Αυγά Kinder για κορίτσια και αυγά για αγόρια.
Ακόμα και οι σοκολάτες έχουν φύλο, όταν τα αυγά kinder είναι ροζ για τα κορίτσια με παιχνιδάκι ”κοριτσίστικο” και για τα αγόρια είναι κόκκινα με παιχνιδάκι ”αγορίστικο”. Το ίδιο προϊόν αλλά με άλλο περιτύλιγμα, κοινώς η ουσία ίδια αλλά το φαίνεσθαι διαφορετικό, γιατί εκεί μένει το μάτι, στο περιτύλιγμα. Οι γυναίκες πάντα ροζ και χαριτωμένες και οι άντρες κόκκινοι και επιθετικοί.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Ναι μόνο που δεν είναι κόκκινα τα αγόρια. Εξακολουθούν και είναι γαλάζια τα Κίντερ αυγά. Οπότε, ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΚΑΜΙΑ αλλαγή στο γνωστό δίπολο ροζ- γαλάζιο.
Έχεις δίκιο, τώρα το είδα, ακόμα χειρότερα.
Σεξιστικό μάρκετινγκ. Εγώ θα στείλω email στην εταιρεία σίγουρα. Προς το παρόν θα είναι μια σταγόνα στον ωκεανό, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσει κανείς. Όσες φορές το έχω κάνει σε εταιρείες, μου έχουν απαντήσει αγχωμένα, άρα κάτι γίνεται.
——
Σε άλλα καλύτερα νέα, η Hürrfem Sultan από τις σελίδες «Ναι, είσαι μισογύνης» και «Φεμινιστικά παραληρήματα», έδωσε σήμερα σημεία ζωής (και ποστ), στο facebook 🙂
Και θα σου απαντήσουν ότι είναι για διαχωρισμό των παιχνιδιών…
Μα γι’ αυτό είναι, ένας οικονομικός διαχωρισμός των παιχνιδιών, αλλιώς θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα διαφορετικά χρώματα που θα ικανοποιούσαν πιο σύνθετα γούστα. Κοτσάρουν ένα δίπολο ροζ/γαλάζιο και καθάρισαν.
Υπάρχουν ακόμα εκείνες οι άθλιες παιχνιδοσακούλες, χωρισμένες σε μπλε για αγόρια, ροζ για κορίτσια, το περιεχόμενο των οποίων ήταν ό,τι πιο φτηνιάρικο; Ε, μια από τα ίδια.
Οκ, να παραπονεθείς στην εταιρεία, αλλά οι εταιρείες την “ακούνε” καλύτερα όταν πέφτουν οι πωλήσεις. Κι οι πωλήσεις πέφτουν από εκπαιδευμένους καταναλωτές. Όταν ένα παιδί είναι εκπαιδευμένος καταναλωτής από το σπίτι του (θέλει πολλήηηηηη δουλειά αυτό, πιστέψτε με, και δυστυχώς δεν είναι ανέξοδο, γιατί γίνεται δια της δοκιμής/αγοράς), είναι η πραγματική τιμωρία.