in ,

Αγαπητή «Α, μπα»: Διαφωνώ με την στάση των N.Y.Times

Πιστεύω ότι στιγμάτισαν οικογένειες

Σήμερα, Λένα μου, έβλεπα το εξώφυλλο τον New York Times.Έμεινα άφωνη βλέποντας ότι δημοσιεύθηκαν τα ονόματα των θυμάτων του κορονοιού.Μία δημοκρατία η οποία προασπίζει τα δικαιώματα των πολιτών και δη το δικαίωμα της ιδιωτικότητας δημοσίευσε και στιγμάτισε οικογένειες.Δεν ξέρω αν υπήρχε συναίνεση των οικογενειών αλλά και πάλι γιατί να ζητήσει τη συναίνεση;Ο φόρος τιμής(;) θα […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

8461165041dae1f291145ffe854a8a69

Σήμερα, Λένα μου, έβλεπα το εξώφυλλο τον New York Times.Έμεινα άφωνη βλέποντας ότι δημοσιεύθηκαν τα ονόματα των θυμάτων του κορονοιού.Μία δημοκρατία η οποία προασπίζει τα δικαιώματα των πολιτών και δη το δικαίωμα της ιδιωτικότητας δημοσίευσε και στιγμάτισε οικογένειες.Δεν ξέρω αν υπήρχε συναίνεση των οικογενειών αλλά και πάλι γιατί να ζητήσει τη συναίνεση;Ο φόρος τιμής(;) θα γίνει μόνο μέσα από τις αυξήσεις δαπανών της υγείας και όχι μόνο σε νοσοκομειακή περίθαλψη αλλά και σε επίπεδο πρωτοβάθμιας και δευτεροβαθμίας περίθαλψης.Μήπως όντως η υγειονομική αυτή κρίση μας κάνει ως πολίτες στο όνομα της ασφάλειας να δίνουμε λίγο παραπάνω ελευθερία;Μήπως ο φόβος μας κάνει να κλίνουμε προς αυταρχικά καθεστώτα;Μήπως ο φόβος τελικά αποσταθεροποιήσει ακόμα και εμπεδωμένες δημοκρατίες;Μήπως ο φόβος του “αόρατου” εχθρού, οδηγήσει στον λαικισμό;Ο αόρατος πάντως εχθρός είναι ακόμα χειρότερος από την κατάσταση πολέμου που αποδίδουν στην υγειονομική αυτή κρίση. -Πολίτης

 

H υγειονομική κρίση μας κάνει να δίνουμε παραπάνω ελευθερία, ναι, ο φόβος μας κάνει να κλίνουμε προς αυταρχικά καθεστώτα, δεν πιστεύω ότι ο φόβος (ο υγειονομικός) θα αποσταθεροποιήσει εμπεδωμένες δημοκρατίες, όχι όπως φαίνονται τώρα τα πράγματα, ο φόβος του «αόρατου» πάντα οδηγεί σε λαϊκισμό αλλά ο ιός δεν είναι αόρατος, υπάρχει. Αόρατος είναι ο Θεός. Ο ιός έχει όνομα και διεύθυνση, ξέρουμε και το DNA του και την φάτσα του ακόμα, έχεις δει τις μπάλες με τα εξογκώματα που μοιάζουν με τρομπέτες; Αυτός είναι. Ξέρουμε και πάνω κάτω πώς διαδίδεται, με την ανθρώπινη επαφή από μια σχετική εγγύτητα, μέσω του σάλιου.

Όταν έχεις πυρετό και συνάχι και κάθεσαι σπίτι, νιώθεις ότι περιορίζονται οι ελευθερίες σου; Όταν λες «μη με φιλάς, είμαι κρυωμένη», αναφέρεσαι σε έναν αόρατο εχθρό; Όταν ζητάς δεύτερο πιάτο και δεύτερο πιρούνι για να μη μοιραστείς τη σαλάτα με άλλους, περιορίζεις την ελευθερία τους;  Η ελευθερία σου, η προσωπική σου ελευθερία, η ελευθερία των δικών σου κινήσεων, είναι πάνω από όλα τα άλλα, πάνω από όλους τους άλλους, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι τους βάζεις σε κίνδυνο; Ελευθερία είναι να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις χωρίς να λογαριάζεις τίποτα και κανέναν; Ή υπάρχουν συνθήκες έκτακτες που μπορεί να δικαιολογούν τον περιορισμό των κινήσεων σου; Ποιες θα ήταν αυτές;

