in

Αγαπητή «Α, μπα»: Δεν αντέχω τις βιωματικές, με το ζόρι συναισθηματικές διαφημίσεις

Είναι όντως τόσο αφόρητα mushy ή μήπως εγώ έχω το πρόβλημα το οποίο εδράζεται στο γεγονός ότι αυτό το πράγμα που περιγράφει το εν λόγω récit δεν πρόκειται να το ζήσω και ενδομύχως ζηλεύω;

Είναι όντως τόσο αφόρητα mushy ή μήπως εγώ έχω το πρόβλημα το οποίο εδράζεται στο γεγονός ότι αυτό το πράγμα που περιγράφει το εν λόγω récit δεν πρόκειται να το ζήσω και ενδομύχως ζηλεύω; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

60f2b976529a5daf90aa2768bf0cac52

Αυτή τη στιγμή που διαβάζω κι εγώ τις ερωτήσεις ακούγεται από την τβ η φωνή της Γαλάνη, ξέρω γω ποιάς, που τραγουδάει σε διαφήμιση γάλακτος “όταν έχω εσένα έχω έναν ανθρωπο” και διάφορα παιδάκια πάνε ποτήρια γάλα στους σκληρά εργαζόμενους γονείς τους στη δουλειά. Θέλω να πω πως δεν αντέχω αυτές τις βιωματικές, με το ζόρι συναισθηματικές διαφημίσεις, πραγματικά μουρχεται να κλέισω την τηλεόραση, και ρωτάω, είναι όντως τόσο αφόρητα mushy ή μήπως εγώ έχω το πρόβλημα το οποίο εδράζεται στο γεγονός ότι αυτό το πράγμα που περιγράφει το εν λόγω récit δεν πρόκειται να το ζήσω και ενδομύχως ζηλεύω;

-Panax

Γιατί όχι και τα δυο;

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

31 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
bella ciao
bella ciao
4 χρόνια πριν

Οι διαφημίσεις στην Ελλάδα έχουν τεράστιο ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα! Χοντρικά χωρίζονται στις εξής κατηγορίες. 1.Οι τίμιες. Πάρτε αυτό το απορρυπαντικό που καθαρίζει πιο καλά και είναι φθηνό τελεία. 2. Με το ζόρι συναίσθημα με ιστορίες αθάνατης ελληνικής παράνοιας. (πατέρας που κλαίει γοερά που η κόρη του παντρεύεται, μάνα που ανησυχεί αν ο 20χρονος γιος της πίνει αρκετό γάλα κλπ) 3. Εμετικό χιούμορ με τους παππούδες που ξέρουν σούπερ τεχνολογία ή κάνουν γιόγκα. ΤΕΛΟΣ. Πραγματικά ρε παιδιά ας μου εξηγήσει κάποιος.. Ποιοί στα κομμάτια γίνονται διαφημιστές στην Ελλάδα; Υπάρχει κάποια οντισιόν για τους πιο ανέμπνευστους βαριεστημένους;; Μια φορά έβαλα εργασία σε παιδιά… Διαβάστε περισσότερα »

Maggie
Maggie
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  bella ciao

bella, το πρόβλημα δεν είναι οι διαφημιστες. Αυτοί που σκέφτονται τις διαφημίσεις είναι ευφυέστατοι. Το έχω ξαναπεί εδώ, αλλά ταιριάζει να το ξαναπώ, μια ιδέα, όταν περάσει από πολλά μίτινγκ, μεγάλα (σε κύρος και ηλικία) μαρκετινίστικα στελέχη που θα την αλλάξουν τόσο δα για να γίνει δική τους, ή για να ταιριάζει στα δεδομένα της τάδε στατιστικής και ομάδας καταναλωτών κατακερματίζεται, αλλοιώνεται και αλλάζει τόσο πολύ που πλέον είναι αγνώριστη. Κάτι σαν σπασμένο τηλέφωνο. Μετά είναι και ο πελάτης. Ακόμα κι αν μια ιδέα καταφέρει να βγει αλώβητη από την παραπάνω εκδοχή, μπορεί να σκάσει πάνω στον πελάτη και να… Διαβάστε περισσότερα »

