Η διαφήμιση ξεκινάει με τρεις άντρες που έχουν βγει να διασκεδάσουν και να συζητήσουν σε ένα μπαρ. Ένας εκ των τριών αντρών ξεκινάει να αφηγείται στους φίλους του τη γνωριμία του με μια κοπέλα, την πορεία του ραντεβού τους και το πως εν τέλει κατέληξε σπίτι της.
Το πλάνο αρχίζει και ζουμάρει στον άντρα που αφηγείται την ιστορία, το πρόσωπό του αρχίσει και σκοτεινιάζει και η φωνή του βαραίνει καθώς η αφήγηση αρχίζει και γίνεται αρχικά άβολη και στη συνέχεια πλήρως κακοποιητική.
Ο άντρας καταλήγει να ομολογεί βιασμό κάζουαλι στην έξοδο με τους φίλους του, δικαιολογώντας τον εαυτό μου με φράσεις όπως ” σιγά μωρέ, αφού ήμουν σπίτι της το ήθελε”. Η διαφήμιση κλείνει με την ατάκα “Δεν είναι απλά μια ιστορία, είναι ομολογία. Καιρός να την αντιμετωπίσουμε όλοι έτσι. Μιλώντας, βοηθώντας, αποτρέποντας.” και έχει σκοπό να αφυπνίσει τους χρήστες του προϊόντος για την κουλτούρα του βιασμού στην σύγχρονη ελληνική κοινωνία.
Ακολουθήστε την Α,ΜΠΑ; στο Google News
Ήταν ένα μικρό διαμαντάκι. Στην αρχή που ακούω τον τυπά να μιλάει λέω “Ωχ, ποιος ξέρει τι θα δούμε πάλι.” Το τέλος όμως ήταν μια υπέροχη έκπληξη. Μέσα σε μερικά λεπτά μας έχει μάθει περισσότερα για την συναίνεση απ’ ότι ολόκληρο το σύστημα παιδείας
Νομίζω το σλόγκαν τα λέει όλα: Δεν είναι απλά μια ιστορία, είναι ομολογία! Καιρός να σταματήσει η κουλτούρα του βιασμού και το victim blaming. Καιρός να μάθουν οτι το ΟΧΙ σημαίνει ΟΧΙ! Οτι δεν έχουν δικαίωμα να συνεχίζουν την σεξουαλική πράξη ενώ τους έχει ζητηθεί να σταματήσουν. Και κυρίως να σταματήσουν να ακούγονται μαλακίες τύπου “γιατί πήγε σπίτι του;” “Γιατί κυκλοφορούσε έξω τόσο αργά” κτλ
Ναι, είναι καταπληκτική διαφήμιση! Εξεπλάγην πολύ θετικά την πρώτη φορά που την είδα!
Πολύ καλό μπράβο τους. Όταν γυρίζουν τα φώτα και αλλάζει η φωνή σε πιάνει απίστευτη φρίκη! Πολύ έξυπνο, εκεί πιστεύω είναι η ουσία, ο κάθε ένας θα μπορούσε να γίνει το κτήνος όταν χαμηλώσουν τα ‘’φώτα’’. Ένα γύρισμα στα φώτα και μια χοντρή φωνή έφταναν στο να φτιάξουν ένα υπέροχο σποτ γιατί λειτουργεί υποσυνείδητα και φτιάχνει συνέχεια εικόνες. Και το κείμενο του είναι πολύ καλό, αλλά αυτό που μένει στο τέλος είναι η φρίκη.
Ξανά μπράβο τους.
Τι έκπληξη ήταν αυτή η διαφήμιση! Παρατηρώ ότι γίνονται πραγματάκια, η φωνή μας ακούγεται πιο έντονα από πριν και χαίρομαι πάρα πολύ. Αυτό που μου άρεσε ακόμα περισσότερο στη συγκεκριμένη διαφήμιση είναι η επιλογή του παλικαριού που ομολογεί το περιστατικό βιασμού.