Πιστεύεις ότι αυτή πανδημία δεν δικαιολογούσε καραντίνα και περιορισμό κινήσεων; Αυτή την πρόταση έκαναν όλοι οι επιδημιολόγοι του κόσμου. Εσύ, ως τι μιλάς; Αμφιβάλλεις για τα κίνητρα όλων των επιδημιολόγων του κόσμου; Σε συνεργασία κυβερνήσεων που έχουν στόχο να μας φιμώσουν, ας πούμε; Θα μπορούσες, αλλά μην το κάνεις εδώ. Εδώ μιλάμε από ένα επίπεδο και πάνω.

Και τώρα για το εξώφυλλο. Πολλά θα μπορούσε να πει κανείς για όσα γράφεις, αλλά το «στιγμάτισε οικογένειες» πραγματικά με θύμωσε. Ας ελπίσουμε ότι δεν ξέρεις τι σημαίνει η λέξη, γιατί δεν φτάνει που έχασαν τους ανθρώπους τους όλες αυτές οι οικογένειες, υπάρχουν και άλλοι «πολίτες» που τους θεωρούν στιγματισμένους.

Το google μου είπε ότι οι Times έγραψαν ολόκληρο άρθρο που εξηγεί αυτό το εξώφυλλο. Πολλά θα μπορούσε να πει κανείς για την απόφαση να βγει αυτό το εξώφυλλο, κι εγώ ας πούμε έχω μια αμφιθυμία για το θέμα, αλλά σίγουρα δεν θεωρώ ότι στιγματίστηκε κάποιος, και σχετικά με τη συναίνεση, η απάντηση είναι ότι τα ονόματα αυτά και η περιγραφή αυτών των ανθρώπων τους ήταν ήδη δημοσιευμένα σε τοπικές εφημερίδες όλης της χώρας. Αυτό που έκαναν οι Times ήταν να ψάξουν όσο πιο πολλές εφημερίδες μπορούσαν.

H πρόθεση τους ήταν προφανής. Ήθελαν να δείξουν ότι τα νούμερα που διαβάζουμε, είναι άνθρωποι με χαρακτήρα, προτιμήσεις, ο καθένας ένα ολόκληρο σύμπαν. Οι περισσότεροι αυτό κατάλαβαν και το εκτίμησαν. Εσύ το λες λαϊκισμό;

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

41 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Aktinidio
Aktinidio
3 χρόνια πριν

ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΤΙΚΑΝ;;;; Επειδή κόλλησαν τον ιο;; Να φτιάξουμε μια παγκόσμια Σπιναλόγκα άμα είναι να τους βάζουμε μέσα τους σιχαμένους σαν τους λεπρούς. Έλεος τι άλλο θα ακούσουμε!!

dreammaker
dreammaker
3 χρόνια πριν

Λενα, εξαιρετικη απαντηση. Σκεφτηκες να γραφεις και αρθρα γνωμης πανω σε θεματα επικαιροτητας στη LIFO, εκτος απο το Α ΜΠΑ ;
Μπραβο και στους NYTIMES που αντισταθηκαν εμπρακτα σε εναν συγκεκριμμενο πολιτικο λογο, που θελει τα θυματα γερους , φτωχους, μεταναστες κλπ. Και εδειξαν οτι ειναι ανθρωποι οπως ολοι μας με ονοματεπωνυμο. Η δημοκρατια δεν κινδυνευει ποτε απο την αληθεια , τη διαφανεια και την περισσοτερη δημοκρατια.
Στην ερωτωσα να πω πως εχεις παρασυρθει απο την κυριαρχη αντιληψη οτι οσοι αρωσταινουν ειναι κατα καποιο τροπο β κατηγοριας ανθρωποι , γι αυτο το παθανε.

Etern1ty_ GR
Etern1ty_ GR
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  dreammaker

Άσε τη προπαγάνδα. Κυρίαρχος πολιτικός λόγος είναι αυτό που πας να περάσεις. Κάνετε το άσπρο μαύρο.

