in

Αγαπητή «Α, μπα»: Τι βαθμολογία να βάλω τώρα σε αυτό το ξενοδοχείο;

Διχάζομαι

Ιστορία που μου έχει συμβεί 2-3 φόρες. Πάω διήμερο με το φίλο μου. Κλείνουμε δωμάτιο από booking με κριτικές από καλές μέχρι πολύ καλές. Φτάνουμε εκεί και το θέμα καθαριότητα δεν είναι κάλο. Παρόλα αυτά ο ιδιοκτήτης-ιδιοκτήτρια είναι πρόσωπο συμπαθέστατο, ευγενέστατο, παν-γλυκό και μας αφήνει μια πολύ γλυκιά αίσθηση φεύγοντας ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

4c480725b1cd250d2b395dc2c9ebe258

Ιστορια που μου εχει συμβει 2-3 φορες. Παω διημερο με το φιλο μου. κλεινουμε δωματιο απο booking με κριτικες απο καλές μέχρι πολυ καλες. φτανουμε εκει και το θεμα καθαριοτητα δεν ειναι καλο. Παρόλα αυτα ο ιδιοκτητης-ιδιοκτητρια ειναι πρόσωπο συμπαθεστατο, ευγενεστατο, πανγλυκο και μας αφηνει μια πολυ γλυκια αισθηση φευγοντας. Ερχεται η ωρα να κανουμε κριτικη και διχαζομαι αφανταστα. Απο τη μια θελω πολυ να βαθμολογησω χαμηλα την καθαριοτητα του χωρου ριχνοντας ετσι το rating, αλλα προΪδεάζοντας αλλους επισκεπτες, όπως θα ηθελα να με εχουν προΪδεασει και μενα γιατι η αληθεια ειναι οτι δεν περασα πολυ ωραια στην τουαλετα του σπιτιου κανοντας ακροβατικα να μην ακουμπησω που-θε-να. Από την αλλη ομως δε μου βγαινει να ¨βλαψω¨ με καποιον τροπο καποιον που συμπαθησα τοσο. Στο τελευταιο δωματιο με χαλια μπανιο ο ιδιοκτητης ηταν μεγαλος σε ηλικια και ο φιλος μου υποστηριζει οτι καθαριζει μονος του (νοικιαζει μονο 2 δωματια) και δε βλεπει καλα γι αυτο κ το μπανιο ηταν χαλια. Τι πιστευεις οτι πρεπει να κανω σ αυτες τις περιπτωσεις; να βαθμολογησω καλα ενω δεν ηταν καλα για χαρη του πολυυυ καλου και ευχαριστου και περιποιητικου ανθρωπου;; να μη βαθμολογησω καθολου(ενω μου το ζητησε;) ή να βαθμολογησω αντικειμενικα πως ολα ηταν τελεια πλην της καθαριοτητας του μπανιου για να παρει το μηνυμα κ ο επισκεπτης και ο ιδιοκτητης; κλινω να κανω το τελευταιο αλλα με ενδιαφερει πολυ η γνωμη σου.

ακροβατισσα κλειστου χωρου

Νομίζω ότι το καλύτερο ήταν να πεις στον ιδιοκτήτη την αλήθεια για την κατάσταση του μπάνιου όταν σου ζήτησε να γράψεις κριτική, και να του πεις ότι μάλλον είναι προς το συμφέρον του να μην γράψεις τίποτα. Έτσι θα είχε και την ευκαιρία να εξηγηθεί, αν υπήρχε εξήγηση, και να βελτιωθεί, αν ήθελε να βελτιωθεί, χωρίς να του προκαλέσεις σοβαρή ζημιά. Όταν σου ζητάνε να βαθμολογηθούν, είναι η στιγμή που μπορείς να πεις αυτό που θέλεις να πεις, αν θεωρείς ότι υπάρχει λόγος να το κάνεις. Αν όλα τα άλλα ήταν τέλεια, νομίζω ότι υπήρχε λόγος να το κάνεις.

Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News

20 Comments
δημοφιλέστερα
νεότερα παλαιότερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
bella ciao
bella ciao
5 χρόνια πριν

Να κάνεις ακριβώς αυτό που λέει ή Α μπα! Πιο παλιά νοικιαζαμε μία γκαρσονιέρα στο rbnb και μας συνέβη 2-3 φορές αυτό που είπες.φευγαν οι τουρίστες λέγοντας μάς χίλια ευχαριστώ Και μετά στις κριτικές τρώγαμε καμπανιά,για θέματα που άν μας τα είχαν επισημάνει με το πού έφτασαν θα τα λυναμε την πρωτη κιόλας μέρα!(πχ το ψυγείο έκανε έναν ενοχλητικό θόρυβο,το παρκοκρεβατο είχε φθηνιαρικο σκληρό στρώμα κλπ)πες το καλέ μου άνθρωπε απ την αρχή να περάσεις κι εσύ καλά,να πάρω κι εγώ μία καλή κριτική… Τι everything was great και μετά τσεκούρι…;;;

I_am_the_law
I_am_the_law
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  bella ciao

Ξέρεις, δεν αντιδράνε όλοι οι ιδιοκτήτες θετικά στις παρατηρήσεις των πελατών. Και υπάρχουν άνθρωποι που δεν αισθάνονται καλά με τις αντιπαραθέσεις. Οπότε σιγά μην κάτσει ο τουρίστας να σε παρακαλέσει ή να τσακωθεί για να μην κάνει κακή κριτική. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Αν θέλεις μπορείς να επιμείνεις να μάθεις αν υπήρξε κάτι αρνητικό ευγενικά εκείνη την ώρα, αλλά και να μειώσεις το τίμημα αν ο άλλος δεν είναι ευχαριστημένος.

Σκιάς όναρ άνθρωπος
Σκιάς όναρ άνθρωπος
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  bella ciao

Συγγνώμη bella ciao αλλά η χαμηλή τιμή, συνήθως συνεπάγεται κακή ποιότητα. Περιμένατε καλή κριτική με κακής ποιότητας παρκοκρέβατο; Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν σε αυτά τα είδη και καταλαβαίνω ότι ενδεχομένως να μη θέλατε ή να μην μπορούσατε να ξοδέψετε ένα μεγάλο ποσό για ένα παρκοκρέβατο που δε θα χρειάζονταν καν όλοι οι ενοικιαστές αλλά τέτοια πράγματα φαίνονται. Αν το στρώμα είναι των 100-200 ευρώ, το πλέον πιθανό δε θα έχει καμία σχέση με την ποιότητα των cocomat ή των duxiana. Είναι απολύτως κατανοητό να μην μπορεί να διαθέσει κάποιος το ποσό αλλά είναι εξίσου λογικό ο ενοικιαστής να μη… Διαβάστε περισσότερα »

no-no
no-no
5 χρόνια πριν

Σύμφωνοι, ότι δίνεις παίρνεις, αλλά100-200 ευρώ για στρώμα παρκοκρέβατου, καθόλου φτηνιάρικο δεν είναι! Δεν μιλάμε για king size bed. Στο παρκοκρέβατο κοιμάται ένα βρέφος βάρους το πολύ 10 κιλών, άλλες ανάγκες έχει από τους ενήλικες. Φαντάζομαι ότι η bella ciao είχε το σκληρό στρωματάκι με το οποίο αγοράζεις το παρκοκρέβατο, το οποίο είνια κυρίως για παιχνίδι κι όχι για ύπνο.

bella ciao
bella ciao
5 χρόνια πριν

Καλά 200 ευρώ για στρώμα παρκοκρεβατου δε θα έδινα με καμία κυβέρνηση!! Στο συγκεκριμένο Δεν τσιγκουνευτηκαμε,ήταν μία αστοχία λόγω τού ότι το αγοράσαμε μαζί με το στρώμα υποτίθεται και δεν ελεγξαμε την ποιότητα του!Άν μάς το έλεγαν εξαρχής θα αγοράζαμε επιτόπου καινούργιο! Πάντως κρίνοντας από τη μικρή μου αυτή εμπειρία έχω να πω πως τα έγκαιρα παράπονα βοηθούν όλους!!

Σκιάς όναρ άνθρωπος
Σκιάς όναρ άνθρωπος
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  bella ciao

Όπως προείπα δεν ξέρω καθόλου τι παίζει με τα παιδικά κρεβατάκια, καρότσια και λοιπά. Εσύ ήσουν πρόθυμη να ακούσεις και να διορθώσεις ό,τι μπορούσες. Άλλοι, ίσως οι περισσότεροι, θεωρούν ότι πρέπει να λέμε και ευχαριστώ όταν προσφέρουν μια τρύπα σε άσχημη κατάσταση. Είναι στον άνθρωπο τελικά.

