Σε διαφήμιση πολύ γνωστής εταιρείας με προϊόντα μουρουνέλαιου, δύο γυναίκες συζητούν μεταξύ τους και η μίας προσπαθεί να πείσει την άλλη να αρχίζει να αγοράζει το προϊόν για όλη την οικογένεια. Στην ίδια προτείνει τις άγευστες και άοσμες κάψουλες ή αυτές με τη γεύση λεμόνι, για τα παιδιά της προτείνει ζελεδάκια και για τον άντρα της, της προτείνει το παραδοσιακό μουρουνέλαιο…αν είναι γενναίος!
Γιατί ως γνωστόν το να αντέχεις τη γεύση και τη μυρωδιά της ψαρίλας είναι δείγμα αντρισμού και γενναιότητας και επίσης κανένας άλλος στην οικογένεια δεν μπορεί να επιδείξει τέτοιο απαράμιλλο θάρρος!
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Πάντως δεν δείχνουν την ίδια αντοχή για τη χεσμένη πάνα.😋
Αυτό ακριβώς σκέφτομαι κάθε φορά που ακούω αυτή την πραγματικά ηλιθια διαφήμιση!
Μάλλον εννοεί (όπως λέει και η Κα Παλαιολόγου πιο κάτω) οτι εμείς οι άντρες με ένα βήχα καλούμε το 166 χμμμμ…) Πάντως όντως ηλίθια διαφήμιση, και εκνευριστική η θείτσα που κρυφακούει, και πετάγεται σαν… τελος πάντων
Καλα εκει δε, που τα παιδακια εξιστορουν τα οφελη του προιοντος σα να ναι συνταξιουχοι ειναι τουλαχιστον γελοιο.
Με χαρά συνειδητοποίησα ότι την σταμάτησαν.
Όπως και αυτή με τα παιδάκια και τα ζελεδακια. Σε αυτη με εκνεύριζε το γεγονός ότι τα αγοράκια έπαιζαν ποδόσφαιρο και το μοναδικό κοριτσάκι που ήθελε να χτύπησει ένα πέναλτι το παρουσίασαν κάπως κοροϊδευτικά και εννοείται αδύναμο. Ενώ το αγοράκι αν και μικρότερο όχι μόνο έβαλε γκολ αλλά ήταν και δυνατό.
Προσωπικά όταν έπαιζα ποδόσφαιρο και σουταρα το παιδί που ήταν στο τέρμα, αν την έπιανε, έφευγε μαζί με την μπάλα.
Να είσαι καλά Enela που το έστειλες, ήμουν έτοιμη να το γράψω στον casual σεξισμό!
Την ακούω επί μήνες τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο και μου χτυπούσε κάθε φορά -κολλημένη στην κίνηση γαρ- πολύ άσχημα όλος αυτός ο σεξιστικός διαχωρισμός ως απόδειξη/διαγωνισμός/πράξη (;) γενναιότητας!