Μῆτις / Mêtis
Μῆτις / Mêtis
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Etern1ty_ GR

Eternity_GR τι εννοείς;

Etern1ty_ GR
Etern1ty_ GR
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Μῆτις / Mêtis

Ότι τα χαμηλά στρώματα είναι ήδη β κατηγορίας πολίτες(το σοκ!), δεν έχουν όλοι την ίδια πρόσβαση στην υγεία και στις υγειονομικές μονάδες και τους ηγέτες τους εξυπηρετεί ο πολιτικός λόγος που δε θέλει να συσχετίσει τη ταξική ψαλίδα με τα θύματα του ιού. Για τις χρεωμένες χώρες που στηρίζονται αποκλειστικά σε ένα υποβαθμισμένο ή ετοιμόρροπο δημόσιο σύστημα υγείας, ήταν αναγκαία η συνειδητοποίηση αυτού του συσχετισμού.

mongrel
mongrel
3 χρόνια πριν

Με ποιο δικαίωμα αναγράφονται τα ονόματα στα μνημεία των πεσοντων;

NANA KOMSI
NANA KOMSI
3 χρόνια πριν

Πίσω από τους ανώνυμους αριθμούς υπάρχουν πρόσωπα ανθρώπων που είχαν την ατυχία να προσβληθούν από τον ιό και να πεθάνουν. Υπάρχουν επίσης οικογένειες που θρηνούν, δεν είναι τα θύματα ούτε απρόσωπα αντικείμενα ούτε αφηρημένες ιδέες. Είναι άνθρωποι σαν εσένα και σαν εμένα. Προφανώς αυτό θέλει να τονίσει το ΝΥΤ. Στα Καλάβρυτα υπάρχει ένα μουσείο που έχει φωτογραφίες και ονόματα των δολοφονηθέντων από τους γερμανούς. Μήπως έχουν στιγματιστεί και αυτοί επειδή βγήκαν προς τα έξω τα προσωπικά τους στοιχεία ?

αμύριστο λουλούδι
αμύριστο λουλούδι
3 χρόνια πριν

έχω τόσο εκνευριστεί με τη λάθος χρήση του στιγμάτισε, το οποίο φέρει σαν ρήμα κακές μνήμες ειδικά για τις γυναίκες, που δεν μπορώ να γράψω τίποτα άλλο.
Άκου, στιγμάτισε, μα έλεος δηλαδή.

ουράνιο τόξο
ουράνιο τόξο
3 χρόνια πριν

Μια απο τις φορες που διαφωνω με την απαντηση ως προς το εξωφυλλο (και μονο). Κατα τη δικη μου αποψη δεν θα επρεπε να δημοσιευονταν τα ονοματεπωνυμα, οπως δεν δημοσιευονται σημερα εδω στην Ελλαδα ουτε τα ονοματα των κρουσματων, ουτε των θανοντων! Ας μην ξεχναμε το κανονικο bullying που υπεστησαν τα πρωτα κρουσματα της Ελλαδας !ολη τους τη ζωη τη μαθαμε απο τα δημοσιευματα! Αν και δεν αμφισβητω τις καλες προθεσεις του αρθρου, διαφωνω καθετα με την επιλογη του! Θα μπορουσε να καταφερει το ιδιο αρκουμενο σε λιγοτερα στοιχεια με ιδιο αποτελεσμα, οπως παραλειποντας τα επωνυμα!δεν θα τους θυμομασταν λιγοτερο… Διαβάστε περισσότερα »

daria
daria
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  ουράνιο τόξο

Στην Ελλάδα οι νεκροί (μέχρι σήμερα, εύχομαι γενικά) δεν αγγίζουν ούτε στο ελάχιστο αριθμούς πανδημίας. Δεν υπήρχε λόγος να δημοσιευτούν τα ονόματα τους. Επιπλέον η Ελλάδα δεν είναι Αμερική. Σε μία τόσο αχανή χώρα με τόσες διαφορετικές απόψεις πάνω στο θέμα η πανδημία έπρεπε να αποκτήσει υπαρκτά ονόματα. Επιπλέον δεν ξέρω τι ισχύει εκεί για το ιατρικό απόρρητο.