💔broken heart💔
💔broken heart💔
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  bella ciao

Συγγνώμη βρε bella ciao αλλά για να αλλάξεις το ´φθηνιαρικο σκληρο στρώμα παρκοκρέβατου’ πρέπει πρώτα να σου το πουν ?
Αφού εςύ καλύτερα απο όλους ξέρεις την ποιότητα της γκαρσονιέρας που νοικιαζεις δεν καταλαβαινεις οτι το σκληρό στρώμα θα ενοχλησει όσους πληρώνουν για να βάζουν το παιδί τους να κοιμούνται πάνω?
Αν θελετε μία καλή κριτική θα πρέπει να φροντίσετε εκ των προτέρων πριν πληρώσει ο άλλος.

SailorMouna
SailorMouna
5 χρόνια πριν

Νομίζω η Λένα δεν κατάλαβε καλά. Ο ιδιοκτήτης δε ζητάει να του κάνεις κριτική. Το booking ζητάει. Ο ιδιοκτήτης μετά βλέπει την κριτική αλλά δεν έχει δικαίωμα αλλαγής. Έχει μόνο δικαίωμα απάντησης στην κριτική σου. Ως παθούσα, θα σε συμβούλευα να κάνεις αντικειμενική κριτική γιατί αυτό θα βοηθήσει και άλλους χρήστες μελλοντικά. Ο ιδιοκτήτης, αν τον ενδιαφέρει να έχει καλύτερη βαθμολογία, μπορεί να δει την κριτική θετικά και να βελτιωθεί στο μέλλον. Μην παραξενευτείς όμως αν δεν τη δει θετικά. Στην Ελλάδα δεν έχουμε μάθει να δεχόμαστε εύκολα κριτική και μάλιστα αρνητική. Επίσης, το booking δεν έχει κατηγορίες καταλυμάτων στη… Διαβάστε περισσότερα »

BabyDoll
BabyDoll
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  SailorMouna

Sailormouna σε περιπτώσεις μικρών καταλυμάτων, όπως της ερώτησης, που έχεις περισσότερη προσωπική επαφή με τον ιδιοκτήτη πολλές φορές στο ζητάνε οι ίδιοι. Και η κοπέλα μάλιστα το λεει “να μη βαθμολογησω καθολου(ενω μου το ζητησε;)” Αν το booking σου στείλει το γνωστό email και δεν θέλεις να βαθμολογήσεις απλά το αγνοείς. Η κοπέλα αισθάνεται υποχρεωμένη να βαθμολογήσει γιατί το ζήτησε ο ιδιοκτήτης. Κατα τ’άλλα συμφωνώ μαζί σου, πρέπει να βαθμολογούμαι αντικειμενικά, ειδικά σε θέμα καθαριότητας που είναι τόσο βασικό και είναι κάτι που δεν φαίνεται από τις φωτογραφίες. Δεν θα βάλω κακή βαθμολογία πχ σε ένα κατάλυμα έχοντας δει από… Διαβάστε περισσότερα »

SailorMouna
SailorMouna
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  BabyDoll

Σωστά Babydoll.. Αυτό δεν το είχα προσέξει και προφανώς εκεί αναφέρεται και η Λένα.
Σε αυτή την περίπτωση, συμφωνώ να του αναφέρει το πρόβλημα που αντιμετώπισε αλλά παρόλα αυτά να βαθμολογήσει αντικειμενικά. Ενδέχεται όμως να μπει σε αντιπαράθεση μαζί του και όπως λένε και άλλοι στα σχόλια, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τη διάθεση/αντοχή να το κάνουν αυτό.

tempeloskylos
tempeloskylos
5 χρόνια πριν

Σε ιστοσελίδες τύπου booking βαθμολογείς διάφορες κατηγορίες. Μπορείς κάλλιστα να πεις ότι τα πάντα ήταν τέλεια, οι ιδιοκτήτες γλυκούληδες κλπ, αλλά ότι η καθαριότητα ήταν κάτω του μετρίου. Δε λες ψέμματα, μη νιώθεις ενοχές.