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Maggie

Το μεγάλο χιτ για μένα είναι οι διαφημίσεις του Μόλερς, με παππουδογιαγιάδες εμφανώς στα 70+ που δηλώνουν περήφανα ότι κοντεύουν τα 100. Έχω γελάσει τόσο μα τόσο πολύ, απαντάω εγώ πάντα όταν ρωτάει το παιδάκι “πόσο χρονώ είσαι παππού;” και κλαίω απ’τα γέλια μόνη μου.
Δίκιο έχεις Μάγκι, νομίζω είναι μια δουλειά που θέλει γερά νεύρα. Και ποια δε θέλει θα μου πεις.
Μήπως να καινοτομήσουμε; Να φτιάξουμε μια διαφημιστική που θα λέγεται “Αυτό θα γίνει κι άμα θες”. Ένα τσιπουράδικο στην πόλη μου σκίζει μ’αυτό το μάρκετινγκ “ό,τι θέλει το αφεντικό”.

MadHatter
MadHatter
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Maggie

Δουλεύω στη διαφήμιση και είναι Α-ΚΡΙ-ΒΩΣ όπως τα περιγράφει η Maggie!

lee
lee
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Maggie

Δεν έχω περάσει από τηλεοπτική διαφήμιση αλλά έχω κάνει web design και ιντερνετική διαφήμιση. Και γενικά όπου η δουλειά έχει αισθητικό κομμάτι στο ελλαδιστάν ο πελάτης νομίζει ξέρει καλύτερα από εσένα…
Τώρα η διαφημιστική βιομηχανία, όπως και ό,τι μαζικό πχ hollywood, είναι προπύργια συντηρητισμού και όχι πρωτοτυπίας. Αν νομίζουν ότι μια συνταγή δουλεύει, δύσκολα φεύγουν από αυτήν…

Alex Rainers
Alex Rainers
4 χρόνια πριν

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Στο τοπ 3 μου εχω αυτην που είπες
την αλλη με τη φιλολογο που παρουσιαζει την Ελληνικη Μουσταρδα (Μα πόσα ελληνικα πια)
και διαφορες τυπου τζαμπο με παιδικα προιοντα κλπ δεν εχω ξεχωρισει ποια ακομα

Κατι αλλο, το παρατηρω εγω δεν ξερω αν ισχυει..
Στις διαφημίσεις οπου γυναίκες μαγειρεύουν σπάνια τρώνε αυτο που μαγείρεψαν. Συνηθως το τρωει η οικογενεια.
αν θα φανε θα είναι απο το ετοιμο, ευκολο, γρήγορο, 5λεπταστοφουρνο πραγμα η απο το υγιειινο γιαουρτι

Looking forward
Looking forward
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Alex Rainers

Γιατί να φάνε; Χορταίνουν από ικανοποιητική που βλέπουν τους άλλους να τρώνε αυτά που ετοίμασαν! Αυτές μόνο γιαυρτακι που κάνει κ καλό για να συνεχίσουν να μαγειρεύουν για τους άλλους!

sapila
sapila
4 χρόνια πριν

Οντως και εμενα με εχουν κουρασει αυτες οι διαφημισεις.
Και ακομη περισσοτερο τα ελληνοαγγλικα σε διαφορες ερωτησεις/απαντησεις στο Α,μπα.

