότι θα χάσουν πελάτες έτσι, αλλά δεν τους νοιάζει. Αν έχουν το περιθώριο να μην τους νοιάζει ή όχι, ποιος ξέρει, πολύ πιθανό ούτε οι ίδιοι. Επίσης, θα εκπλαγείς αν μάθεις πόσοι πελάτες ανέχονται τέτοιες συμπεριφορές.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

17 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Louk Ritia
Louk Ritia
5 χρόνια πριν

Στην εποχή που ζούμε κάθε επιχείρηση οφείλει να σέβεται κάθε πελάτη. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Πλέον όταν δε μένω ευχαριστημενη από κάποια επιχείρηση γράφω κριτική με επιχειρήματα, φυσικά το ίδιο κάνω κι όταν είμαι ικανοποιημενη. Όταν στο γάμο της κολλητης μου ο φωτογράφος έχασε την κάρτα μνήμης με τις μισές φωτογραφίες, δε ζήτησε συγνώμη, έλεγε ψέματα, μιλούσε με υφακι τύπου “ναι εντάξει τι θέλετε τώρα να γίνει;”, δεν τους αποζημίωσε και απαίτησε να πληρωθεί το υπόλοιπο που είχε μείνει ως οφειλή. Όταν του έγραψα κριτική στο Google είχε το θράσος να μου απαντήσει με τον ίδιο αγενή, σχεδόν προσβλητικό τρόπο… Διαβάστε περισσότερα »

Φρουφρου
Φρουφρου
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Louk Ritia

Διαφωνώ πως ειδικα η οικονομική κρίση και ο ανταγωνισμός είναι λόγοι να είναι κάποιος σωστός επαγγελματίας. Από τη στιγμή που κάποιος αποφασίζει να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας οφειλει να σέβεται τον κάθε πελάτη που τον επιλέγει για τις υπηρεσίες του. Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα έχουμε πήξει από αφεντικά και προέδρους (συνήθως με τα λεφτά του μπαμπα) που ανάθεμα κι αν ξέρουν τι απαιτεί η θέση αυτή. Κατά τ’άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Louk Ritia 😉

tempeloskylos
tempeloskylos
5 χρόνια πριν

Είμαστε χρόνια πίσω σε κουλτούρα καταναλωτή. Σχεδόν κανείς δεν διεκδικεί αυτό που δικαιούται βάσει της τιμής που πληρώνει, οπότε βρίσκουν πάτημα και συμπεριφέρονται έτσι.

Eleanor Oliphant
Eleanor Oliphant
5 χρόνια πριν

Το λάθος σου ήταν που όταν τελικά εμφανίστηκε έκατσες για το κούρεμα. Έπρεπε να είχες φύγει.

Boufos
Boufos
5 χρόνια πριν

Για τον ίδιο λόγο σταμάτησα να πηγαίνω στην καλύτερη κομμώτρια που εχω γνωρίσει. Κλείνει ραντεβού και όταν πας περιμένεις τουλάχιστον 1-2 ώρες. Απαράδεκτη συμπεριφορά αλλά είναι πάντα γεμάτο το κομμωτήριο. Έχει χάσει πελατεία αλλά πολλές γυναίκες λόγω αυτής της αναμονής και επειδή είναι πολύ καλή φυσικά θεωρούν οτι αξίζει να χάνουν το χρόνο τους. Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…. που σέβονται το χρόνο σου κιόλας και μια χαρά κάνουν και τη δουλειά τους. Για τους πολύ καλούς γιατρούς εχω άλλη άποψη. Εκεί περιμένω.Πήγαινα στο γυναικολόγο μου με ραντεβού και περίμενα δυο ώρες. Δεν τον άλλαζα όμως γιατί είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη… Διαβάστε περισσότερα »

IoannaGo
IoannaGo
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Boufos

Προσωπικά έφυγα από γιατρό γυναικολόγο όπου πήγαινα για εξωσωματική διότι η αναμονή και η καθυστέρηση μου δημιούργησε μεγάλο άγχος. Όλα μα όλα τα ραντεβού που ειχα μαζί του είχαν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις. Συν ότι την πρώτη φορά που θα τον συναντούσα και ενώ ήμουν καθ’οδόν έλαβα τηλέφωνο από τη γραμματέα του ότι θα έπρεπε να ήμουν εκεί ώρα διαφορετική από αυτήν που ήταν κλεισμένο το ραντεβού. Έφτασα, έφαγα την κατσαδα από τη γραμματέα και με είχαν και περίμενα γύρω στη μία ωρα. Όλη αυτή η συμπεριφορά γιατρού-γραμματεων μου έφερνε μεγάλη ταραχή παρόλο που το ανέχθηκα και έκανα μια προσπάθεια σε… Διαβάστε περισσότερα »

nanakomsi komsi
nanakomsi komsi
5 χρόνια πριν

Προφανώς ο κομμωτής νευρίασε από τις διαμαρτυρίες σου και γι αυτό και … ξέχασε το καρέ. Κοίτα, το να μην θέλει κάποιος έναν πελάτη, το καταλαβαίνω, ο καθένας μπορεί να έχει ξυπνήσει στραβά και φτάνει στη δουλειά και ακούει γκρίνιες και τα παίρνει στο κρανίο και σου λέει, καλύτερα να τη χάσω από πελάτισσα παρά να μου σπάσει τα νεύρα. Στα λέω από την πλευρά του. Όμως δεν μπορώ να δικαιολογήσω με τίποτα το πως πάμε στη δουλειά μας 45 λεπτά αργότερα, ενώ ξέρουμε ότι έχουμε ραντεβού και σκασίλα μας αν η πελάτισσα περιμένει σαν το γαϊδούρι και σίγουρα έχει… Διαβάστε περισσότερα »