Σκιάς όναρ άνθρωπος
Σκιάς όναρ άνθρωπος
5 χρόνια πριν

Τι εννοείς να “δε θέλεις να βλάψεις”; Αν εσύ κολλούσες κάτι από τις βρωμιές στην τουαλέτα, δε θα σε έβλαπτε; Η κακή υγιεινή είναι τεράστιο πρόβλημα. Λυπάμαι αλλά δεν έχει σημασία αν ο ιδιοκτήτης καθαρίζει μόνος του αλλά δε βλέπει καλά. Η δουλειά του είναι να σου προσφέρει ένα σωστό κατάλυμα. Αν είναι να φύγεις έχοντας κολλήσει ένα σωρό μικρόβια, γιατί να τον λυπηθείς και να δώσεις καλή κριτική; Θα σου πληρώσει τα ιατρικά έξοδα μετά; Ή θα ταλαιπωρηθεί εκείνος αντί για σένα; Η υγιεινή είναι πολύ σημαντική για εμένα, δεν έχω όρεξη να πάω διακοπές και να φύγω με… Διαβάστε περισσότερα »

Louk Ritia
Louk Ritia
5 χρόνια πριν

Γράψε την ειλικρινή κριτική σου. Ξεκίνα με κάποια θετικά, κάπου στη μέση να αναφέρεις το θέμα καθαριότητας ως κάτι απογοητευτικό σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα και στο τέλος κλείσε με κάτι θετικό όπως “ωστόσο ο κυρ Μανώλης ήταν πολύ ζεστός και φιλικός οικοδεσπότης” κτλ. Δηλαδή φρόντισε να αναφέρεις το πρόβλημα, αλλά μην το γράψεις και τελευταίο και μείνει μόνο αυτό στο μυαλό του αναγνώστη, εφόσον υπήρχαν και θετικά στοιχεία.

stella 80
stella 80
5 χρόνια πριν

Μιας και δουλεύω στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δίνεται το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη του εκάστοτε καταλύματος, να διορθώσει τα όποια μειονεκτήματα. Η καθαριότητα είναι ένα βασικό στοιχείο και αυτονόητο, για μένα και πολλούς άλλους, αλλά όχι για όλους. Πείτε το. Μου έχει τύχει και σε μένα, ενημέρωσα τον ιδιοκτήτη με ωραίο τρόπο, μέσα σε μία ώρα έφερε καθαρίστρια και καθάρισε όλο το δωμάτιο από την αρχή. Το θέμα δεν είναι το πρόβλημα που μπορεί να έχει ένα ξενοδοχείο, προβλήματα προκύπτουν και στα 5στερα, το θέμα είναι τι θα κάνει ο ιδιοκτήτης ή… Διαβάστε περισσότερα »

Maggie
Maggie
5 χρόνια πριν

Τί στο καλό, όλοι οι βρωμιάρηδες είναι γλυκύτατοι;

Tonia Giovani
Tonia Giovani
5 χρόνια πριν

Αν πραγματικά είχε θέμα να το γράψεις.Η κριτική είναι ευπρόσδεκτη αν είναι αντικειμενική και βοηθάει και τον ιδιοκτήτη να διορθωθεί και τους επόμενους πελάτες να προσέχουν.Και πριν το γράψεις να το πεις και στον ιδιοκτήτη.Κι αν η κατάσταση είναι χάλια να ζητήσεις τα χρήματα σου ή ‘ένα μέρος τους πίσω. Καντο μόλις μπαίνεις σε ένα κατάλυμα , βγάλε και φωτογραφίες για να δείξεις την πραγματικότητα.Μου είχε τύχει σε AIRBNB στο Λονδίνο που ήταν μες στη βρομα και μου επέστρεψαν τα χρήματα .Το πρόβλημα για κάθε ιδιοκτήτη δεν είναι η ακριβής κριτική αλλά οι μαιμουδες κριτικές ή οι υποχονδρίες ή οι… Διαβάστε περισσότερα »

Effie
Effie
5 χρόνια πριν

οσο και να συμπαθησω τον ιδιοκτητη, αν ο χωρος δεν ειναι καθαρος σταματαω να τον συμπαθω γιατι κι αυτος μου δειχνει οτι δε με σεβεται!

Vasilis
Vasilis
5 χρόνια πριν

Εννοείται ότι θα κάνεις κριτική και θα βαθμολογήσεις χαμηλά την καθαριότητα. Η καθαριότητα είναι αυτονόητη και δεν πρέπει να υπενθυμίζεται στον ιδιοκτήτη. Υποχρέωσή του είναι να κρατάει το χώρο του καθαρό. Το ότι ήταν γλυκούλης δεν λέει απολύτως τίποτα.

💔broken heart💔
💔broken heart💔
5 χρόνια πριν
Απάντηση σε  Vasilis

Ε φυσικά δεν χρειάζεται να του επισημαίνουμε του ιδιοκτήτη οτι ο χώρος δεν είναι καθαρός.
Δεν το βλέπει και μόνος του ?
Η βρωμιά δεν κρύβεται.