Διάφανο Σελοφάν
Διάφανο Σελοφάν
3 χρόνια πριν

Το είχα δει και γω και συγκινήθηκα γιατί έγραφε π.χ ονοματεπώνυμο και κάποια ιδιότητα, κάτι που χαρακτήριζε αυτόν τον άνθρωπο. Νομίζω λιγο-πολυ σε όλες τις χώρες θα είχαν κάνει κάτι αντίστοιχο (εφημερίδες-παρουσιαστες κλπ). Σε μας κάτι αντίστοιχο που μπορώ να θυμηθώ είναι τα λόγια του κ.Τσιοδρα ότι αν αρρωστήσω εγώ και εξακολουθώ να περιφέρομαι από δω κ από κει αυτός που θα πεθανει εξαιτίας της δικής μου ανευθυνότητας, αν δεν είναι δικός μου άνθρωπος, θα ειναι ο γονιός κάποιου, η γιαγιά κάποιου, ο φίλος κάποιου κλπ. Μη κοιτάς εδώ, δύο νοματαιοι είμαστε όλοι κ όλοι, το μήνυμα φτάνει πιο γρήγορα.… Διαβάστε περισσότερα »

crunch
crunch
3 χρόνια πριν

ο Τζων Ντάγκλας γράφει στο Mindhunter ότι όταν καποιος απαγάγεται και κινδυνεύει να δολοφονηθεί, όλες οι δημόσιες εκκλήσεις στον απαγωγέα γίνονται με το όνομα του θύματος, με σκοπό ο δράστης να δει το θύμα όχι ως αντικείμενο, αλλά ως ένα άλλο ανθρώπινο ον με όνομα και ιστορία και να δυσκολευτεί να του κάνει κακό. Οι νεκροί δεν είναι νούμερα και στατιστικές. Είναι άνθρωποι – και στην τελική, οι νεκροί δεν έχουν προσωπικά δεδομένα για να τα προστατεψουμε. Λυπάμαι που το βλέπεις έτσι.

CookieMonster
CookieMonster
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  crunch

Πολύ σωστό!! Και γι’αυτό πολλές φορές βγάζουν και μέλη της οικογένειας που μιλάνε για φαινομενικά άσχετα πράγματα, όπως οι φίλοι του θύματος, οι αγαπημένη τους μουσική, τα παιχνίδια τους κλπ.

Barbie ζωντοχήρα😘
Barbie ζωντοχήρα😘
3 χρόνια πριν

Μου ηρθε στο μυαλο η κινηση του Λοβερδου με τη δημοσιευση των ονοματων και φωτογραφιων των οροθετικων γυναικων… Αυτο ηταν διαπομπευση, και λογω του κοινωνικου στίγματος των οροθετικων συμπολιτων μας και λογω του οτι οι γυναικες ηταν ιεροδουλες και χρηστες ουσιων.
Και παλι καπου διαβασα οτι οταν δημοσιευτηκαν αυτα τα στοιχεια πολλοι ειχαν καλεσει στην υπηρεσια του υπουργειου για να πουν οτι εκαναν σεξ με καποια /οιες απο αυτες τις γυναικες χωρις προφυλαξη….

Frida
Frida
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Barbie ζωντοχήρα😘

Δεν είναι το ίδιο. Αυτές οι γυναίκες ήταν ζωντανές και θυματοποίηθηκαν κατ’ εξακολούθηση. Η δημοσίευση των στοιχείων τους ήταν καταφανής παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Και η μισή Αθήνα να τηλεφώνησε δεν έχει απολύτως καμία σημασία. Έπρεπε να προστατευτούν από την αρχή, γιατί αυτές ήταν τα θύματα και όχι οι θύτες. Οι NYT είχαν εντελώς διαφορετικά κίνητρα.

Barbie ζωντοχήρα😘
Barbie ζωντοχήρα😘
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Frida

Δεν ειπα καπου οτι ειναι το ιδιο

crunch
crunch
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Barbie ζωντοχήρα😘

η διαφορά εδώ είναι ότι ουσιαστικά το κράτος είπε στον πελάτη αυτών των γυναικών το εξής: «βλέπεις μια γυναίκα σακατεμένη στο ξύλο εκατό φορές και βιασμένη άλλες τόσες, κουρέλι από τα ναρκωτικά και το aids, και αντί να τη λυπηθείς και να τη συμπονέσεις, έχεις και σηκωμάρες, πληρώνεις διπλά το ακάποτο και μετά πας σπιτάκι σου κύριος, μεταδίδεις τον ιό στον ή στη σύντροφό σου και ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΖΟΝΙΑ και άρα μια χαρά μπορώ να τις βγάλω στα μανταλάκια με όνομα και φωτογραφία για να μην εκτεθεί κανένας άντρας σοβαρός… Διαβάστε περισσότερα »