αμύριστο λουλούδι
αμύριστο λουλούδι
4 χρόνια πριν

ένα σωρό άγνωστες λέξεις έχω: mushy, recit. Γιατί ρε παιδιά;
ΥΓ1. μόλις τις γκούγκλαρα, η μία είναι αγγλική και η άλλη γαλλική! Έχουμε ξεφύγει.
ΥΓ2 μήπως η ερωτώσα θέλει να τονίσει ότι είναι πολύγλωσση και πολυταξιδεμένη; Ήρεμα ρωτάω

sapila
sapila
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  αμύριστο λουλούδι

χαχαχα εγω δεν το ρωταω ηρεμα πλεον, με εκνευριζει τα μαλα

Γογγύλι
Γογγύλι
4 χρόνια πριν

Εμένα πιο πολύ μου τη δίνει που (όπως και στη συγκεκριμένη) ξεκινάνε με τραγούδι κ ακούς κυρίως αυτό. Ειδικά όταν παίζει τόσες φορές μέσα στη μέρα. Τρέχω για να αλλάξω κανάλι. Στο τέλος με κάνουν να μισώ το τραγούδι.

jasmin
jasmin
4 χρόνια πριν

φριιιζ λεω! πουτ δε κοτς νταουν σλοουλι.. you have the right to remain silent, anything you say can be used against you in the court of law.

δεν γραφονται πια τετοια

πόντια ιντερνάσιοναλ
πόντια ιντερνάσιοναλ
4 χρόνια πριν

Τι να σου πω, δεν μπορώ να χαρακτηρίσω ως ζήλια την αποστροφή σου στο ψέμα. Αν κάτι ίσως έχει νόημα να σκεφτείς, αν πρέπει σώνει και ντε να σκεφτείς κάτι, είναι αν δεν αντέχεις να νιώθεις συναισθήματα που σου προκαλούν συγκίνηση. Αν δηλαδή αλλάζεις κανάλι, επειδή φοβάσαι τη συγκίνηση και όχι επειδή βρίσκεις φθηνές τις διαφημίσεις αυτές. Γιατί φθηνές είναι. Αν γενικά σε ενοχλεί η συγκίνηση, τότε υπάρχει κάτι που αξίζει να αναρωτηθείς γιατί συμβαίνει. Οι διαφημίσεις αυτές εκβιάζουν το συναίσθημα, αυτός είναι ο σκοπός τους. Κάποιοι δεν αισθάνονται ότι εκβιάζονται να συγκινηθούν. Π.χ. η κολλητή μου. Η κολλητή μου… Διαβάστε περισσότερα »

Mirka Janic
Mirka Janic
4 χρόνια πριν

ρε παιδιά, γιατί πρέπει να έχουμε πάρει το μίντελστούρφε για να καταλάβουμε τι γράφετε;!
και το “όταν έχω εσένα κτλ” ο Μητροπάνος δεν το έλεγε;

Maggie
Maggie
4 χρόνια πριν

Από μικρή είχα μια σχέση λατρείας με τις διαφημίσεις. Περιμενα να τελειώσει το πρόγραμμα που έπαιζε για να ξεκινήσουν οι διαφημίσεις. Παρόλαυτα αυτήν την κατηγορία διαφημίσεων στην οποία αναφέρεσαι την έχω στο ίδιο επιπεδο με το φθηνό τελεμάρκετινγκ• αρχικά για την γλοιώδη επίκληση στο συναίσθημα και κατά δεύτερον για την απίστευτη επανάληψη. Εδώ και 15 μέρες είναι η πρώτη που ακούγεται με το που πέφτουν διαφημίσεις και έχω αηδιάσει. Ευτυχώς μετά βγαίνει ο Γαϊτάνος που μας θυμίζει ότι πέρσι του κάηκε το μαλλί (δείχνει και πλάνο με την αρπαγμένη τούφα) οπότε καλύτερα να μείνουμε όλοι στο σπίτι και λίγο έρχομαι… Διαβάστε περισσότερα »

Tropique
Tropique
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Maggie

Πείτε ό,τι θέλετε , εμένα οι διαφημίσεις του Τζάμπο μ’ αρέσουν πλην ελαχίστων εξαιρέσεων

Maggie
Maggie
4 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Tropique

Είναι τέλειες, μόνο εκείνη που πηδουσαν με τις τζαμποσακουλες με χάλασε λίγο.

sapila
sapila
4 χρόνια πριν

Καμία διαφήμιση στο νετφλιξ, αλλα διαφημιση ΓΙΑ το νετφλιξ σε κάθε γ@@@μενο βιντεο στο youtube.