Granita Lemoni
Granita Lemoni
5 χρόνια πριν

Συμφωνώ με αυτά που λέει η Λένα και να προσθέσω και κάτι άλλο. Ειδικά αν είναι επαρχία η επιχείρηση λόγω α) μικρού ανταγωνισμού, β) συγγενικών/πελατειακών/όλη -η-πόλη-ένα-μεγάλο-κρεβάτι σχέσεων, συνήθως δεν χάνουν τους πελάτες τους. Σχετικό και άσχετο. Ψάχνω από πέρυσι ένα σύλλογο, μια κοινωνική δομή ή μια ΜΚΟ για να κάνω δωρεάν εργαστήρια για παιδιά. Έχω ρωτήσει γνωστούς και φίλους. Έχω ένα πολύ καλό βιογραφικό και ξαναλέω διατίθειμαι να δουλέψω δωρεάν. Ε, όχι μόνο δεν έχω καταφέρει να βρω τίποτα, αλλά αντίθετα κάποιες δομές στις οποίες απευθύνθηκα διοργάνωσαν αντίστοιχα εργαστήρια με δικά τους άτομα (και κάποια απ’ ότι έμαθα με κρατικά… Διαβάστε περισσότερα »

Jenny Barnes
Jenny Barnes
5 χρόνια πριν

Τα τελευταία χρόνια, μετά από αρκετά περιστατικά έλλειψης σεβασμού και αγένειας από πλευράς διαφόρων “επαγγελματιών” πλέον προσπαθώ να συλλέγω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ πριν αποταθώ κάπου. Και φυσικά μιλάω. Ευγενικά μεν αλλά ευθέως λέω ότι με ενοχλεί και ανάλογα με την συμπεριφορά που ακολουθεί αποφασίζω τι θα κάνω, κυρίως αν θα ξαναπατήσω η όχι. Προσπαθώ να σκέφτομαι πάντα ότι τα χρήματα που δίνω πρέπει να είναι μια συνειδητή επιλογή, με την έννοια ότι δεν αγοράζω μόνο προϊόντα η υπηρεσίες αλλά “επικροτώ” με την επιλογή μου αυτή συγκεκριμένες συμπεριφορές όπως την ευγένεια, τον επαγγελματισμό, τον σεβασμς στο χρήμα και στο χρόνο… Διαβάστε περισσότερα »

Vasilis
Vasilis
5 χρόνια πριν

Κακή και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά προς πελάτες έχω δει και σε τοπικό μαγαζί που είναι και το μόνο του είδους του στην περιοχή. Λόγω αυτής της συμπεριφοράς έχασε όλους τους μόνιμους πελάτες που το υποστήριζαν και το χειμώνα. Το καλοκαίρι είχε μια κάποια κίνηση από επισκέπτες της περιοχής αλλά εμφανώς πεσμένη σε σχέση με άλλες χρονιές.

MagosTouOzz
MagosTouOzz
5 χρόνια πριν

Δυστυχώς αυτές οι συμπεριφορές θα υπάρχουν, όσο δεν υπάρχουν άμεσες συνέπειες για την επιχείρηση ή τον επαγγελματία. Και εδώ γυρνάμε στην συζήτηση ότι δεν έχουμε εργασιακή ηθική, αλλά ούτε καταναλωτική συνείδηση. Κοινώς αν ο οποιοσδήποτε επαγγελματίας δεν σου συμπεριφέρεται σωστά, ή δεν προσφέρει την ίδια υπηρεσία/προϊόν που διαφημίζει, τότε μπορείς να τον καταγγείλει στο συνήγορο του καταναλωτή, να γράψεις κριτική σε διάφορες πλατφόρμες (google maps, tripadvisor, social media), και φυσικά να μην αγοράσεις ξανά από τον ίδιο. Το να μην κάνεις Τίποτα, δεν είναι λύση, απλά διαιωνίζει το πρόβλημα. Αυτός η είναι ο τρόπος να επιβιώνουν οι καλές επιχειρήσεις που… Διαβάστε περισσότερα »

Babelfish
Babelfish
5 χρόνια πριν

Εννοείται ότι ο κομμωτής ήταν απαράδεκτος. Αλλά όπως αναφέρουν και άλλοι σχολιαστές είναι σύνηθες στα ελληνικά κομμωτήρια να περιμέεεεεενεις: ή κλείνουν περισσότερα ραντεβού την ίδια ώρα ή βάζουν εμβόλιμα φίλους, καλύτερους πελάτες – γενικά κάνουν ό,τι θέλουν. Αφού υπάρχει το κοινό (γυναικείο προφανώς) που το θεωρεί φυσιολογικό να περιμένει από μισή ως μιάμιση ώρα για να του περιποιηθούν την κόμη. Είδα και έπαθα να βρω καλό κομμωτή που σέβεται και τον πελάτη στο θέμα ώρας. Απλά αλλάζεις κομμωτήριο άμεσα. Αυτός θα μείνει με το fan club του που θα ορκίζεται στο ballayage του και στο μη-καρέ του.