Barbie ζωντοχήρα😘
Barbie ζωντοχήρα😘
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  crunch

Επαθα σοκ με το να βλεπω τις φωτος τους και τα πληρη στοιχεια τους παντου, και στα σοσιαλ και με πανεμορφα σχολια και χαρακτηρισμους απο κατω εννοειται. Μου εκανε εντυπωση και κατι αλλο, ο αριθμος των ανδρων που καλεσαν να πουν οτι εκαναν σεξ με ιεροδουλες χωρις προφυλαξη. Ηταν τετραψηφιος . Δεν τους νοιαζει ουτε η δικη τους υγεια; Και πολλοι απο αυτους ηταν παντρεμενοι, σε σχεση κλπ. Δηλαδη μετα πηγαν με τις γυναικες τους παλι χωρίς προφυλαξη. Ειναι οι ιδιοι που δε βαζουν προφυλακτικά γιατι” δεν ειναι ιδια η αισθηση,” “γιατι τους σφηγγει” ;;

Sousila
Sousila
3 χρόνια πριν

Δεν βλέπω να συνάγεται απ’ την ερώτηση ότι η ερωτώσα αμφισβητεί την ύπαρξη και την επικινδυνότητα του ιού ούτε φαίνεται ν’ αναπαράγει τις γνωστές θεωρίες συνομωσίας αλλά αναρωτιέται όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι τον τελευταίο καιρό ότι “μήπως όντως η υγειονομική αυτή κρίση μας κάνει ως πολίτες στο όνομα της ασφάλειας να δίνουμε λίγο παραπάνω ελευθερία;”. Νομίζω ότι η ερώτησή της εμφορείται μάλλον από μια παρεξηγημένη αντίληψη που έχει στο μυαλό της για την έννοια του κράτους, ως μιας περιποιητικής φιγούρας στις ζωές μας που μας νοιάζεται, όπως κάνουν η μαμά κι ο μπαμπάς δηλαδή. Το κράτος δεν είναι κάτι… Διαβάστε περισσότερα »

Etern1ty_ GR
Etern1ty_ GR
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Αμπα

Είναι εκτός πραγματικότητας αυτές οι θέσεις για την Ελλάδα. Στην Ελλάδα αν γεννηθείς φτωχός, την πάτησες. Αυτοί που αναπαράγουν τις θέσεις τις Λένας εδώ στη χώρα, είναι όσοι έχουν τα φράγκα και τη πρόσβαση σε ανώτερες υπηρεσίες και ταυτόχρονα παίρνουν κρατικές εργολαβίες. Από εκεί και πέρα η μικρή ανάγκη του κράτους σε χώρες τύπου Γαλλία, Γερμανία και ΗΠΑ είναι η μισή αλήθεια, δεν ήρθαν οι δομές τους από το υπερπέραν. Ο κρατικός μηχανισμός εκεί έχει χτίσει τέτοιες δομές, όπου με τη διαδικασία της ανάδρασης μπορεί μια αίτηση από τα χαμηλά στρώματα να φτάσει ψηλά και μια κοινότητα να ικανοποιήσει τα… Διαβάστε περισσότερα »

Etern1ty_ GR
Etern1ty_ GR
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Αμπα

Ο λύκος από πάνω μίλησε για τη νοοτροπία στην Ελλάδα και εσύ η ίδια συνέχισες. Ε είπα και εγώ κάτι για την Ελλάδα.

Διάφανο Σελοφάν
Διάφανο Σελοφάν
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Etern1ty_ GR

Δύο σχόλια:
Το ελληνικό κράτος μπορεί να τα κάνει και τα δύο, να ειναι επιλεκτικά απόν και επιλεκτικά “νηπιαγωγός”. Τις περιπτώσεις τις φαντάζεστε.
@ Etern1ty_ GR, δεν την “πάτησες” αν γεννηθείς φτωχός, όπως δεν είσαι πανευτυχής και χωρις προβλήματα αν είσαι πλούσιος.

Etern1ty_ GR
Etern1ty_ GR
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Etern1ty_ GR

Πες το ευθέως ότι η αντίληψη αυτή είναι ότι όλοι στην Ελλάδα θέλουν να μπουν στο δημόσιο γι’αυτό τρέχουμε να κλείνουμε νέες συμφωνίες με τους Ευρωπαίους. Δεν είναι ορισμένοι, όλη η χώρα είναι, έτσι κινείται ο κόσμος σαν τελική φιλοδοξία, να φύγω από το βραχνά του ιδιωτικού και να αραξω μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει. Ακόμη και αυτά τα αρούρια, του μικρού κράτους, των μαζί τα φάγαμε, των όλες οι κοινωνικές ομάδες είναι με το ναι, που τελικά τους κάναμε και κυβέρνηση τρομάρα μας.

Ιζόλδη
Ιζόλδη
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Etern1ty_ GR

Ρε πάλι κλασικά ο eternity είναι εκτός τόπου και χρόνου, για να κάνει τη γνωστή προπαγάνδα του χωρίς αιτία. Στην Ελλάδα, τουλάχιστον, δεν ισχύει αυτό που λες. Σε ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ δεν έχουν σημασία τα φράγκα, θα νοσηλευτείς σε δημόσιο νοσοκομείο ΘΕΣ ΔΕ ΘΕΣ, και καμία ιδιωτική ασφάλεια ή φράγκο δε σε καλύπτει και δε σε σώζει. Με την ευκαιρία ναι, να οχυρωθεί καλύτερα το δημόσιο σύστημα υγείας, αλλά μη λέμε και μη συζητάμε σοβαρά ό,τι κατεβάζει η κούτρα του καθενός. Ξέρεις πόσοι ανασφάλιστοι έχουν λάβει περίθαλψη χιλιάδων ή και εκατομμυρίων ευρώ, επέζησαν και επέστρεψαν στα σπίτια τους; Ρητορική ερώτηση. Αν δεν… Διαβάστε περισσότερα »

Etern1ty_ GR
Etern1ty_ GR
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Ιζόλδη

Εσύ δε μου μιλάς αφενός και αφετέρου δεν είσαι για ειλικρινή συζήτηση γιατί κανείς ύπουλα πολιτικά σχόλια και στοχοποιείς πολιτικές ομάδες καλυπτόμενη από nonpolitical. Και εγώ με ανθρώπους ουδέτερους που κρύβονται δε μιλάω και ούτε θέλω να μου απευθύνονται. Θερμή παράκληση. Εγώ εξάλλου με αυτούς που θέλω να επικοινωνώ εδώ μέσα, το κάνω ήδη.

Ιζόλδη
Ιζόλδη
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Etern1ty_ GR

Ωωω τι παραλήρημα. Δεν είμαι κομματικοποιημένη σε αντίθεση με σένα, αλλά σαφώς έχω πολιτική άποψη. Ανεξάρτητα από αυτό όμως, tell me more επί του προκειμένου, να σου το αντικρούσω ευχαρίστως. Εκτός κι αν το ισχυρότερο επιχείρημά σου είναι πως οι πολίτες στην Ελλάδα χωρίζονται σε α και β κατηγορίας *έτσι αυθαίρετα*, κάτι που ΦΥΣΙΚΑ δεν ισχύει. Σαφώς υπάρχουν ελλείψεις στο εσυ, μιλάω για *γενικές* ελλείψεις, αλλά κάνεις τεράστιο λάθος αν πιστεύεις ότι το προσωπικό του εσυ έχει το χρόνο ή τη διάθεση ή ακόμα και την *πρόθεση*, να κάνει διακρίσεις. Δεν είμαστε ηπα να αφήνουμε ασθενείς να πεθαίνουν στα σκαλοπάτια… Διαβάστε περισσότερα »

Sousila
Sousila
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Sousila

Το σχόλιό μου αναφέρεται, αυστηρώς, στον συσχετισμό ασφάλεια-περιορισμός ελευθεριών στο πλαίσιο του κρατικού μηχανισμού οποιασδήποτε χώρας, και δεν συνδέεται με την εκ του Συντάγματος υποχρέωση της (ελληνικής) πολιτείας να χτίζει σχολεία, νοσοκομεία κτλ., στους πολίτες τους οποίους φορολογεί.

Sousila
Sousila
3 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Sousila

Το σχόλιό μου αναφέρεται, αυστηρώς, στο συσχετισμό ασφάλεια- περιορισμός ελευθεριών, στο πλαίσιο του κρατικού μηχανισμού οποιασδήποτε χώρας και δεν συνδέεται με την εκ του Συντάγματος υποχρέωση της (ελληνικής) πολιτείας να χτίζει σχολεία, νοσοκομεία κτλ., στους πολίτες τους οποίους φορολογεί.